wonderwomen

hoi wanda..
leuk dat je ook mee komt kletsen...
wat een verhaal trouwens..

ik heb slecht nieuws gekregen vandaag.. de zus van mijn vriend is al bijna 8 weken zwanger, maar nu is de vriendin van mijn broertje sua ook echt zwanger. vreslijk, want ze zijn nog neit aan kinderen toe, wonen allebei nog thuis en hebben een levensstijl die echt niet bij kinderen past.
hoever ze is, is nu maar de vraag. da tmoet een echo uitwijzen, maar het kan zelf sal goed zijn dat ze al een heel eind op weg is.

ik voelde me al niet lekker, maar nu baal ik echt als een stekker.. word 2x tante vrij snel achter elkaar.. (als mijn broertje en zijn vriendin het houden) en ik zit met lege hande en een gebroken hart...
pffff

hoeveel kan een mens hebben? dit is toch niet leuk meer zo?

Tjonge jonge dat is ook niet te geloven he. Je wist het gewoon al he carina. Ik kan me voorstellen dat je flink de P in hebt. En dat is nog zachtjes uitgedrukt.

Hopelijk is het andere stel er wel echt aan toe en zal dat allemaal goed verlopen ook voor het kind. Wat die vriendin van je broer betreft...misschien veranderd het haar leven ten goede? Je weet maar nooit wat het met mensen doet allemaal.

Sterkte meid, t valt ff niet meer voor je op dit moment.

Liefs Petra

quote: y1972 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-03-2008 18:07:07'));

Heb net op die link geklikt, maar volgens mij is het een geintje!!!     1 APRIL!!!!
Yvette

Nee joh hartstikke serieus

Hé Carina,

Dat lijkt me dus heel erg zwaar.... zelf dit allemaal al achter de rug hebbend en absoluut nog niet wetend wat de toekomst zal brengen... en dan dit nieuws. Kan me heel goed voorstellen dat dat enorm pijn moet doen. Zeker in het geval van je broertje en zijn vriendin omdat het duidelijk niet gepland is en misschien zelfs niet gewenst...

Dikke knuffel  
Marije

heel erg zwaar is nog zacht uitgedrukt.

mijn oudere zus hoopt dat ze voor he tkindje kiezen, ik snap het ook wel.,. ben zelf geen voorstander van abortus, maar voor mijn eigen eoistische ikje....

misschien is het goed voor ze.. worden ze volwassen.. mijn broertje is 25 en zijn vriendin 20. zijn vriendin heeft altijd gezegd geen kind te willen. vorige week zei ze nog dat ze het dan weg zou laten halen, maar mijn broertje heeft daar natuurlijk ook wel wat zeggenschap in. en volgens mij wil hij het wel houden. ik weet het niet hoor....

AAAAAAAAAh ik ga vanavond maar zwaar aan de moezel ijs..

Terug
Bovenaan