Hi meiden,
heb hier en daar al wat berichtjes achter gelaten maar zal jullie ook weer even bijpraten. Ivm mijn eerste zwangerschap die blijkbaar zich heerlijk in mijn eileider had genesteld moet ik bij volgende zwangerschappen me rond de 6 weken melden voor een echo.
Had braaf één menstruatiecyclus afgewacht en was daarna gelijk zwanger, HOERA! Vol goede moed de echo laten maken in de veronderstelling dat ik 1, 2, 3 of 4 hartjes zou zien kloppen. Nou nee dus, helemaal niets, nul dus! Was er echt helemaal kapot van omdat ik me vreselijk zwanger voelde (met de nadruk op vreselijk, vraag maar aan mijn vriend! ) en ik inmiddels verder was dan de vorige keer.
Moest vervolgens nog 2x terug komen voor bevestigende echo's en ik kan je nu vertellen, ik ben echt alle schaamte voorbij!! Het lege vruchtzakje moest er wel echt uit maar bleef helaas lekker zitten. Uiteindelijk afgelopen maandagavond aan de eerste pil gegaan (Mifegyne) en woensdag opgenomen in het ZH voor het verdere opwekken van de miskraam. Dat gaat onder begeleiding van het ZH zodat ik gelijk gecuretteerd kan worden indien nodig. En voor pijnbestrijding, lang leve diclofenac.
Dat is me gelukkig reuze meegevallen en het vruchtje was er supersnel uit! Dat werkt gelukkig wel! Mocht dezelfde dag al weer naar huis maar moet woensdag a.s. terugkomen voor controle, wéér een echo.
Heb inmiddels een fotoboek vol van mijn baarmoeder!!
Nu moet ik één cyclus afwachten zodat ze de termijn goed kunnen bepalen ivm die eerdere EUG. Heb ik eigenlijk geen zin in, volgens mij zijn die echo's heel betrouwbaar en ik merk vanzelf wel als het mis is.
Hoop dus echt weer gauw zwanger te zijn maar ben er nu ook wel doodsbenauwd voor. Het onbevangene is er wel vanaf kan ik je vertellen.
Wat we nu wel weten is dat ik (makkelijk) zwanger wordt, dat mijn L eileider het doet en dat mijn baarmoeder benestelbaar is. Maar ik zou het wel héél erg leuk vinden toch een keer echt een kindje te krijgen!
De eerste keer niet in de baarmoeder, de tweede keer wel in de baarmoeder maar geen vruchtje, dus de derde keer... een superbaby!!!
Duimen maar!!
Jullie ook allemaal héél veel sterkte en succes!!!
XXX Y