hoi meiden,
ik zit echt net een superlang stuk te tikken, druk ik op plaats bericht, krijg ik een error. Heus vervelend!!!
Ik probeer het nogmaals.
@ Yvet, wat VERVELEND zeg dat je weer ongi geworden bent. Kan me voorstellen dat je erg baalt, zeker als je cyclus steeds langer wordt. Volgens de gyn zal dit wel iets psychisch zijn, maar als ik jou was zou ik toch een afspraak maken bij de gyn om te kijken of ze er een oorzaak voor kunnen vinden. Het is toch niet gek dat je je na een mk hier zorgen over maakt.
@ Petra. Wat fijn dat je een goede echo gehad hebt. Ik hoop dat deze zwangerschap goed zal blijven verlopen.
@ Carina.
Wat een mooi gedicht, tranen in mijn ogen.... Ik denk erover om hem op de site van Bas* te gaan zetten.
Verder is het fijn dat de uitslagen van je onderzoek positief waren. Nu maar hopen dat er niks uit het bloedonderzoek komt, of zou je willen dat ze wel iets vinden. Anders is het misschien ook wel heel wrang dat je vier miskramen 'foutjes' van de natuur waren...
In ieder geval is het fijn dat je weer gericht mag gaan klussen.
Die schoonzus van je is ook fijn in haar uitspraken zeg. Dat ze zoiets denkt kan ik me misschien nog wel voorstellen, hoewel een meid als 2e mij dan super zou lijken, maar dat ze het dan naar jou uitspreekt.... ongelofelijk!
Zelf heb ik zulke situaties met mijn zus. die is in september mama geworden voor de 1e keer. Naast haar onzekerheid over zijn schema dat hij ineens verandert, zat ze zondag te zeuren over het spugen dat hij heel de dag door doet en dat ze blij is als hij 's avonds op bed ligt, ook al vind ze het een schat. Dan denk ik alleen maar, ik zou willen dat ik dat spugende kind had......
Van de week zat ik met een kennis/vriendin te praten die ook in januari haar kindje heeft verloren. Zij was na 1 maand weer zwanger. Ze zei, als ik niet meteen weer zwanger was geworden had ik het echt veel moeilijker gehad. Ja daar zit je dan met hetzelfde verdriet en een lege buik.... Daarbij bedacht dat ze beide zwangerschappen in 1x zwanger was maakt het er niet makkelijker op. Ook al bedoeld ze het niet verkeerd. Het komt toch hard aan.
Ik zit momenteel ook op mijn ogni te wachten. Vandaag is dag 31. nou snap ik niet veel van mijn temperatuurschema's, maar ik dacht toch te begrijpen dat ik deze maand eerder dan vorige maand mijn ei had. Dus verwachtte ik maandag of vandaag mijn ogni, maar er is dus nog niks te zien, mijn temp is nog hoog. Ik heb verder ook geen symptomen, dus in die zin verwacht ik dat er niks zit, maar aan de andere kant zijn dit de enige dagen in de maand dat ik erin kan geloven dat ik zwanger ben en daar kan ik mezelf niet vanaf houden....
Als mijn ogni wegblijft ga ik vrijdag testen, zit dan op dag 33, vorige maand werd ik op dag 34 ongi....
We wachten maar af........
liefs
Patricia mama van Bas*