wonderwomen

Hoi mier,

Ja er zijn ook nog marije en dattig en 19 1 en zusterjose en alies en jolanda  dacht ik ook,  ben ik er nog eentje vergeten? Allemaal zwanger na een miskraam niet zo lang geleden. (dat moet toch hoopgevend zijn?)

Het was bij ons in de tweede ronde raak maar naar mij moet je niet echt kijken hoor mier. Het gaat bij mij altijd vrij vlot. Nu maar hopen dat het wel blijft zitten alsnog! Ben nu 7 weken en 4 dagen. Dat is de dag waarop het de vorige x mis ging. Dus nu maar hopen dat ik er doorheen kom dit keer.

@ Wanda, gefeliciteerd meid. Probeer er van te genieten. Ik weet dat dat lastig is.

@ carina, ben blij weer iets van je gelezen te hebben. Hoop voor je dat de weken zo om zijn!

@ Pat, goed dat je naar de gyn kan gaan, ik weet soms gewoon niet wat ik zeggen moet hier omdat ik wel zwanger ben en jullie niet...zucht...toch leef ik zo mee want ik weet heus wel wat er speelt. Groetjes liefs en sterkte!

wow dat zijn er al wat!
fijn dat het bij jou zo vlot gaat,ik hoop dat het ook niet lang meer gaat duren voor mij!
zit nu weer in de wiebelperiode! dus goed ons best doen weer!

denk je dat het weer helemaal goed komt tussen jullie petra? ik hoop het wel voor je!

xxx mier

@Mier: bij mij is het eigenlijk heel snel gegaan, meteen in de eerste ronde raak, had nog geen ongi gezien.
Maar het is natuurlijk nog maar heel pril, maar wel een nieuwe zwangerschap!

@pat;Ik kan je wel zeggen dat ik precies weet hoe je je voelt.
Ik zag ook enorm op tegen de uitgerekende datum van Nick* en Noah*.
En nog steeds denk ik op 18 december altijd nog even terug, al weet ik heel goed dat tweelingen toch eerder geboren worden, en maar weinig kinderen worden   zowieso op de uitgerekende datum geboren.

Het zal waarschijnlijk goed voor je zijn als je voorbij die datum bent, dan kun je weer verder, en   zit je niet naar iets toe te hikken, althans dat was mijn gevoel erbij toen.
Voor mij is het nu bijna 3 jaar geleden gebeurd  in augustus, maar ik merk dat ik er ook nog dagelijks mee bezig ben.
Wat betreft mijn familie, ik heb er superveel steun aan gehad, maar in de omgeving om me heen ging alles snel weer door.
En dat kan ik tot op de dag van vandaag nog steeds niet snappen.
Sommige mensen denken dat je na 3 maanden gewoon weer de draad kunt oppakken, maar zo werkt het niet!
Je bent iets verloren en dat hoorde bij jou! Zoek maar lekker veel steun bij je partner, en neem rustig je tijd.
En stort vooral je hart bij ons hier uit!

Veel liefs Wanda

@ Mier,

Nee het komt niet meer goed. Het is sinds deze week definitief voorbij tussen mij en mn vriend. Ik sta er alleen voor  en het kindje....heeft geen vader! Ben zo verdrietig en boos! Had dit niet verwacht en was er anders zeker niet aan begonnen. Het geluk is niet aan mijn zijde.

Hoi Petra,

Wat een verdrietig nieuws zeg! Ik kan me voorstellen dat je zegt: als ik dit had geweten dan was ik hier niet aan begonnen, maar meid, je bent heel sterk en als je twee kinderen kunt opvoeden, lukt die derde ook! Aan liefde zal je kindje echt niet te kort komen.
Stort je hart hier lekker uit.
Veel sterkte,

liefs, Keesje

Hey Petra,

Wat een ongelooflijk *#%*($%($%( nieuws zeg .
Kan me niet voorstellen hoe jij je nu moet voelen.... een o zo gewenst kindje in je buik en een partner en papa die het compleet en volledig laat afweten.
Met 3 kindjes zal jij je zeker ook wel redden, maar je had het zo anders voor ogen....

Zeeland is wat ver, maar virtuele knuffels komen ver, dus bij deze

Heel veel sterkte en er zijn hier virtuele schouders om op te leunen en te huilen!

groetjes,
Marije

Petra wat erg voor je! en nu nog terwijl je zwanger ben! wat zal je eigen toch kl@te voelen! een hele dikke knuffel voor jou,en je hart kan je hier uitstorten hoor! ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar ik denk aan je

heel veel liefs Mier

hoi hoi!

jeetje wat een verhalen weer...

allereerst... Wanda gefeliciteerd meid!
ben je al een beetje ana het idee gewend?

petra.. nu is het jou beurt om op de dijk te gaan staan en hard te gaan gillen volgens mij. wa tmoet dat moeilijk zijn. heb je wel veel steun in je omgeving?
denk aan het moois wat in je groeit.... laat dat je kracht geven om door te gaan!

groetjes Carina

Terug
Bovenaan