wonderwomen

Hey carina, van harte gefeliciteerd meid!!!!
Echt kei gaaf! Maar wel superspannend natuurlijk.

Had je vriend/man toch gelijk he!
Soms kunnen ze je ook zo goed aanvoelen he

Nou, ik zou zeggen doe lekker rustig aan en ik zal de weken mee vooruit duwen...

Veel liefs Wanda

Zag je naam als laatste reactie staan bij de forumhoppers en had direct: zou het zou het zou het?!?!?! EN JAAAAAAAAAAAAA toch weer zwanger, gefeliciteerd.
Mijn duimen gaan in de overuren modus dat dit kleine wondertje bij jullie mag blijven, het is jullie zo gegund (net als alle andere meiden hier overigens).

groetjes,
Marije

dank je wel marije!
we hadden het deze maand toch echt niet verwacht...
maar ben erg blij dat het niet lang hoefde te duren na de onderzoeken.
eigenlijk mochten we nog niet, maar we hebben stiekem toch een poging gewaagd.

vruchtbare grond hier in Zeeland.

ik ben helemaal niet zo bang om naar de wc te gaan dan de vorige 2x. ik hoop maar dat dat een goed teken is.

groetjes Carina

Hoi Carina,

Ik ben nog niet zo lang op dit forum en lees net je geweldige nieuws!!!
Van harte gefeliciteerd. En ook inh het hoge noorden wordt voor ullie geduimd!!

Groetjes Linda

dank je wel linda en petra!
heel fijn om te lezen dat er zoveel mensen de afgelopen maanden met je meegeleefd hebben.
voelt het toch een beetje als gedeelde smart.

ik ben me vanmorgen rot geschrokken. was aan het werk en ineens voelde het wat nattig daar beneden. ojee.. bloed dacht ik.
ik gelijk naar de wc en gelukkig was het alleen wat slijmerige afscheiding.

toen ik thuis kwam toch even een test gedaan. natuurlijk heerlijk positief. zag het gelijk weer helemaal zitten.

ik voel me zwanger, maar zoiets kleins als wat afscheiding kan me even helemaal de stuipen op het lijf jagen.

Hey Carina,

haha ja dat ken ik hoor. Ik heb het een aantal keren gehad ondanks dat ik me zeker voelde over de zwangerschap. Je hebt veel meer afscheiding nu en soms voel je ineens wat lopen. Ik maakte ook vele keren een looppas naar de wc om gauw te checken om dan vervolgens opgelucht adem te halen en met een glimlach weer van de wc af te komen hihi.

Hopelijk vliegen deze weken om. Heb je al een afspraak bij een vk of gyn?

Groetjes Petra

de afspraak is gemaakt! ik kon al komende dinsdag terecht, maar dan ben ik krap 6 weken. de kans dat het hartje al te zien is, is dan nog klein. wil me niet onnodig ongerust maken.

de afspraak staat nu op 4 juli. ben dan 7 weken en 3 dagen. dan is er meer te zien. en hoop ik een week of 3 later weer te mogen omdat dan de vervelende 10 weken in zicht zijn. (toen ging het de eerste keer mis.

Terug
Bovenaan