wonderwomen

Hallo allemaal,
Petra, wat ontzettend zwaar voor je, dat je zonder je partner verder moet. Of heb ik 't niet helemaal goed begrepen??

Nou, ik ben toch weer ongi geworden. Dacht ik al , hoor!! Ik kon gewoon niet zwanger zijn. Heb te veel stress (gehad).
Ach ja, ik priobeer me erbij neer te leggen.  Ben blij dat ik die test niet heb gedaan.
Ik droog m'n tranen en op naar de volgende ronde. Dag meiden. Fijn weekend!
Yvette

Hoi hoi,

@ yvette, jammer dat je weer ongi bent. Op naar de volgende ronde! En tja mijn leven staat op stapel.

@ Pat, thx voor je woorden. Ja ik heb het heel zwaar. Ik zit echt met een uit elkaar gevallen leven. Ik heb de link naar de site geprobeert maar de pc vond niets. Kloptie wel?

Groetjes Petra

hee dat is gek, ik zie inderdaad dat het geen link geworden is.
Nogmaals proberen, nu gekopieerd uit de adresbalk.

http://basvanbeek.vlindersite.nl/

weet niet of het nu wel lukt. Anders staat er tussen basvanbeek en vlindersite een punt en ook tussen vlindersite en nl

groet,
Patricia mama van Bas*

hoi meiden,

Even een update. Ik heb het weekend doorgebracht bij mn fam en voel me al wat beter. Er is hoop voor de toekomst dat toch alles nog op zn pootjes terecht gaat komen. Duimen jullie mee?

@Pat,

Ik heb de site bezocht en wat een mooi mannetje joh. Ik snap dat jullie er dagelijks mee bezig zijn want zoiets laat je niet los. Dit heeft niets weg van een 'gewone' miskraam en ik snap wat je bedoelde in je eerdere berichtje! Je hebt het heel mooi  in elkaar gezet  met het verhaal en de foto's etc. Met hart en ziel dat kan je duidelijk zien.

@S,

Ik heb je nog niet gezien op het andere forum, Dattig is al een nieuw draadje daar begonnen en marije is daar ook al (en nog een paar anderen)  dus ik hoop je daar te zien. Gaat het goed met je?

Groetjes en liefs Petra

Hoi Patricia, Ik heb ook even op de site van Bas* gekeken. ik werd er helemaal stil van. Dit is toch even wat anders dan die 8 wkn van mij.
Heel aangrijpend.Wat moet dat lood- en loodzwaar geweest zijn, die periode.
Wat is het leven toch  moeilijk en oneerlijk!   Hoe vaak ga je naar zijn grafje? Of is dit nu een heel rare vraag.Ik probeer me het voor te stellen: je bent moeder, maar je hebt geen levend kind om voor te zorgen.  
Liefs, Yvette

ff een kort berichtje van mij..

nogmaals sorry als ik hier de verhoudingen verstoord heb.. dat was niet mijn bedoeling.

ik ben vvandaag ongesteld geworden.. netjes 29 dagen na de miskraam. maar eigenlijk had ik het pas morgen of dinsdag verwacht.

petra, sterkte met alles wat je nu bezig houdt...

patricia, wat een mooie mannetje heb je gekregen. wat jammer dat hij neit bij jullie mocht blijven. ik heb ook wat in je gastenboek geschreven als je dat niet erg vind...

yvette, balen die ongi... had eigenlijk erg goede hoop voor je.

hier gaat alles met ups en downs. krijg heel verschillende reacties op de onderzoeken die ik moet ondergaan. weet nog niet zo goed wat ik daarmee aan moet.
ga toch maar een andere gyn bellen.

mijn schoonzusje heeft een flinke bloeding gehad, maar toch is het zwangerschapshormoon gestegen...   dus dinsdag meot ze naar de gyn. heel vreemd allemaal. de huisarts snapt er in ieder geval niks van.

he meiden,
dank jullie voor de reacties. (ook die op de site Carina)

@ Petra fijn om te lezen dat het weer wat rustiger is en dat er hoop ls!!

@ Yvette helemaal geen gekke vraag hoor. We hebben hem alleen gecremeerd :)
Het plan was om hem uit te strooien, maar dat kan ik nog niet. Daarom staat hij nog in de foeilelijke urn van het crematorium boven op een dressoir. Het gaat om het idee dat hij toch nog bij ons is. Misschien kan ik hem ooit uitstrooien. Denk zelf dat een nieuwe zwangerschap daarbij kan helpen, maar misschien denk ik weer heel anders als ik weer zwanger mag zijn.
Daarnaast heb ik een hele mooie asketting gevonden. De hanger heeft de vorm van een sterretje en daar zit nu een beetje as van Bas* in zodat ik hem letterlijk altijd bij me heb.
Een fijne gedachte vind ik zelf.

liefs
Patricia mama van Bas*

Hoi Pat,

Er was hoop  

Jullie zijn samen gelukkig en verliezen je kindje. Ik ben zwanger en verlies mn partner! Hoe bizar kan het gaan in dit K leven.

sorry moest er ff uit (dus de rust die er leek te komen is er helemaaaal niet) ik hoop zo dat het over een paar dagen anders is en dat ik ontwaak uit een nachtmerrie.

Terug
Bovenaan