wonderwomen

Hoi allemaal,

@Petra: hoe gaat het vandaag met je?Hopelijk voel je je al weer wat beter....

@Carina: netjes na  29 dagen! Kan me voorstellen dat je er het liefst meteen weer voor zou gaan....Nu dan toch 8 weken wachten dan. Of niet?

@ Yvette:Weer die vervelende duivels op bezoek!! Hoop dat je volgende maand goed nieuws voor ons hebt!

@Pat: Ben nog even op de site van Bas* geweest.
Mooi word die.... zag dat je nu ook het dagboekje aan het bijwerken bent.
Mijn dochtertje Evi  heeft daar ook een dreumessite(misschien leuk om eens op te kijken....).
Kan me goed voorstellen dat je het heel moeilijk vind dat mensen denken dat je een miskraam hebt gehad, want dat is het namelijk totaal niet!
Je kindje heeft ook nog gewoon geleefd, net zoals mijn 2 zoontjes.
Dat was ook gewoon een complete bevalling met alles erop en eraan, kreeg ook helemaal geen verdoving of zo(heb ik ook verder niet om gevraagd hoor...).
Nee, het is totaal   niet te verglijken met een miskraam, maar het verdriet is bij een miskraam ook enorm groot en wel weer verglijkbaar daarmee....
Wel heel mooi van die hanger met dat as erin...
Hopelijk kunnen jullie het ook ooit een plekje geven...

Veel liefs Wanda

quote: petratjuh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-04-2008 20:11:20'));

Hoi Pat,

Er was hoop  

Jullie zijn samen gelukkig en verliezen je kindje. Ik ben zwanger en verlies mn partner! Hoe bizar kan het gaan in dit K leven.

sorry moest er ff uit (dus de rust die er leek te komen is er helemaaaal niet) ik hoop zo dat het over een paar dagen anders is en dat ik ontwaak uit een nachtmerrie.

Hoi Petra,

Zit er misschien toch nog een kansje in dat het nog goed komt tussen jullie?
hoop het wel voor je, is toch zwaar om het allemaal alleen te moeten doen, en je hebt ook nog 2 kinderen rondlopen toch?

Hoop echt dat het kaarsje nog niet op is voor jullie....

Heel veel sterkte!!

Veel liefs Wanda

Hoi Wanda,

Thx voor je medeleven. De kaars is nog niet uit hoor, aan de liefde voor elkaar zal het niet liggen. Het zijn andere dingen waardoor het mis loopt. Maar hopelijk is er in de toekomst een oplossing. En anders ga ik die zelf bedenken.

Meiden ik wens jullie alle goeds...voorlopig schuif ik door naar het andere forum. Af en toe zal ik eens komen lezen hoe het jullie vergaat he.

@ Pat,

Sterkte en  hou vol. Ik duim voor je dat je snel zwanger bent.

@ Carina,

Succes dinsdag, ik hoop dat je een antwoord krijgt naar jouw tevredenheid. Dat je er maar weer snel voor mag gaan.

@ yvette,

Dat het volgende maand maar raak mag zijn!

Groetjes en liefs Petra

Voor alle anderen ook heel veel succes (en sterkte  met alles)  en dat jullie allemaal gauw zwanger zullen zijn he.

Hoi

Hoe is het Carina?

Hoop dat het allemaal goed gaat komen voor iedereen!

Ik ben toch ook maar net wat meer op het andere forum, maar hou alles natuurlijk wel hier in de gaten.

Veel liefs en goeds,

D.

hoi meiden,
nou waarschijnlijk blijf ik hier nog wel een tijdje hangen.
Vanmorgen een test gedaan en die was negatief.......
tuurlijk kan het nog alle kanten op, want ik ben nog niet ogni, maar daar geloof ik dan niet meer zo in (vandaag dag 30, meestal cyclus 28-30 dagen)
Het is echt K..
Eigenlijk weet ik dat ik er nog niet op hoef te hopen, omdat het de 1e 2 keren ook niet zo snel lukte en daarbij verloopt het klussen nou ook niet echt fantastisch. Bij vriendlief zit het nu erg tussen de oren en dat werkt niet bevordelijk zegmaar.
Maar toch is die hoop er, zo'n 4 dagen lijkt het gewoon net of ik zwanger ben. Niet omdat ik nou zoveel signalen heb, maar dan kan ik er even in geloven....
Pff zit meteen weer in een enorme dip...
liefs
Patricia mama van Bas*

Hoi Pat en alle anderen die hier nog schrijven,

Wat vervelend he! dat moeten wachten op je ongi....
Hopelijk heeft de test het verkeerd en komt er toch nog goed nieuws voor je..

Ik zit ook nog steeds te wachten op mijn 1e ongi na de mk..
Is vandaag precies 6 weken geleden dat de curretage is gedaan..... en gek genoeg heb ik ook het vage idee weer zwanger te zijn.....
Maar durf nog geeen test te doen, moet a.s. dinsdag toch naar de gyn. misschien maakt ie dan wel gelijk een echo....
De reden dat ik dat denk is, omdat ik al een paar dagen(bijna een weekje) beetje opgeblazen gevoel heb, ook een beetje steken en heb t idee weer wat vet op me heupen te krijgen (haha).
Borsten zijn niet echt hele dag gevoelig, maar met sommige momenten....pffff weet het ook niet meer hoor, misschien wil ik het wel te graag....

En nog een teken::: heel emotioneel...kan zo in een huilbui schieten...

We wachten wel af...

Ps Pat: heb nog in het dagboekje van Bas* geschreven of had je dat al gezien?

Veel liefs wanda

Hoi Patricia,

ik heb ook op de site gekeken,wat ontzettend heftig zeg.
waarom ging het mis? waren er redenen voor? er was niks aan bas te zien (tenminste niet op de foto) als je het te persoonlijk of moeilijk vind om te antwoorden dan hoef je er geen antwoord op  te geven hoor.
hoe lang hebben jullie alle 2 de keren over gedaan? wij de 1e x 12 rondes en ben nu alweer 3 x ongesteld geworden na de miskraam (ben bang dat het weer een tijd ga duren)

hoop trouwens dat je ongi wegblijft en dat je een goede zwangerschap krijg.

xxx mier

Terug
Bovenaan