wonderwomen

hoi meiden,

ik doe ook mee en zal me ook even voorstellen,ik ben dus mier(niet mijn echte naam natuurlijk) 27jaar en mijn vriend ook,al 8 jaar samen en al ruim een jaar bezig om zwanger te raken! was het eindelijk raak na 12 rondes krijg ik een miskraam met bijna 9 weken,nu al weer in de 3e ronde na de miskraam.we wonen trouwens in het mooie brabant.

carina wat een nieuws zeg!!! echt balen,snap dat je het er niet kan bijhebben!

wanda wat een verhaal zeg!

xxx mier

hoi mier..

ik had je al een beetje gemist. hoe gaat he tnu met jou?

hier gaat het dus alles behalve lekker. ben vanaaf ook niet echt de leuke vriendin.. mijn vriend moet het bekopen. ik hoop maar dat hij het een beetje snapt.

Hallo,

@Carina: Kan me voorstellen dat je er flink de balen in hebt!
Heb het ook gehad met een schoonzusje van mij, zij werd zwanger en wij waren al zo lang bezig.
Ook al gunde ik het hun wel was ik toch stikjaloers, kon zelfs niet eens meer vriendelijk tegen haar doen.
gelukkig hebben ze een gezonde zoon gekregen en heb ik mijn excuses aangeboden...
Maar snap je gevoel heel goed , is zo moeilijk te bevatten dat hun wel zwanger zijn en jij niet, en dan ook nog eens niet gepland zoals bij je broer!
Het leven is soms niet eerlijk!!
Hoop dat het jullie weer snel lukt om zwanger te raken, is het enige wat je dan gerust stelt....

@mier: Leuk nog iemand uit Brabant.
Waar woon je ergens in Brabant?

Fijn weekend voor iedereen
XXx Wanda

hoi meiden,

ik moet even mijn rottige gevoel kwijt, ik voel me zo angstig! morgen is de dag dat vorige keer ons kindje was gestopt met groeien, en volgens mij trek ik dat aan in m'n hele lijf. ik voel me enorm nerveus en heb allerlei kwaaltjes en heb geen idee of ze nou bij m'n zwangerschap horen of juist niet. ik heb nu al 3 dagen last van flinke hoofdpijn (heb ik anders nooit), m'n spieren zitten helemaal vast in m'n rug en schouders en nek, en ik ben misselijk, in de ochtend het ergst en de rest van de dag voel ik het ver op de achtergrond. een goed teken zou je zeggen....toch? maar toch twijfel ik enorm, ik voel me de hele tijd 'alsof ik hier niet echt ben', snapje? heel wazig. en niet meer zo blij. (zelfbescherming?)
de 'kwaaltjes' die ik hiervoor herkende als zwangerschapskwaaltjes zijn nu eigenlijk 'n beetje weg, m'n tepels deden zeer, nu niet meer, en in m'n buik is het ook behoorlijk rustig (nu is ie natuurlijk ook nog maar heel heel klein, maar toch).
misschien heb ik gewoon een soort griepje te pakken ofzo hoor...ik weet het niet.
morgen vertrek ik naar het buitenland (ik ga een week op reis met m'n ouders broer zus, zonder m'n vriend) en dat vind ik ook wel spannend.
zal het gewoon een combi zijn? van angst, spanning en een koutje ofzo?
of zal het een teken zijn dat het mis is? kon je maar even naar binnen kijken he?
zal het nut hebben een zwangerschapstest te doen en te kijken naar de dikte van de +? of vertrouwen hebben en geduld? pfff.

sorry voor mijn enorme gezeur. die angst is zo rot. ik ben als de dood dat m'n lichaam me weer zo voor de gek houdt als vorige keer.

liefs sabine

@ wanda, jeetje wat een verhaal, ik kreeg er helemaal kippevel van
@ carina, wat klote voor je, ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt

groetjes en nogmaals sorry voor m'n gezeur.

He Dames,

Ben weer even bijgelezen, het gaat best snel met de   berichtjes...

Carina, tjee balen zeg dat je dit nu weer voor je kiezen krijgt. Kan me voorstellen hoe je je voelt, zo oneerlijk allemaal. Gaat het nu wat beter met je? Tevens kan ik me wel voorstellen dat je het gevoel hebt dat er iets mis is. Je twijfelt gewoon aan jezelf en vertrouwt je eigen lichaam gewoon niet. Terwijl je normaal gesproken dat wel zou moeten doen. Ik hoop echt dat die onderzoeken iets opleveren en dat je daardoor weer wat meer vertrouwen in jezelf krijgt én in je eigen lichaam..

S77, hoop dat je je een beetje kunt ontspannen, snap wel dat je je lichaam niet vertrouwt en overal aan twijfelt. Logisch uiteraard. Duim  voor je de komende tijd. Ik hoop voor je dat de tijd voorbij vliegt en dat je snel van je kleintje kan genieten als je je echo hebt. En je zeurt helemaal niet, logisch dat je je druk maakt, we zijn er hier voor je..

Marije, hoe ous is je jongste eigenlijk? Vervelend dat je met bv zit en die kuur. Hoop voor je dat het alsnog op gang gaat komen..Verder super dat je bij Idols komt, geweldig!

Mier en Wanda, jullie wonen ook in Brabant he, ikke namelijk ook.

Ga vandaag niet veel bijzonders doen. Even naar de stad en heb een feestje vanmiddag. Ongesteld is weer voorrij dus we gaan weer beginnen met klussen. Het weer gaat ook de betere kant hoop   dus hoop dat het zonnetje voor ons allemaal gaat schijnen vandaag.

Liefs Jessica

Wat een verhalen allemaal zeg. Wat een mens niet allemaal te verduren krijgt. Het is maar goed dat we van die wondervrouwen zijn...anders... Al die pijn, hoop, het verdriet...
En ergens die wondertjes....
Hou vol hoor dames!
Oh ik kan me zo voorstellen dat het rot is zwangere mensen zo dichtbij en dan ook nog eens niet echt gewenst... grr....
Ik zit hier het bezoek aan de drogist uit te stellen... durf ineens toch niet een test te kopen... Stel nou dat deze wel negatief is... aaaah.
Ondertussen ben ik deze week behoorlijk ziek geweest. Heb ik een keer met mijn domme kop paracetamol geslikt (is dat heel erg????) en heb ik 's nachts zitten janken omdat ik niets tegen de kriebelhoest kon nemen.... Gut gut wat een zelfmedelijden weer zeg.... Wat slaapgebrek al niet kan doen met me.... Ach als alles nu wel ok gaat zal ik mijn portie van slaapgebrek nog wel krijgen!
Heb trouwens mijn verhaal niet volledig gemaakt zag ik:
verder info: we hebben nog geen kinderen en we wonen op de utrechtse heuvelrug...
Nou ladies... tot lees maar weer!!!!
Echt fijn ditte!

Liefs,

D.

hoi meiden.. wat een geklets hier...

@ wanda
het zwanger worden is niet echt het probleem bij ons, maar het zwanger blijven. dus weet niet of ik wel snel weer zwanger wil worden.. dat is een beetje waar ik nu mee worstel.

@ dattig.. heerlijk he! alles van je af kunnen typen. zit hier vaak met tranen in mijn ogen te typen, maar het voelt goed om hier openlijk te kunnen mopperen en te kunnen zeggen hoe je je voelt.
vooral nu en de komende tijd zal het wel weer heftig worden... met de onderzoeken en al die zwangeren om me heen

@ sabine
jeetje.. wat jammer dat je je nu zo voelt. ik snap het wel hoor.. ik was ook erg bang om naar de wc te gaan. voelde daardoor zoveel da tik niet wist wat goed was en wat neit.
ik hoop voor je dat je lekker kunt bijkomen de komende week... ontspannen is goed voor een zwangere vrouw!
en mocht er toch iets gebeuren (waar ik niet vanuit ga!) dan ben ik er voor je!

@ jessica
lichamelijk gaat het allemaal goed. geen rare dingen meer.
maar geestelijk zal het zijn tijd wel nodig hebben...

ga nu even wat eten en dan met mijn moeder de intratuin leegkopen!
groetjes

Jeempie, wat een verhalen zijn er allemaal weer bijgetikt. Die 700 berichten halen we met gemak.
Het is vandaag schitterend weer, maar voel me nog steeds zo triest .
Ik durf mijn vriendinnetje niet onder ogen te komen of te bellen. Ik kan gewoon niet blij zijn met haar zwschap. Het blijft maar vanbinnen knagen en  malen. Word er gek van!

Maar goed, even slikken er weer doorgaan, toch??
Maar god, wat is dit verdomde moeilijk.
 En Carina, hoe was het bij de Intratuin? Nog leuke dingen gekocht?
Dag allemaal! Tot schrijfs!
Yvette

Terug
Bovenaan