Wupsie/M.L

Hoi

Pfff is niet makkelijk als hij 'snachts niet meer wil slapen , ik zou wel proberen overdag vaste tijden aan te houden ook al heeft hij dan korter dan 4 uur er tussen en dan je begin en eindtijd ongeveer het zelfde laten.

Ik heb ook een babybjorn draagzak gebruik hem wel eens maar niet zo vaak op een feestje is het bv wel eens makkelijk zoals toen op de communie als hij na een hele middag slapen niet meer in de kindewagen wil.

Ik geef Nick een vestje aan en hij ligt onder een dekbedje het vestje is wel wat dikker .

In het nekje van je kindje kun je goed voelen hoe zijn temp is als het heel warmis en de zon schijnt doe ik het dekbedje terug en het zeiltje wat over de kinderwagen ligt maar Nick ligt stil dus heeft het niet zo gauw warm als ik denk ik dan .

Er word ook altijd gezegd je baby een laag kleding aangeven dan dat je zelf aan hebt.

Nick ligt nu ook lekker te slapen en ga even met zijn zusje eenspelletje doen.

Groetjes
 
hoi,
en lekker genoten van dat het super lekker weer van afgelopen weekend??
Wij wel hoor.Tenminste smorgens, want smiddags ga ik nog steeds naar bed.Voel wel, dat ik nu meer slaap want voel me eindelijk beter.Gek hoor, voor iemand die iig 5 keer per week sportte.Had echt super consitie, maar slaapgebrek sloopt je dus echt.Verder voelde ik me helemaal goed na de bevalling, de hechtingen heb ik niet echt last van gehad.

Ik heb Dominique trouwens een petje opgezet toen ik m in de babybjorn had van het weekend.haha stond echt lief bij m.Maar qua kleding verder, vind ik toch moeilijk.En insmeren, dat doe je ook steeds zeker??

Ik heb Dominique vanmorgen trouwens voor het eerst in zn eigen kamertje gelegd en het ging eigenlijk best goed.Dat bedje heeft alleen geen hemeltje, ik weet niet of dat ineens eng is voor m.Zon groot leeg bed..
Nu ligt ie er ook in, is alleen best veel aan het huilen het laatste uur.Maarja, we halen m er om 20.00 pas uit is de bedoeling.We voeden m nu op vaste tijden en dat is echt prettig, maar snachts zit er toch max 5 uur tussen en dan is ie echt al een tijdje aan het kletsen zeg maar..

Fijne avond he en tot mails weer.
Oja, wil je eens een foto van Nick plaatsen, lijkt me leuk om m te zien.Ik weet niet hoe dat moet, zal eens kijken..
 
Hoi

Zag net dat ik wat vergeten was te typen je moet je kindje altijd een laag kleding meer aan geven dan dat je zelf aan hebt.

Ik smeer mijn kindjes in met vision factor 28 voordat we vertrekken en als we een hele dag buiten zijn bij bv 30 graden smeer ik tussendoor nog eens met eenhoge factor.
Nick houdt ik zoveel mogelijk uit de zon.

Ik had ook een petje gekocht vanmiddag maar is veel te groot dus moet nog een nieuwe gaan kopen maar dan neem ik Nick maar mee.

Ik zou graag een foto plaatsen maar zou niet weten hoe.

Ik was na deze bevalling ook snel weer opgeknapt had weinig last van de hechtingen was te los gehecht daarom de eerste week meer in bed moeten liggen.
Ik heb genoeg kunnen slapen en dat scheelt enorm ik kan me ook echt beroerd voelen van te weinig slaap.
Na een avond flink stappen en dan hoef ik niet zo nodig wat te drinken kan ik me erg beroerd voelen als ik laat op bed lig en weer vroeg op moet.

Dat was toen ik 18 was wel anders ging ik zaterdags gewoon op stap om de zondag ochtend weer om 6 uur op te staan en een hele dag gaan werken.
Wat dat betreft had ik beter kindjes met mijn 18e kunnen krijgen, maar op andere punten niet hoor.
 
Was wat vergeten , met vision hoef je in principe maar 1 keer te smeren een half uur voordat je de zon in gaat bij mijzelf is dat voldoende bij de kinderen vind ik dat te weinig.
Ik ben wel snel bruin mijn man moet iets vaker smeren.

Ja het weekend was heerlijk weer heb lekker gewandeld en   in het zonnetje gelegen.
En naar de efteling geweest ik alleen met de twee kids meerom te wandelen dan wat anders Lisa in de draaimolen en droomvlucht met zijn drietjes arme Nick moet overal maar mee in en naar toe.
Vandaag wisten zwemmen met zijn 4e hier is het school vakantie en mijn man is maandag vrij.
Nick zijn zwembroek was veel te groot eind van de middag dus maar een nieuwe gaan kopen..

Nog 3 weekjes en dan mag ik wee aan de slag zal wel wennen zijn weer, maar ook wel weer lekker denk ik.

Zo meteen weer maar een flesje maken en dan mijn bed weer in dat doe ik nu dus wel he op tijd mijn bed in gaan anders red ik het ook niet hoor.

Groetjes
 
hoi!
bedankt voor alle info.
Ben gisteren gelijk zonnebrand creme gaan halen.Ze hadden vanalles maar alleen Zwitsal 30 voor babys.

Leuk, dat je al naar de efteling en het zwmebad bent geweest met Nick.Lijkt me erg leuk om met m te gaan zwemmen.Hier mag het vanaf 8 weken, dus toen Dominique net geboren was, was ik dat echt van plan.Door al dat huilen en slaapgebrek  is er nog steeds niet van gekomen en zie er ook wel een beetje tegenop.Hoe ga ik dat doen, wat moet ie aan enz.IK denk dat dat wel scheelt als het de 2e is.Ik ben er wat onzeker in.Toen ik nog zwanger was, zei ik ook dat ik baby massage zou gaan doen.Daar is dus ook niks van gekomen.En, gisteren belden ze al van de kinderopvang voor het 1e gesprek en om een wenperiode af te spreken.Dus, het gaat zo snel.NU ik eindelijk ga genieten met m, na al dat gehuil, is het alweer bijna tijd om te gaan werken.Dit vind ik echt erg jammer.

Begin jij er al wat zin in te krijgen;het werken??Hoeveel dagen/uren ga je weer werken??

Is het bij Nich eigenlijk ook zo, dat hij in zn bedje kletst, slaapt,kletst...overdag als je m in bed legt??

Vanmorgen ben ik met Dominique naar het dorp gewandeld; naar de braderie.Erg druk en veeel bekenden,haha dat is als je de fysio in het dorp bent.Haha.
Mn man ging karten, maar kwam weer vroeg terug ivm de regen.
Fijne dag nog en tot mails , groetjes
 
Hoi

Als Nick in bed ligt slaapt hij meestal en soms brabbelt hij of huilt hij even,vandaag heeft hij een huildag denk ik is meer aan het huilen vandaag honger zou het niet kunnen zijn hij heeft pas om 9.30 gegeten.

Ik ga 19 mei weer beginnen voor drie en halve dag Nick blijft op maandag thuis dan is mijn man thuis .
13 mei heb ik intake op het k,d,v oefenen doen ze niet bij ons Nick gaat in mei en juni de woensdag en donderdag ochtenden
En na onze vakantie vanaf juli gaat hij dinsdag hele dag woensdag en donderdag halve dag.

Van de ene kant vind ik het lekker om weer te gaan werken envan de andere kant pfff weer al dat gesjouw en getob.
Maar echt alleen maar thuis zijn zou ik naar een half jaar ook wel beu zijn hoor en geef veel te veel geld uit als ik thuis ben gelukkig wordt nu mijn salaris nog iedere maand gestort maar als ik zou stoppen met werken is er ook niet zo veel meer uit te geven.

En is met de eerste echt anders nu ligt Nick ook al een poosje t huilen maar ik heb zo iets ik kan toch ook niet de hele dagmet bezig zijn er zijnook andere dingen die ik wil en moet doen als ie echt begint te krijsen pak ik hem ook wel hoor.

Fijn weekend.
 
..even een vraagje; zijn er dingen die handig zijn om te overleggen, vragen bij de kinderopvang??Ik neem aan dat je dochtertje daar ook al zit, dus misschien weet jij uit ervaring wat ik as maandag het beste even kan bespreken...
 
Hoi

Je krijgt w.s veel info vanuit hun over het pedagogisch beleid en wat te doen wanneer ze ziek zijn.

Hoe je je voeding mee moet geven,of je zelf luiers mee moet brengen of dat vanuit hun is.

Wat je voor   je zelf belangrijk vindt moet je zeker melden ,als je bv wilt dat Dominique op vaste tijden eet en op vaste tijden naar bed gaat.
Wat je belangrijk vind qua verzorging ik vind het bv belangrijk dat de luier niet overloopt en ik houdt niet van vast geplakte poep aan de billen.
Liever eenpak luiers in de maand meer dan kapotte billen.

Bij Lisa kwam dat weleens voor en dat wilde ik dus niet ik meld dat dan ook meteen als ik niet tevreden  was kwam gelukkig niet zo vaak voor .
Of als Lisa geen staartje in had en haar haar voor haar ogen hing , maar daar heb ik nu geen last van.

Ik was over het algemeen altijd erg tevreden hoor en breng Nick ook met een goed gevoel naar het k.d.v toe.

Dus echte vragen kan ik niet zo een twee drie verzinnen maar wel je eigen punten die jij belangrijk vind in opvoeding ,verzorging enz.

Groetjes Marielle
 
Terug
Bovenaan