wonderwomen

Hoi Wanda,

Wat jammer dat je je zo voelt nu je zwanger bent. Hoe ver ben je nu inmiddels en wanneer krijg je een echo? Je kan bij ons ook je onzekerheden kwijt hoor dat vind niemand raar (we hebben allemaal mk's gehad he tenslotte, alle forumhoppers iig) ...en zoals je ziet kom ik ook hier nog steeds maar dat ligt wat gevoeliger voor de anderen en wij jubelen dus verder aan de andere kant. Neemt niet weg dat ik me ook nog betrokken voel aan deze kant. Dus ik zou zeggen waag een gokje daar meid.

Sterkte en probeer je angst los te laten meid.

Liefs Petra

haha ja ik mag weer gaan klussen.. gek hoor, na 2 rondes juist niet op die dagen mijn ventje te bespringen.

@ wanda...
ik snap het dat je erg bang bent... je kunt niet anders dan afwachten en goed voor jezelf zorgen. het komt vast wel goed!

@ petra
fijn dat je echo goed was. wanneer heb je weer een echo? rond de 12 weken??
hoe ish et verder emt je? weer een beetje rust in je hoofd?

@ yvette..
goed van je om een beetje afstand te nemen. al moet ik zeggen dat ik je wel een beetje mis hoor.
wat fijn dat je je vriendin weer onder ogen bent gekomen. en nog beter dat het zelfs wel meeviel. ik vind het ook nog steeds moeilijk mijn schoonzus te zien. zondag zie ik haar weer een hele dag... maar ik weet dat het ooit goed gaat komen met ons.. en weetje goed werk heeftnou eenmaal tijd nodig. dus wat zullen we een prachtkindje krijgen!!!

groetjes

Hoi Carina,
Wat een lieve woorden!!
Moest natuurlijk reageren na zo'n lief berichtje.
Een hele dag met je zwangere schoonzus.....!
Weet je, soms zie ik ergens als een berg tegen op en dan valt het achteraf toch wel mee! Misschien zie ik die zw. vriendin vanavond weer, dus we zien wel weer hoe het loopt en hoe ik zal reageren. Sommige vragen moet je uit interesse stellen, maar die informatie  wil je eigenlijk geeneens weten, omdat dat toch nog wel pijn doet.
Maar ja, stap voor stap. Toch??
Fijn weekend  allemaal!!!  
Liefs, Yvette  

hoi meiden...

wij zijn net thuis van een druk weekendje brabant.
de hele dag bij een oom en tante van mark gezeten. ik vond het erg gezellig, maar zo moeilijk mijn schoonzus te zien. ze krijgt al een buikje, en ik voel me zo jaloers!
en als ze dan ook nog eens de opmerking maakt: het moet maar weer een jongetje worden, want dat is makkelijk met de spulletjes... dan kan ik haar wel wurgen!
grrrrr!

@ yvette.. nou je leest hierboven al hoe het gegaan is...  
ben blij dat je er weer af en toe bent! ik heb het ook vaak moeilijk met het lezen van sommige berichten, maar aan de andere kant geeft het ook weer wat hoop.

volgend weekend hebben we een bruiloft in het brabantse en is er voor ons besloten dat we dan bij zijn zus slapen... omdat hun zoontje al bij opa en oma slaapt.
ik denk dat veel mensen geen idee hebben hoe moeilijk het voor mij is om haar te zien, laat staan daar ook nog eens te slapen! pfffff
ze moet dat soort dingen dan echt niet gaan zeggen hoor! bah!

ga nu lekker ff met mijn ventje bankhangen...
groetjes!

Ha Carina,
Wat een k*t opmerking, zeg!
Begrijp dat het moeilijk is voor je. Heb het zelf ook.
Je hoeft zeker nog maar een paar wkn en dan heb jij al zomervakantie. Ik ga door tot 18 juli.
Liefs, Yvette

ach yvette..ik had het kunnen weten dat ze zoiets zou zeggen...

ik heb 4 juli mijn laatste werkdag. ik weet ook nog neit of ik daarna weer werk heb. dit is maar een tijdelijke benoeming.
nog amar 7 weken dus (- 1 dag!)

ik moest dit gedicht gewoon met jullie delen!
liefs...

Zijn rupsjes geen beestjes
wanneer ze niet tot vlinder mogen ontpoppen?
En zijn roosjes geen bloemen meer
wanneer ze blijven in de knoppen?

Is een herfstblad geen blad meer
wanneer het valt van de boom?
En is liefde niet oprecht
wanneer het niet kan worden getoond?

Is het ijs er nooit geweest
Alleen omdat het smelt?
En is een mooi verhaal niet mooi meer
wanneer het nooit kan worden verteld?

is een kaars geen kaars meer
wanneer het lichtje is gedoofd?
En is een leugen geen leugen
alleen omdat je er in hebt geloofd?

Vragen die niet zijn gesteld
zijn dat dan geen vragen?
En mijn kind.....is hij geen kind
Alleen omdat ik hem niet mocht voldragen?

@ Carina: super supermooi gedichtje!!!
Echt zo mooi!
Heb m nu al een paar keer gelzezen en krijg elke keer kippevel met waterige oogjes....

Bedankt dat je m met ons wilde delen meid!

Veel liefs Wanda

Terug
Bovenaan