wonderwomen

he petra,
wat het zou kunnen zijn is een windei (zo heet dat geloof ik) dan is er wel een vruchtzak, maar geen vruchtje daarin. Je lichaam voelt zich dan wel zwanger...... Hoe gemeen kan de natuur zijn. Hier lijkt het momenteel op, maar het zou nog kunnen dat ik toch minder lang zwanger ben.
Ben er in ieder geval goed kapot van en heb eigenlijk weinig hoop dat het goed komt. Het lijkt gewoon alsof het mij niet gegund is. Erg veel vertrouwen krijg je zo ook niet in je lichaam. Je 3e zwangerschap die (waarschijnlijk) misloopt. Heb nu spontaan wel last van mijn buik. Net veel lucht, dus het kunnen mijn darmen zijn, maar misschien hield ik mezelf psychisch wel zwanger. Nu ik weet dat het waarschijnlijk niks ik, kan ik het misschien loslaten. Net in ieder geval nog geen bloedverlies....
nou ja het is gewoon afwachten. We gaan 3,5 week op vakantie, dus daarna krijgen jullie de update van hoe het gegaan is. Als ik geen bloed heb verloren, weet ik dan nog niks, want ik heb pas op 10 juli weer een echo, omdat het op 7, 8 en 9 juli niet kon.
liefs Patricia mama van Bas*

hey pat  
wat een vreemd verhaal zeg...
mijn schoonzus heeft dit ook gehad. ze zou 6 weken zijn, maar er was niets te zien.
de dag na die echo begon ze te vloeien.

ik dacht dat het iets heel bijzonders was, wat nooit voorkwam, maar nu kom jij met hetzelfde verhaal....
sterkte meid!

hier is nog geen verandering. ben doodop van de schoolreis, dus ga lekker in de bank hangen,

groetjes

hey patricia, had het al bij januariforum gelezen!!!
wil je ff laten wten dat ik aan je denk.
Kan me voorstellen dta je heel verdrietig bent nu!!!!!
Zoek lekker troost bij je mannetje en hoop dat jullie wel beetje van de vakantie kan genieten!!

Groetjes, marieke

Ach ja een leeg vruchtzakje dat zou natuurlijk kunnen.

Oh Pat wat afschuwelijk! Ga op vakantie en kom tot rust want je hebt het wel verdiend na alle ellende.

Hopelijk kom je terug en ben je gewoon zwanger! Zo niet dan heel veel sterkte alvast voor de komende tijd!

Groetjes en tot na je vakantie.

Liefs en knuffel Peet

@pat heel veel sterkte!!! heb bij de hoppers ook al wat geschreven voor je....

@ Carina: je houd ons goed in spanning zeg!!!! nog steeds geen rode duivels gezien?
Is dit al dag 31 voor je?En had je de vk nog gebeld dinsdag?
Mijn vingers zijn nog steeds gekruist voor je!

Hoe is het met alle anderen??

Veel liefs Wanda

jeetje wat een rotbericht zeg! heel veel sterkte pat, ik hoop heel hard voor je dat je stiekem wat minder ver was en dat het toch nog goed zal komen.
sterkte!!
sabine

Terug
Bovenaan