wonderwomen

Hoi wanda
Ik heb de ovulatietesten besteld bij   Sensitest.  Ik heb 9 testen en 3 zwangerschapstesten. Het kostte ongeveer 14 euro incl. verzendkosten.
 Nu moet ik ergens eind april gaan beginnen met die ovulatietestest. Heb ongeveer een cyclus van 33 dgn. (gebaseerd op 2 menstruaties na mk).
Ben benieuwd of  dit wat helptl. Je kan allicht moeder natuur een handje helpen...
Fijn weekend allemaal.  
Yvette

De spanning stijgt. Ben nog niet ogni, maar had vanmorgen weer geen positieve test. vandaag is al dag 32! Normaal zit ik op 28 of 30 dagen. Al was de 1e echte ogni na Bas* 29 dagen. Vorig jaar 1x 31 dagen en het jaar ervoor 1x 32 dagen.
Ik vind het gewoon echt gek. Bij de mk en Bas* testte ik op dag 30 positief geloof ik en nu op dag 32 nog niet. GRRRRRRR

Zou het aan de test kunnen liggen? Ik heb nu de goedkoopste van Kruitvat, twee voor 6 euro geloof ik. Ik heb deze nooit eerder gehad, dus weet eigenlijk niet of ze wel werken. Maar ja ben nu te laat om een andere te gaan halen, dus moet zeker tot dinsdagmorgen wachten tot ik weer kan testen (ja of weer met zo'n goedkope van kruitvat) Of misschien is mijn ogni er dan al wel en heb ik zo duidelijkheid.

nou ja ik wacht nog maar even af, terwijl ik enorm mijn best doe om er zo weinig mogelijk mee bezig te zijn

liefs
Patricia mama van Bas*

Hoi Pat,

Je maakt het wel heel erg spannend allemaal zeg. Die testen zijn volgens mij gewoon goed hoor maar ja ik heb weleens eerder gehoord van anderen dat je in het begin negatief kunt testen ongeacht wat voor test je hebt. Ik hoop dat het raak is!!!! Duim duim duim.  

@ Wanda, ook nog niet ongi? Ik ben ook heel erg benieuwd of jij misschien ook zwanger bent. Duim duim duim ook voor jou.

@ Mier, het gaat al een stuk beter dit weekend gelukkig. Ik heb er nu een veel beter gevoel over.

Groetjesssss Petra

patricia en wanda wat maken jullie het toch spannend! hoop het zo voor jullie!
de testen van kv zijn gewoon goed hoor anders mogen ze ze ook niet verkopen maar hij is volgens mij wel minder gevoelig als de duurdere dus kan zijn dat hij over een paar dagen wel positief aangeef!

petra fijn dat het wat beter met je gaat! doe rustig aan he meid! denk aan jezelf en aan je wonder wat je bij je draagt!
dikke knuffel

xxx mier

nou vandaag een lage temperatuur. Dat betekent  

Ben helemaal van slag. Echt gek, ik weet dat er maar een kleine kans is dat het inderdaad raak is. En toch ben ik dan weer vol hoop. Zou af en toe willen dat ik wat meer afwachtend kon zijn. Helaas zit dit niet in mijn aard. Ben dan gewoon te optimistisch/hoopvol. Geeft natuurlijk ook wel aan hoe graag ik het wil.
Dacht vanmorgen nog wel een soort van 'De Droom' te hebben gehad. Zag nl een kindje tijdens een echo. Vond het allemaal heel eng, want het kindje leek erg op Bas*
Al met al een rare cyclus gehad deze maand, hoop dat het de komende maanden beter gaat, of dat dit gewoon mijn laatste ogni is.
Nu is de hoop op een kerstkindje wel voorbij trouwens.....
liefs
Patricia mama van Bas*

Hoi Pat, snap helemaal hoe je je voelt en hoe je denkt, ik heb dat namelijk precies hetzelfde....
Toch steeds die hoop koesteren, maar meestal toch teleurstellend...helaas...
Ik dacht gisteren ook mijn ongi toch nog te krijgen, maar het is toch niet doorgezet...
Zul je natuurlijk altijd zien dat dat morgen gebeurd als ik naar de gyn. mag!

Petra: heel veel succes morgen met je echo(was toch ook morgen he?) Ik duim met je mee voor een mooie echo!

@ Carina; Hoe gaat het met je? Heb je al even niet meer gehoord hier.
Hoop je weer snel terug te zien op dit forum....

veel liefs Wanda

hoi meiden..

er is best veel getypt zag ik, ik heb niet alles terug gelezen, maar wilde jullie wel even op de hoogte stellen van de laatste ontwikkelingen.

ik heb vanmiddag naar de gyn gebeld in veldhoven. deze vertelde me hetzelfde als die in vlissingen. ik moet echt die weken wachten en ze raadde het zwanger worden ook af.

daar moet ik me dan toch maar bij neer zien te leggen. de laatste week ging het goed, maa rnu mijn eitje weer in zicht komt (na komend weekend...), gaat het toch weer kriebelen. dat idee dat je er niks mee mag.. vreselijk

hoe gaat het met de zwangeren? het is niet mijn bedoeling geweest om over te komen alsof ik het jullie niet gun. integendeel! ik hoop dat niemand zich zo hoeft te voelen als ik de afgelopen weken. de jubelstemming hier werd me gewoon veel te veel.

@ pat... balen dat je temp gezakt is. nu is het maar wachten tot het doorzet.. meestal duurt dat niet lang toch?
ik denk erover nu ook te gaan tempen, dan krijg ik naar mijn idee een nog beter beeld van mijn cyclus... als ik dan niet mag klussen, dan maar mijn lichaam nog beter leren kennen....
hoe doe jij dat? iedere morgen? schrijf je het op?

liefs uit zeeland!
Carina

Terug
Bovenaan