wonderwomen

Hallo allemaal,
Klote zeg, dat je een negatieve test in handen   hebt. Werd afgelopen weekend wer ongi, dus ook weer een domper. Was maar twee dgn. Dus maak ik me nu weer zorgen dat dit wel heel kort was.
Heb nu maar op internet ovulatietesten gehaald. Wie weet... Alle beetjes helpen toch??
Weten jullie meiden, voordat ik aan dit hele circus van zwanger worden begon, had ik dit nooit verwacht, de mk, curettage, hoop, verdriet, woede, pijn teleurstellingen, jaloezie. Soms wou ik dat ik hier nooit aan begonnen was.Mijn leven leek daarvoor zo zorgeloos.
Nu is 't dat niet meer.
Liefs, Yvette

yvette dat gevoel komt mij ook heel bekend voor,16 maanden verder en nog niks
ik was maandag ook weer ongesteld geworden,dus nu weer naar ronde 4 na de miskraam,ben bang dat het weer erg lang gaat duren.

xxx mier

Hoi meiden,

Wat jammer dat jullie weer ongesteld zijn geworden zeg pfff. Het zit niet mee he. Ik duim nog steeds voor jullie allemaal hoor.

@ wanda, ik hoop dat je zwanger bent. zou erg leuk zijn voor je.

@ Carina, ben je al iets wijzer van die andere gyn?

Groetjes, sterkte en liefs Petra

hoi meiden,
vinden jullie het ook zo vervelend dat je als je reageert, de berichten niet meer kan zien. Zit ik met mijn papiertje voor mijn neus, op te schrijven wat ik aan iedereen wil teruggeven. Best jammer dat dit niet anders geregeld is. Ik kan heus niet onthouden wat ik tegen iedereen wil 'zeggen' :))
Vandaag nog geen ogni trouwens, ik gok op morgen. Denk daarbij stiekem aan mijn zus die pas na 1 week een positieve test had, maar dat zal bij ons heus niet zo zijn. Ik heb verder ook heus geen symptomen. Af en toe een steekje in mijn borst, maar dat is het wel zo'n beetje. Ja ik vind mijn buik dik, maar die is natuurlijk altijd dikker aan het eind van je cyclus.......

@ Petra, balen zeg dat het nu toch weer niet goed lijkt te gaan. Wel goed om te lezen dat het met de liefde wel goed zit. En liefde kan heel veel overwinnen!! Nu inderdaad maar hopen dat het vechten voor je relatie wat oplevert!!

@ Wanda, ik heb echt zitten zoeken naar die reactie van jou, tot ik op deze site de berichtjes verder teruglas en zag dat je dochter Evi heet. Toen wist ik het natuurlijk zo. Ik zocht naar jouw naam :) Ik heb ook even op Evi's site gekeken, het is een lekker ding!
He het zou trouwens wat zijn dat je nu meteen alweer zwanger bent. Snel maar wel mooi, hopenlijk krijg je goed nieuws bij de gyn volgende week.

@ Mier1980, ik vind het niet erg om over Bas* te praten, hij is mijn zoon en daar ben ik trots op! De nieren van Bas* waren kapot. Er zat een vernauwing in de buisjes van nier naar blaas, waardoor de nieren hun vocht niet goed genoeg af konden voeren. Dit heeft ervoor gezorgd dat 1 nier gescheurd was en de andere sterk vergroot. Die ene nier was dus niet meer bruikbaar en de andere al aangetast. Omdat het zo 'vroeg' in de zwangerschap gebeurde (23 weken) en de nieren in 3 weken 3x zo groot geworden waren, was de verwachting dat de 2e nier ook binnen afzienbare tijd zou scheuren. En dan had hij geen nieren meer gehad en dan kan je niet leven helaas. Zelfs als de 2e nier 'heel' gebleven zou zijn, zou hij niet optimaal kunnen functioneren en zou Bas* meerdere malen per week gedialiseerd moeten worden, met alle infecties bij die kleintjes van dien. Daarbij zou hij na zo'n 8 maanden een nieuwe nier moeten krijgen. Ja en waar haal je die voor die kleintjes vandaan als ze al geen nieren voor volwassenen kunnen vinden......
Wij hebben de zwangerschap dus bewust afgebroken om Bas* deze pijn te besparen, als hij de zwangerschap al zou overleven.

Verder zijn we voor de 1e keer zwanger worden 8 maanden bezig geweest en voor Bas* 9 maanden. Nu zitten we in ronde 3 en dat is dus nog een beetje spannend. Het zou wel super zijn, nu al raak. Ze zeggen dat je verhoogd vruchtbaar bent na een bevalling. Maar ja ik ben er natuurlijk zo mee bezig, dat dat dan weer tegenwerkt. En ik weet niet of mijn lichaam me psychisch al klaar vind voor een nieuwe zwangerschap. Al vind ik van wel.

@ Yvette, Ik hoop dat de ovulatietesten je duidelijkheid geven. Ik heb er zelf niet zo heel veel aan gehad. Net als het temperaturen. Probeer het nu weer, maar ik kan er echt mijn eisprong niet in zien. Het is net een gebergte, pieken en dalen. Nu wel een hoge temp en het voordeel is dus dat ik voordat ik opsta weet of ik die dag ongesteld ga worden, omdat je temp dan daalt.
Verder heb ik nooit de gedachte gehad dat ik wilde dat ik er nooit aan begonnen was. Ik heb alleen wel iets van, waren we er maar eerder aan begonnen. Ik word 30 dit jaar en als het voor een 1e (nou ja 2e) al zo lang duurt en ik wil er het liefst nog wel meer. Hoe zal dat dan gaan lopen. Dat maakt ook wel dat ik in mijn hoofd heb om in juli een doorverwijzing te vragen naar de gyn als er dan nog niks is. Dat is dan een half jaar na Bas* De maand dat ik zwanger raakte van Bas* liepen we net bij de gyn, tussen de 1e en 2e afspraak werd ik zwanger. En dat terwijl ik in mijn cyclus bloed moest prikken om te kijken of ik een eisprong had. Haha, deze konden ze niet vinden, maar ik was wel zwanger....

Nou al met al een heel verhaal,
liefs
Patricia mama van Bas*

Hoi Patricia,
ik vind dat ook irritant dat als je aan het typen bent, je dan de berichten waar je op wil reageren, niet meer ziet.
Ik ben trouwens al 35 jr en ik heb ook heel veel spijt dat ik niet eerder ben begonnen. Maar mijn vorige relatie ging uit toen ik 30 was. En voordat je dan weer iemand ontmoet. En mijn huidige vriend in 4 jaar jonger, dus die wilde in het begin helemaal geen kinderen. En wij kenden elkaar natuurlijk nog maar net.
En dan neem je eindelijk zso'n beslissing en dan wil je het graag nu, meteen. Maar ja...
Hoop stress, dus. Maar daar weet jij nog meer van , dan ik.
iK HOOP MAAR DAT HET BIJ ONS ALLEMAAL SNEL GEBEURT!!
Gr. Yvette

@patricia: wat ontzettend spannend zeg! hoop dat het raak is!
wat een erg heftig verhaal van jullie zoontje,wilde even zeggen dat het een mooi ventje was,vind het heel wat hoor!
ze zeggen dat je idd verhoogd zwanger ben na een bevalling/miskraam dus daar hopen we allemaal maar op he!

xxx mier

@pat: En?? nog steeds niet ongi?.....

@ Yvette: ik heb de ovulatietesten ook al in huis gehaald, maar moet even mijn ongi afwachten....
Waar had jij ze gehaald/besteld?
Ik heb ze via babyboomshop besteld waren er 10   en 3 zwangerschapstesten voor ongeveer 16 euro geloof ik...

Hier nog steeds in afwachting op ongi.... Had gisteren wel voor de zekerheid nog een test gedaan.... maar helaas negatief(hopelijk was het nog te vroeg...)
nu toch maar wachten op dinsdag, dan mag ik naar de gyn.

Nou, ga maar weer eens aan de poets...
Fijn weekend iedereen!!!

Veel liefs wanda

Terug
Bovenaan