wonderwomen

hoi hoi

vandaag dag 32, nog steeds niks.
morgenochtend gaan we er weer een test tegenaan gooien..

ik heb de gyn niet meer gebeld, want dat moet pas als ik ongesteld ben geworden, of als ik een positieve test heb. of het wordt dan een afspraak voor een echo van een lege baarmoeder, of het wordt een echo van een misschien wel wondertje.

ik trek het bijna niet meer van de zenuwen. ben behoorlijk moe, amar wat wil je na een schoolreis. heb een opgezette buik, maar kan ook wijzen op een ongi. voel wel weer een kriebelig spierpijn achtig gevoel onderin mijn lies.

zucht... ik wacht nog maar even af. hopelijk morgen duidelijkheid!

Nou   Carina, het wordt wel een hele korte nacht zeker? Bij het eerste ochtendgoren de test? Spannend, ik hoop echt dat het raak is.
ja, schoolreizen pfff, ik heb er zo'n gloeiende hekel aan. Je bent helemaal uitgeput. Maar goed, de kinderen genieten er meestal wel van.

Hopelijk sta je morgen juichend boven aan het forum, ik duim voor je

groetjes, keesje

vanmorgen weer getest.
wat een zenuwtijd is dat toch altijd... wachten op het resultaat.

maar de test was duidelijk...

ZWANGER!

jeetje zeg. ik hoopte dat we niet al te lang hoefden te wachten, maar zo snel weer...
nu maar hopen dat het ook wil blijven zitten. heb inmiddels genoeg verdriet gehad het afgelopen jaar.

groetjes!

Hallo Carina,
Van harte gefeliciteerd!! Ik hoop dat je nu meer geluk gegund is!!
Ik zit nog maar net op dit forum, afgelopen week miskraam gehad.
Heb gelezen dat jij al meer voor je kiezen gehad hebt. Ik hoop dat het deze keer goed gaat!
Groetjes Laura

bedankt meiden, voor de lieve reacties.
of ik gelijk bij de forumhoppers kom kletsen weet ik niet.
misschien als ik wat meer zekerheid heb.

moet nu eerst weer aan het idee gaan wennen.
groetjes

Terug
Bovenaan