wonderwomen

hoi!
zit ook weer eens hier te lezen en krijg helemaal de zenuwen...! is er al iets gekomen carina? spannend zeg, ik duim voor je!
hoe gaat het met de anderen?
hier gaat het gelukkig allemaal heel goed!
nou succes, ik ben heel benieuwd!
groetjes sabine

hoi hoi

hier een update.. nog steeds geen ongie!

ik wacht tot morgenochtend.. als er dan nog niks is, dan test ik. dat is dan op dag 31. heb al tijden geen cyclus van 31 dagen gehad....

pfffff nu de tijd nog doorkomen....
groetjes

(lief dat jullie zo meeleven...)

Hey Carina,

Je weet de spanning er wel in te houden he! Morgen vroeg ga ik gelijk checken of er bericht is hoor haha.

@ Mier en Y en Keesje en volgens mij was er heel in het begin Jessica waar we al lang niets van hebben gehoord....hoe staat het er mee?

Groetjes Petra

hahaha ja sorry.. doe het ook niet expres.

heb vanavond weer een tampon erin gedaan en na een uur gekeken of er iets op te zien was. maar nog niks bloederigs in aantocht.
dat geeft me dan toch weer stiekum hoop.

zal me morgenochtend voor ik op schoolreis ga nog even melden, want petra.. ik kan het je nu niet aandoen je de hele dag te moeten laten wachten.. hahaha

Hey Carina,

Nog geen ongi hihi....nog heel even wachten dus he. Dat je negatief test kan makkelijk. Gebeurt vaker he in het hele begin. Misschien wordt je vandaag of vanavond of morgen ongesteld en anders....

Het blijft spannend met jou hahaha...Tot gauw weer.

Groetjes Petra

hoi,
net de echo gehad. Had 7 weken 3 dagen
moeten zijn, maar er was niks te zien. Het kan zijn dat ik minder ver
ben, maar daar geloof ik niet zo in. Het mag gewoon niet zo zijn voor
ons dit jaar.
Ik ga vanavond lekker op vakantie, de vakantie die
ontspanning moest brengen na al dat verdriet, nu zal dat toch anders
gaan lopen. Je tekent al niet voor een miskraam, laat staan voor een mk
in het buitenland.
NOu ja afwachten maar, we kunnen er toch niks aan veranderen,

groet,
Patricia mama van Bas*

Hey Pat,

Ik heb bij de hoppers ook al gereageerd maar ik weet niet of je dat nog leest. Ik begrijp er geen snars van joh. Hoe kan er nu niets te zien zijn? Wat zeiden ze dan tegen je daar wat het kan zijn want je hebt toch tests gedaan? Hoe is zoiets dan mogelijk?

Ik hoop dat ze het verkeerd hebben. Ik las laatst bij iemand anders op het forum dat ze bij 9 weken nog niets hadden gezien en die was toch echt zwanger!!!

Heel veel sterkte met dit twijfelgevoel wat je wel zult hebben!

Liefs Petra

Terug
Bovenaan