wonderwomen

hier gaat het goed.
heb dinsdag (misschien woensdag) mijn eitje gehad, dus nu is het afwachten geblazen.

volgende week rond deze tijd weten we de uitslag van het bloedstollingsonderzoek en een paar dagen daarna is dus mijn NOD.

het worden weer spannende dagen!

groetjes

hoi meiden,
hoe gaat het met jullie? Het is wat rustig zie ik.
Ik ben wat overdonderd door het weer zwanger zijn. Aan de ene kant echt heel leuk en fijn, aan de andere kant heel eng. Vandaag ben ik 5w5d, op deze dag kreeg ik bij mijn 1e zwangerschap de miskraam. Best een gekke dag dan, zeker als je wakker wordt met steken in je buik. Voorlopig lijkt het echter goed te gaan.
Zwangerschapsklachten heb ik nog niet, van mij mogen ze komen, dat maakt alles wat echter. Al zal ik daarvan terugkrabbelen als ze er in volle hevigheid zijn waarschijnlijk :)
Op 12 juni heb ik mijn 1e echo. Hopenlijk is er dan een kloppend hartje te zien. Dan is de volgende stap in het proces in ieder geval weer genomen,

liefs
Patricia, mama van Bas*

ps Carina, hopenlijk hebben jullie raak geschoten bij het ei. Ik ben benieuwd wat er uit je bloedonderzoek komt. Kan me voorstellen dat je er gespannen onder bent. Wat is nou fijn he, wel iets vinden of niks vinden.......

@ pat

sorry dat mijn eerste reactie niet uitbundig was.. maar wat spannend moet het voor je zijn he!
ik duim met je mee hoor!!!

ik weet ook niet zo goed waar ik op hoop. dat er geen dingen gevonden worden of dat er wel iets is. ik laat het allemaal maar over me heen komen vrijdag.

sinds vandaag voel ik me blegh! hebt trek, maar voel me weeig. Mijn   vriend grapte al: weet je nog vorig jaar toen je je zo voelde... tja toen bleek ik een week later zwanger te zijn. toen had ik dat blegh gevoel ook een week van te voren.
wat zou het mooi zijn gelijk weer zwanger en dat een jaar na dato!
van mij mag het hoor, maar dan moet het wel blijven zitten!
al denk ik dat het gewoon de vermoeidheid is waar ik last van heb. ik durf nergens op te hopen.

groetjes

Carina, spannend weer dus!
Kan me heel goed voorstellen dat je niet zo goed weet 'wil ik nou dat ze wel of niet iets vinden'. Want als ze niks vinden, wat dan?! En als ze dan wel wat vinden... kunnen we daar iets mee?!

Het zou natuurlijk helemaal geweldig zijn als het nu idd weer raak is en het deze keer helemaal uit zichzelf mag blijven zitten.
Ga me hier een slagje in de rondte zitten duimen in elk geval voor je!

groetjes,
Marije

Hey Carina ik duim ook keihard mee hoor, dat het maar raak mag zijn en als het raak is dat het ook blijft zitten!!!!

@ Pat, ik heb je nog niet gezien bij de forumhoppers! Ik weet dat je op je eigen stekkie zit nu zit ik ook wel  maar wij zitten gezamenlijk ook gezellig (alle vrouwen van het miskramenforum) met ons eigen lijntje zoals hier op het novemberforum bij de hoppers hahah...wel gezellig. Dus als je zin hebt.....haha. We zien het wel.

Groetjes enne @ alle anderen...is er al nieuws?

Terug
Bovenaan