Wupsie/M.L

Hoi

Nou dat bruin is er ondertussen ver af hoor, ja rot weer he wordt je niet vrolijk van.
Wij hebben 1 auto en mijn man ook eentje van de zaak we hebben overwogen er een bij te kopen omdat in zijn auto maar 1 pers mee kan rijden.
Maar nog een paar maandjes en dan kan Nick op de fiets dus dan hebben we die 2e auto niet nodig.

Ik heb geen quinny dus kan je daar niet mee helpen.

Moet 11 sept naar cb i.p.v 22.

Als je een beetje op tijd vertrekt naar cp dan kun je vaak wel op tijd inchecken hoor en je hebt altijd wel een plekje om de fles warm te maken zeker in cp.
Dus daar niet druk over maken.
Groetjes

ps het wordt wel weer mooi weer het weekend.
 
hoi marielle,
nou, Dominique is naar het bureau geweest.vandaag is ie precies 6 mnd , weegt 8.369 en is 70,5 cm lang
Ze waren erg tevreden.Raar alleen dat er niks is verteld over de voeding voor de kleine.We geven m natuurlijk nog steeds alleen melk, op die paar potjes nu na.Er is ons helemaal niet verteld het hoe nu verder te doen.Op verzoek belt morgen de verpleegkundige me terug, dus zal het eens vragen.De hoeveelheden enzo.
Ik denk niet dat ik morgen nog online kom, dus ik wens je alvast een goed en zonnig weekend toe!

groetjes
 
Hoi

Zo hij is goed gegroeid zeg, nee dat doen ze tegenwoordig niet  meer zeggen wat je ze moeten laten eten.
Ik ben ook benieuwd hoor hoe Nick gegroeid is.

Heel veel plezier dit weekend en tot volgende week.

Groetjes Marielle
 
Hoi!!
we zijn weer terug hoor, zondag al, maar was niet lekker dus gisteren na mn werk niet meer online geweest...
Wat hebben we genoten zeg!!Zaterdag 2 keer gezwommen en zondag 1 keer.Is echt genieten voor de kleine en ons.Ik had een soort band gekocht   waar d. in kon zitten weet je wel, wat een succes was dat zeg.Ook lekker zonder band gezwommen, was hij natuurlijk gewend van het babyzwemmen.
We hebben wel een paar keer een stortbui op ons kop gehad.finaal nat geregend, maarja de verwarming maar wat hoger gezet.
Ik vond het wel jammer, dat we maandag niet meer bleven maarja..

En hoe is het met jullie????
Het wordt as weekend weer lekker warm zeggen ze he!!
Oja, van het bureau heb ik dus nog niks gehoord vwb de voeding.Ze komt as vrijdag langs om een en ander door te spreken.Ik kan nooit naar het buraeu omdat ik dan werk.Wel prettig dat ze dat wil doen.Ze zei echter vrijdag 5 sept.dus nog maar even terugbellen of het toch echt niet as vrijdag is.Nu drinkt Dominique zn flesjes net als anders, alleen 1 schepje nutrilon normaal 2, hij heeft verder nog nutrilon omneo 1 nl

groetjes weer!
 
Hoi
 Leuk dat het allemaal goed gegaan is, en ja een weekend is zo om maar om te proberen toch goed.
Wij zijn aan het kijken voor in het najaar of vroeg volgend voorjaar. Ga jij over op de gewone nutrilon?
ik heb daar ook over gedacht maar Nick kan zo moeilijk poepen soms dat ik het niet goed durf.
Inmiddels al twee tandjes die nu alleen maar hoeven te groeien ze zijn er door en dat is al heel wat.
Nick eet sinds het weekend brood hij vind het erg lekker zo maar in eens gek he hoe snel dat kan wijzigen.
Ik moet ook steeds vrij nemen voor het cb maar dat is dan maar zo ik heb gelukkig nog uren genoeg en ik plan de bezoekjes steeds eind van de middag.

Verder zijn we hier ook met zijn alle aan sniffen en sntteren de kids zijn al weer wat beter en bij mij begint het nu.
Morgen lekker vrij dit is toch wel lekker zo na twee daagjes werken 1 vrij en dan weer anderhalve dag.

Hoop dat voorspellingen uit komen dit weekend heerlijk als het zonnetje gaat schijnen.

Groetjes Marielle
 
Jee, bijna een week geldeden zie ik...maar komt omdat ik moeilijk in kan loggen, dus na paar keer proberen ben ik het meestal beu.
We zijn nu over aan het gaan op de gewone nutrilon ja.Maar stapje voor stapje; hij zit nu op 4 gewoon en 2 omneo 1 nog. (schepjes)
En wanneer kun je met brood beginnen dan??Doe je er ook wat op??
As vrijdag komt vrouwtje van cb langs, dus zal ik alles eens goed vragen.

Lekker weer was het he afgelopen weekend??Ik vind het nu ook nog lekker hoor.
En de nieuw auto zijn we vrijdag gaan halen.Heerlijk, die 5 deurs.Dominique zit nu wel achterin, Niet zo gezellig maar wel veiliger.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan