wonderwomen

@Sabine; Hoe was je echo vandaag gegaan?
Beetje gerust gesteld?

Vanmorgen eerste echo gehad, en het zag er allemaal goed uit volgens mijn gyn.
Welliswaar nog geen hartslag, maar dat komt omdat ik waarschijnlijk toch nog maar 5 weken ben.
Mag over 2 weken weer komen voor een echo.....
Dus echt super spannend!!!!!

Hoe gaat het met alle anderen?

Veel liefs Wanda

ff een kort berichtje voor het slapen gaan...
vanmiddag belde de assistente van de gyn. donderdag (volgende week dus) wordt ik gebeld door de gyn met de uitslag van het chromosomenonderzoek...
pff ben nu al zenuwachtig!

slaap lekker!
Carina

hoi meiden,
even een kort berichtje. Door het mooie weer vind ik het zonde om achter de computer te zitten. Ik heb dan ook niet alles gelezen......
Met mij gaat het wel goed eigenlijk. Het was heerlijk om niet thuis te zijn rond de uitgerekende datum. Verdriet voelt dan toch anders. Ik heb samen met mijn vriend veel over Bas* gepraat en dat voelde goed! Ik heb geen traan gelaten en dat is heel bijzonder. Vanaf het moment dat ik thuis was, voelde het allemaal wel weer zwaarder. Maar het mooie weer scheelt toch echt een heel stuk. Dan kan ik makkelijker genieten.
en ja de klusweken zijn alweer voorbij. Hopenlijk heeft het iets opgeleverd. Ik was in ieder geval ontspannen en heb daarbij ook nog aan de wijn gezeten, dus nog meer ontspanning. Dat werkt misschien ook wel mee.

Petra: balen zeg dat het nu toch echt over is. Kan me je boosheid goed voorstellen!

Carina: spannend zeg, logisch dat je zenuwachtig bent!

Voor de zwangeren: succes met de komende echo's, ze waren nog niet allemaal even duidelijk geloof ik. Hopenlijk blijft alles goed gaan.

En voor de niet-zwangeren hopenlijk is dit onze maand!! en voor Carina, hopenlijk is juni jouw maand!!

liefs
Patricia mama van Bas*

Hoi meiden,

Fijn toch nog iets te lezen van jullie af en toe. Gek he mensen die je niet kent, dat je je daar toch betrokken bij kunt voelen. Echt een rare gewaarwording.

@ Pat, gelukkig is het mooie weer er en zorgt voor afleiding in deze zware tijd. Je hebt je goed door "de dag" heengeslagen lees ik.

Bij mij gaat het allemaal nog goed met de zwangerschap. Volgende week een echo en dan is het weer wat zekerder allemaal alhoewel ik zo'n echo best eng vind en leuk tegelijk. Ik heb een moeilijke tijd maar sla me er doorheen.

@ Carina, ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt!

@ Wanda, gaat alles nog goed met de zwangerschap?

Groetjes en liefs Petra

Hoi allemaal,

@petra: hier alles nog steeds goed, tenminste daar ga ik maar vanuit....
misselijkheid begint al een beetje op te spelen dus dat is een goed teken he!
Ik las ergens dat je gezakt was voor je examen..... BALEN!!!!
Hopelijk ga je het volgende keer halen, maar dat zal wel!

@carina: ik duim met je mee voor een goede uitslag donderdag!!!
Nog maar 3 (lange) dagen meid!

@mier, Keesje, yvette en Pat: hoe gaat het met jullie?

veel liefs wanda

Hoi Wanda,

Gaat hier wel. Probeer maar niet te veel teleurgesteld zijn iedere maand. Sinds januari gebruik ik van die ovulatiestrips en had ik altijd keurig zo'n opbouw, iedere dag wat donkerder en dan 1x een dubbele streep. Deze maand wel de opbouw en gisteren was ie ineens weg. Dus ik gelijk in de stress: zou ik geen ei hebben. Maar ja, je kan toch niet naar binnen kijken, dus het is afwachten.
Mijn man wil absoluut niet "medisch" of "gepland sex" gaan doen, dus die ovu test doe ik achter zijn rug om en erbij temperaturen lukt dan gewoon niet ongezien, omdat je dat moet doen voor je je bed uitgaat. Ik moet ook gewoon proberen het allemaal wat los te laten, maar dat lukt tot nu toe nog steeds niet. Maar goed dat de vakantie weer over is morgen en ik weer ga werken, dan heb ik weer wat afleiding.

@hoi zwangeren onder jullie, hebben jullie meer last van de warmte dan anders of is het nog goed te doen?

groetjes, keesje

hoi hoi

weer een dagje lekker weer, een dag die snel voorbij is gegaan...
lekekr genoten van de zon, van een drankje op het terras en van gezellig bijkletsen met mijn lief.

denk veel aan donderdag. de uitslag. het moment van de waarheid? of komt er niks uit en moeten we maar weer de volgende bloedonderzoeken afwachten?
veel wat als vragen komen er in me op...
maar je kunt niets anders doen dan afwachten. en laat ik daar nou net een grote hekel aan hebben!

@ wanda.. ben je al wel een beetje aan het idee gewend?
en een beginnende misselijkheid.. lijkt me heerlijk! als je maar lachend boven de wcpot hangt! je weetr waar je het voor doet he!

@ petra.. kun je een beetje rust vinden? je kleintje kan veel hebben hoor! maakr je daar maar geen zorgen over!

@ keesje.. moielijk he! niet teleurgesteld proberen te zijn.
ik ben vandaag weer ongesteld geworden (netjes na 29 dagen). en ondanks dat ik wist dat het niks kon zijn, toch baal ik van mijn ongi.
waar zit je nu in je cyclus? net een ongi gehad?

@ yvette... lang niet gesproken hier... hoe is het met je???

@ pat... wat goed dat je 2 mei zo "rustig" hebt ervaren. praten over Bas zonder tranen. knap hoor!

ik heb zondag erg veel moeite met moederdag gehad. had de neiging om overal op te mopperen, maar in plaats daarvan heb ik iedere keer als ik wilde gaan mopperen mijn vriend vast gepakt en een dikke knuffel gegeven. hij snapte er eerst niks van.. (mannen!) maar toen ik hem vroeg wat voor dag het vandaag was, snapte hij het wel.
's avonds zei hij nog dat hij baalde dat hij neit gewoon een ontbijtje voor me gemaakt had. want ik was toch al een beetje moeder? de lieverd.

geniet nog maar even van de zon meiden.. volgens de berichten is donderdag regen voorspelt.... blegh!

Hallo dames,

Dacht: ik kom maar weer eens langs. Jee wat zijn er weer een hoop reacties. En er zitten gelukkig ook heel hoopgevende bij! Fijn zeg. Echt waar hoor dit wordt ONS jaar, het jaar is nog lang niet voorbij dus nog genoeg tijd om voor iedereen te hopen.
Ik doe daar in ieder geval hard aan mee. Ik gun het jullie allemaal zo ontzettend.
Met mij gaat het goed, het begint nu ook zichtbaar te worden en dat vind ik een hele troost. Ruim 13 weken nu, ergste onzekerheid is wel geweest.....

Heel heel veel liefs
D

Terug
Bovenaan