Hoi allemaal,
@Petra: hoe gaat het vandaag met je?Hopelijk voel je je al weer wat beter....
@Carina: netjes na 29 dagen! Kan me voorstellen dat je er het liefst meteen weer voor zou gaan....Nu dan toch 8 weken wachten dan. Of niet?
@ Yvette:Weer die vervelende duivels op bezoek!! Hoop dat je volgende maand goed nieuws voor ons hebt!
@Pat: Ben nog even op de site van Bas* geweest.
Mooi word die.... zag dat je nu ook het dagboekje aan het bijwerken bent.
Mijn dochtertje Evi heeft daar ook een dreumessite(misschien leuk om eens op te kijken....).
Kan me goed voorstellen dat je het heel moeilijk vind dat mensen denken dat je een miskraam hebt gehad, want dat is het namelijk totaal niet!
Je kindje heeft ook nog gewoon geleefd, net zoals mijn 2 zoontjes.
Dat was ook gewoon een complete bevalling met alles erop en eraan, kreeg ook helemaal geen verdoving of zo(heb ik ook verder niet om gevraagd hoor...).
Nee, het is totaal niet te verglijken met een miskraam, maar het verdriet is bij een miskraam ook enorm groot en wel weer verglijkbaar daarmee....
Wel heel mooi van die hanger met dat as erin...
Hopelijk kunnen jullie het ook ooit een plekje geven...
Veel liefs Wanda
@Petra: hoe gaat het vandaag met je?Hopelijk voel je je al weer wat beter....
@Carina: netjes na 29 dagen! Kan me voorstellen dat je er het liefst meteen weer voor zou gaan....Nu dan toch 8 weken wachten dan. Of niet?
@ Yvette:Weer die vervelende duivels op bezoek!! Hoop dat je volgende maand goed nieuws voor ons hebt!
@Pat: Ben nog even op de site van Bas* geweest.
Mooi word die.... zag dat je nu ook het dagboekje aan het bijwerken bent.
Mijn dochtertje Evi heeft daar ook een dreumessite(misschien leuk om eens op te kijken....).
Kan me goed voorstellen dat je het heel moeilijk vind dat mensen denken dat je een miskraam hebt gehad, want dat is het namelijk totaal niet!
Je kindje heeft ook nog gewoon geleefd, net zoals mijn 2 zoontjes.
Dat was ook gewoon een complete bevalling met alles erop en eraan, kreeg ook helemaal geen verdoving of zo(heb ik ook verder niet om gevraagd hoor...).
Nee, het is totaal niet te verglijken met een miskraam, maar het verdriet is bij een miskraam ook enorm groot en wel weer verglijkbaar daarmee....
Wel heel mooi van die hanger met dat as erin...
Hopelijk kunnen jullie het ook ooit een plekje geven...
Veel liefs Wanda