Wupsie/M.L

Hi!
ja, als je m zo aankijkt, kun je dat idd niet geloven!
Hij is echt superlief!!
Ik wens je alvast veel plezier (en succes) op je werk as maandag, voor het geval we elkaar niet meer op het forum treffen..Enne, als je meer foto's van Dominique wilt zien (of evt degene waarmee je al al die tijd mailt hihi) dan moet je maar ns op de foto van Dominique klikken; kom je op hyves uit.

Fijn weekend!
 
Hoi

Hoe is het , is Dominique al naar het k.d.v geweest om te oefenen?
Ik heb geprobeerd om meer foto's te bekijken maardat gaat niet ik kom dan op mijn eigen hyves uit haha.
Moet je maar eens proberen als je op een foto van Nick klikt.

Heb je nog plannen voor het weekend wij hebben zondag een feestje van de voetbal met de kids dus dat is wel leuk , de kids wegbrengen staad mij op het moment wel tegen moet ik zeggen.

Hoeveel flessen krijgt Dominique nu, ik denk dat Nick aan 4 flessen genoeg gaat krijgen maar ik durf het niet goed te proberen ,bang dat hij weer midden in de nacht gaat spoken en dat vind ik minder gezellig.
Maar vanmorgen om 7 uur wakker moeten maken en toen dronk hij maar 120 cc dus geen honger denk ik dan.
Ik moet komende donderdag weer naar het buro ben benieuwd hoor hoeveel hij weegt, hij groeit heel erg hard in vergelijking met zijn zus,die had toen de hele zomer maatje 62 aan maar dat gaat bij Nick niet lukken weet ik nu al, ik heb wel een hoop 68 gehad mar vind dat niet allemaal erg mooi dus wordt dat weer lekker shoppen.

Fijn weekend.
 
Hoi,
ik heb je net een mailtje gestuurd via hyves.Ik heb geklikt op de foto van allebei je mooie kindjes bij het fotorondje van het febr forum.Dit lukte wel.
We zijn gisteren voor de prikjes geweest naar het bureau.Dominique is heel erg gegroeid;had zat al in de bovenlijn, maar zit nu weer een lijn hoger (ojee...)
Hij weegt nu 7.332 en is 62.5 cm lang.Volgens de arts is dit prima, dusse..

Hij krijgt nu 5 flesjes; 4 keer 180 en de laatste fles voor het slapengaan 210, omdat hij steeds om 4 of 5 uur wakker werd en daar waren we niet zo blij mee.

groetjes!
 
Hoi

Op het werk is het goed gegaan hoor wel weer even wennen en veel veranderingen pfff hoe krijg ik het allemaal weer in mijn vergeetachtige hoofd.

Ben wel aan het onderhandelen over de woensdag vrij en dan vrijdag ochtend werken.

Donderdag naar eht cb ben benieuwd wat onze uk weegt ik schat zo'n 7 kg.

De avonden zijn nu wel zo om zeker op dinsdag dan werken we allebei thuis uit het werk eten maken kids in bad en naar bed zelf in bad wasje draaien en dan is het weer flessen tijd.

Maar ja ook dit ritme komt er wel weer in ga nu ff flesje maken en kopje koffie voor mij zelf.

Groetjes
 
hoi,
ik kan me voorstellen, dat de avond snel om is, als je de hele dag gewerkt hebt.
Ik ging eerst altijd na het eten sporten..ben nu nog steeds niet geweest, ivm het feit dat ik me gewoon niet fit genoeg voelde.
A.s. zaterdag wil ik graag weer naar de sportschool gaan.
Zo fit als ik me de gehele zwangerschap ben blijven voelen, zo suf ben ik me nu blijven voelen, na die eerste 6 weken met bijna geen nachtrust.maarja
met Dominique gaat het echt superrr   hoor.En met Nick??

gebruik jij toevallig ook pampers??Ik gebruik nu maat 2 voor overdag en 3 voor 'snachts.
Maat 2 wordt echt te klein, maar ik vraag me af of 3 ook niet teklein aan het worden is.Op het pak zag ik nl het gewicht staan tm 7 kilo...dat zou inhouden, dat ie weer groter moet.Weet je welke pampers na maat 3 komen, newborn.Want er is geen maat 4 namelijk.

Groetjes en succes bij het cb morgen!

oja, heb je mn mailtje op hyves al ontvangen??
 
Hoi

Ik gebruik voor Nick ook pampers nr 3 die gebruik ik al een hele tijd omdat Nick zoveel plaste was nr 2 al snel te klein .
Nr 3 is er niet in newborn maar dat hoeft toch ook niet.

Met Nick gaat het prima alleen nu 2 dagen vroeg wakker geweest zo rond 5 uur niet omdat hij honger heeft maar hij is gewoon wakker.

Vandaag voor het eerst naar het k.d.v geweest was ook goed gegaan was wel moe toen we thuis kwamen.

Van hoelaat tot hoelaat slaapt Dominique 'snachts en heeft hij overdag al een vast ritme.

Misschien moet je het sporten weer op gaan pakken dan ga je je misschien wel weer fitter voelen( zeg ik die nooit sport)

Ik voel me ook prima hoor maar heb ook redelijk goede nachten dus dat scheelt he.

Ik heb je berichtje op hyves ontvangen.

Nick is nu wakker dus weer tijd voor zijn flesje.

Groetjes
 
Hoi

Weer naar het buro geweest gisteren, Nick was weer goed gegroeid 3 cm en 900 gram, hij is nu 62,5 cm en weegt 6495 gram.

Hij had goeie zin en zat daar de hele tijd te lachen tot hij zijn prikjes kreeg die vond hij niet leuk maar ja hoort erbij .

Nick lacht nu echt met geluid dat is erg grappig om te horen.

Vandaag heeft hij een slaapdag vanmorgen om 7.30 werd hij wakker, zijn grote zus mee naar school gebracht even naar de ah en op de terug weg sliep hij al weer, thuis gekomen in zijn bedje gelegd en ik heb hem om 11.30 wakker gemaakt voor zijn fles anders waren we niet op tijd om zijn zus te gaan halen.


4 flessen per dag vond de vpk niet zo'n goed idee dus dat doen we dan nog maar niet vast alleen als het per ongeluk echt een keer zo uitkomt.

Ik hoef nu pas over 2 maanden omdat onze vakantie er tussen zit en omdat ze bezettingsproblemen hebben de arts heeft een ongeluk gehad .

Hier gaat het dus allemaal prima ook mijn eerste werkweek zit er weer op gek hoor het lijkt wel gisteren dat ik zei lekker verlof ,mijn collega's  zijn gelukkig blij dat ik terug ben.
Ik geniet nu maar dubbel van het weekend dat is natuurlijk snel weer om.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan