Wupsie/M.L

hoi!
hoe gaat het bij jullie??Lekker van het weertje aan het genieten?
Wat een super weer zeg!!!
IK ben vanmorgen een stuk gaan wandelen, heerlijk gewoon!
IK heb echt al twee nachten na 3uur snachts niet meer geslapen, dus voel me echt belabberd.Dominique slaapt nl sinds twee nachten op zn eigen kamertje boven, onze logeerkamer is ook boven, dus we zijn zelf daar gaan liggen, zodat we m konden horen.
Ik ging echter liggen wachten tot ik m hoorde, toen hij stil was.Dus nu was hij stil, ga ik liggen wachten, stom he?
Mn man hoor ik dan ademen; in slaap komen lukt dan gewoon niet meer, te gespannen.
Ik ga dan ook vanavond vroeg naar bed is de bedoeling.

Oja, wat voor zwembroekjes gebruik jij voor Nick?is het water in het zwembad niet te koud?Ik begreep dat jullie vorige geweest zijn..maar ik neem aan op de gewone openingstijden.
Wanneer vertrekken jullie precies op vakantie??Komt al dichtbij zeker?
Hebben jullie thuis ook een lekkere tuin, waar je in het zonnetje kunt liggen en de kids kunnen spelen?

Groetjes en een fijne zondag
 
Hoi

derde poging mijn berichtjes worden steeds niet geplaatst grrrrr.

Wij hebben een lekkere tuin om in te zitten met dit weer en lisa vermaakt zich er prima in .
Ik heb voor Nick een zembroekje bij de prenatal gekocht in die hele kleine maatjes heb nog niet zo veel keus dit is een soort luier zwembroek.
Als ze groter zijn kun een zwembroek aangeven met daaronder een zwemluier die zijn er nog niet in die hele kleine maatjes.

Het zwembad waar we van de week geweest zijn daar is het kinderbadje erg heet vind ik echt geschikt voor die kleintjes maar dat is bij de meste subtropische baden wel het geval.

Vandaag met Lisa naar het zwembad geweest en Nick thuis met papa die erg last had van zijn hooikoorts.

Nog even en dan moet ik weer aan de slag met dit weer hoeft het van mij niet zo hoor maar ja als ik er eenmaal ben komt het vast wel goed.

Hoe ging het op het k.d.v heb je er een goed gevoel bij zie je het zitten om Dominique er naar toe te brengen of zou je liever fulltime thuis willen blijven, mij mogen ze in de zomer thuis laten maar in de winter niet, maar er zijn weinig zorginstellingen die dat bieden ja via het uitzendburo maar ik heb toch graag wat vastigheid.

Morgen ga ik maar een badje in de tuin opzetten voor Lisa en ik lekker in de tuin genieten vanhet zonnetje heerlijk.

Nu maar even een flesje maken voor onze kleine man en dan weer lekker naar mijn bed dit warme weer maakt ook wel slaperig hoor.

Groetjes
 
hoi!
ben ik dan weer....
Hoe gaat het met jullie??Al een beetje aan het bijbruinen, of voorbruinen voordat je op vakantie gaat???
We zijn inmiddels naar het cb geweest.idd veel uitleg gekregen over het hoe en wat.Is wel een beetje een oude boel daar, maar hoor er iedereen zo enthousiast over, dus zal wel goed zijn.As donderdag gaat Dominique voor 1 uurtje, week erop voor 2 , week erop voor 4 en dan voor het eggie!!
Hebben jullie ook een schiftje waar iedere keer iets in geschreven wordt door ouders en leidsters??
Dominique krijgt sinds enkele dagen iets meer voeding in de laatste fles en slaapt daardoor langer, tenminstte de eerste 2 nachten haha.Gisteren werd het 5 uur smorgens en vanmorgen 6 uur.daarna werd hij vanmorgen weer stil, maarja...slapen kan ik dan niet meer, dus ben maar gaan eten en achter de pc gaan zitten met de babyfoon.Kan mn man nog effe slapen.

Nu er wat meer rust is in huis, ga ik ook eindelijk weer wat voor mezelf doen;in de zon zitten en achter de pc.Heb op hyves zitten kijken.Leek me helemaal niks, maar heb inmiddels wel wat oude vrienden opgespeurd.Zit jij daar ook weleens op??Achja, wel grappig hoor!
Ik heb nog steeds geen parasolletje voor op de wagen en dat wordt wel tijd met dit weertje.Van het weekend maar even langs de prenatal denk ik.IK ga eigenljk niet van huis, behalve wandelen met de wagen of net als afgelopen weekend shoppen met de 2 mannen haha.
O, meneertje wordt wakker, ik zal eens gaan kijken.

Genietse van de zon en tot horens weer.......

oja, vanmiddag naar bureau.Ik heb wat vragen en wil m graag laten wegen.Hij is echt groot al zeg!
 
Hoi

Ik zit niet op hyves zal ook eens gaan kijken, dat het oud is op een k.d.v wil niets zeggen over de kwalitteit hoor wat belangrijker is vind ik dat er geschoolde medewerkers zijn.

Fijn dat het beter gaat met Dominique!!!!

Ik zit inderdaad veel in het zonnetje erg lekker hoor, slaapt Dominique overdag ook nog veel Nick wel minder maar die krijgt om 22 uur de laatste fles en wordt rond 7 uur wakker , gisteren zelfs pas om 8 uur toen zijn we hem maar wakker gaan maken eigenlijk gaan kijken of hij het nog wel deed.
Nick heeft overdag verder nog geen ritme hoor hoor qua slapen ik kijk maar gewoon wanneer hij moe is en dan leg ik hem weg.
Ik kan hem ook wel in de box leggen zonder dat hij slaapt hoor meestal vermaakt hij zich prima ik moet soms wel lachen dan probeert hij de mobile te pakken maar dat gaat niet die hangt veel te hoog.

Bij ons op het k.d.v doen ze daar niet aan aan dat oefenen maar vind ik niet zo erg hoor ik heb komende dinsdag mijn intake .

Weet niet of ik het al verteld had maar wij gaan zaterdag avond naar zeeland tot dinsdag ochtend dan rijden we vroeg terug om de files maandag avond te ontwijken.

Ik heb al een aardig kleurtje ik kreeg al mailtjes van collega's dat ik niet te veel in de zon moest gaan zitten ik ben nogal snel bruin .

Zo nu nog ff strijken kids en mijzelf aankleden en dan straks maar lekker naar het zwembad met mijn vriendin en haar twee knullen kijken hoe het gaat in de tuin vermaak ik me ook prima maar Lisa wil ook wel eens iets anders.

Fijne dag vandaag

 
hoi,
das lekker ff weg!!Het blijft super weer, dus dat wordt genieten in Zeeland.
het is alsof Dominique merkt, dat ik trots vertel dat ie langer slaapt.We hebben m afgelopen nachten om 5 uur en 4 uur gehoord..en ging dus niet over.Mn man is er vannacht heengegaan, opnieuw ingebakerd, want handje had ie eruit gefrummeld en weer gaan slapen.Bij het bureau zeiden ze dat ie nog moet wennen aan het langere slapen ofzo..want ik kreeg al kriebels, dat het langere slapen weer over was, omdat ie 3 nachten weer snachts wakker was..

En heb je al op hyves gekeken??Leuk hoor, heb al een paar mensen weer gevonden waar ik vroeger mee optrok zeg maar.

Hee veel plezier aanstaand weekend en ik hoor je erna wel weer!

Oja, gisteren naar het bureau geweest;Dominique weeeg nu iets meer dan 7! kilo.

groetjes
 
Hoi

Hoe is het er mee? Hier lles goed hoor.
In zeeland ging het prima we hebben zelfs nog even op het strand gezeten .
Nick sliep prima van 22 uur tot 7uur zijn zusje even wat minder maarja dat komt ook wel weer die is bang als ze in een ander bed dan haar eigen bed slaapt.

Dinsdag op het k.d.v geweest met Nick maar met nr 2 is het anders dan met nr 1 nu weet ik al hoe het daar in zijn werk gaat.

Maandag mag ik weer beginnen pffff zal wel wennen zijn maar ook wel weer lekker er even tussen uit.

Hoe gaat het met het slapen van Domique en met jou ben je al wat uitgerust.

Vanavond ga ik gezellig eten met een paar nichtjes even zonder kindjes vind ik ook nog erg leuk even tijd voor mij zelf die heb ik zo af en toe wel nodig hoor.

Verder heb ik niet zo veel te vertellen hier gaat alles zijn gangetje en ik geniet van alle twee mijn kids wat een rijkdom zeg.

Groetjes
 
Hi,
toevallig zeg, ging net kijken of ik al wat van je gehoord had en zie dat je echt net gemaild hebt!
Leuk zeg, dat jullie zelfs naar het strand konden.het was echt super lekker weer zeg!
Ik ben veel thuis geweest, zodat Dominique lekker zn bedje in kon.En natuurlijk veel gewandeld.Meestal gaat het na zn flesje van 1600 tot de fles van 20.00 wat minder; jengelen enzo dus kies ik er nu voor om m dan lekker mee te nemen en te gaan wandelen ofzo.
's Nachts gaat het al een paar dagen erg goed; van half 12 tot 7 uur slaapt ie lekker!!Dus wij ook!
Ik voe me echt stukken beter nu,ook omdat ik afgelopen dagen met dat lekkere weer veel buiten gezeten heb.Lekker wat lezen ofzo.Eerst smorgens in huis bezig en dan 'smiddags lekker nixen.

Morgen gaat ie voor het eerst oefenen op het kdv.ben erg benieuwd, denk niet datie er veel van merkt; is maar voor een uurtje nl.

Heb je trouwens nog op hyves gekeken??

Nou, tot mails weer he!!
 
Terug
Bovenaan