wonderwomen

ik verwacht er zlef niet zoveel van hoor..
maar vond het zo lief dat mijn vriend zich dat herinnerde van vorig jaar.
blijkbaar is hij er toch meer mee bezig dan hij laat merken.
de lieverd.

Hoi Carina,

Hoe gaat het met je?

Wel spannende tijden nu zo voor jullie...
Hoop zo dat het raak is .

Kreeg je nu morgen je uitslag of was dat vandaag?

Nou, ik duim in ieders geval met je mee!!!

Veel liefs Wanda

hoi wanda..

morgen krijgen we de uitslag, zal het   morgenavond wel even melden hier!

ik weet nog neit zo goed waar ik op moet hopen. gisteren had ik bij het afvegen weer slijm. beetje draderig, maar wel dunner dan bij een eisprong.
dit kan ik nergens plaatsen. heb dat volgens mij nog nooit eerder gehad, en anders er niet bewust bij stil gestaan.

hoe is het met jou?
veel last van klachtjes? of valt het wel mee?

ik heb sinds dit weekend nergens zin in, heb 's avonds behoefte aan wat te eten, en ben moe. maar dat kan ook komen door de laatste weken school zo voor de vakantie. die zijn extra druk, dus ook vermoeiender.

morgen dus weer een berichtje van mijn kant. groetjes!

En weet je al iets Carina? En voel je je nog bleh? Ben benieuwd hoor.

Hoe staat het met de anderen allemaal hier? Nog nieuws?

De controle bij mij was goed gisteren dus ben nu door de eerste 3 maanden heen uiteindelijk. Voel me nog steeds goed.

Groetjes Petra

in mijn bloed is niets afwijkends te ontdekken. aan de ene kant ben ik daar natuurlijk blij mee, maar aan de andere kant weten we nu dus nog steeds niks.
ik moet volgende week als ik ongesteld geworden ben bellen voor een afspraak een week daarna. dan krijg ik een echo en kijken ze of er eventuele afwijkingen in de baarmoeder zitten.
ik denk neit dat daar iets uitkomt, want ze hebben in veldhoven ook een keer een echo gedaan en toen zag alles er gezond uit.

we wachten dus maar weer af. stiekem hoop ik dat ik dinsdag om een andere reden de gyn mag bellen...

he Carina,
nou er is in ieder geval een goede kans dat de volgende zwangerschap goed zal gaan verlopen!!

Ik hoop inderdaad dat je nu meteen al weer zwanger bent meid, dat zou fantastisch zijn! (en spannend en eng)

Geeft niks dat je niet zo positief op mijn nieuws kon reageren, ik was ook stikjaloers op anderen, al gunde ik het ze wel. Maar ik gunde het mezelf ook gewoon heel hard....

Hier lijkt alles goed te gaan. Begin wat misselijk te worden en ben moe, verder geen symptomen nog. Donderdag de echo, ben erg benieuwd, was het maar vast zover!!

liefs
Patricia mama van Bas*

Hoi Carina,

Er was dus niks gevonden.... aan de ene kant natuurlijk wel goed nieuws.
Hopelijk waren al die miskramen dan toch gewoon vette pech!
Al is dat moeilijk te begrijpen....

Maar uhhhh...... hoe zit het nu?
Mogen we al juichen?
Hoop van wel hoor!

Laat je snel wat weten?

Veel liefs Wanda

vandaag dag 29 van de cylcus... vandaag of hooguit morgen moet ik ongesteld worden....
whaaaaaaaaaaaaaaaaa

net een tampon erin gedaan en na een half uur gekeken... niks! geen roze spikkeltje...
misschien straks toc h maar een test doen. al is het maar voor mijn gemoedstoestand!

groetjes

Terug
Bovenaan