Wupsie/M.L

hoi,
mooi dat Nick goed groeit in de lengte en que gewicht.
Dominique zit inmiddels qua gewicht 2 lijnen boven het gemiddelde.Echt een dikkertje, terwijl  wij dat toch beiden niet zijn.

Dominique begint nu toch wel een ritme te krijgen.Meestal de eerste fles om half 8, 8 uur dan 4 uur later weer 4 uur later en de laatste fles iets eerder, omdat we dan echt tot 12uur op moeten blijven.Zodra hij slaperig wordt, leg ik m steeds terug in zn bedje.overdag ga ik niet veel weg, omdat ik het belangrijk vind, dat ie ingebakerd in zn bedje kan liggen.En na de fles van een uur of 4 wil hij niet echt slapen, dus ga ik vaak dan weg.


En, vandaag ben ik eindelijk voor eht eerst gaan sporten!!!Heerlijk, ik had gelijk een zonnebankje gereserveerd.Mn man is thuis gebleven.Hij gaat morgen de hele dag weg;karten.

Nog een fijne zondag!En werkse weer volgende week.Ik ben nog 1 weekje vrij.

groetjes
 
Hoi

Hoe is het dan met Dominique zijn lengte?

Nick zit met alles op het gemiddelde , zijn zus zat altijd onder het gemiddelde is ook een fijn gebouwd meisje terwijl ik wel wat te zwaar ben nu helemaal krijg er het restje niet af grrrrr.

Geniet van je laatste week thuis en van Dominique .

Groetjes Marielle
 
Hoi,
wat de lengte van Dominique betreft; bij dat gewicht , was zn lengte 62,5 dus net als Nick.Het is dus een stevig ventje kun je wel stellen,haha
Maar wel een ontzettend lekker ventje.Ben echt helemaal verliefd op hem!!!

IK ben echt aan het genieten van mn laatste weekje.Elke ochtend wat poetsen, ben zelfs al twee weesten sporten.Spierpijn dus haha.
Blijf me erg moe voelen, maar wil zien of het sporten idd helpt.
Vanavond afscheid nemen vanmn lievelingspatient, een mevrouw van 62 die overleden is.
Dat is toch wel heel erg.Iemand, waar je een goede band mee opgebouwd hebt...
Haar dochter is a.s. week uitgerekend, dus ze is net geen oma meer geworden.

Hoe gaat het op jouw werk??

Groetjes
 
Hoi

Ja afscheid nemen is altijd lastig van mensen waarmee je een band hebt , heel herkenbaar, ik mail nog steeds met een dochter van een bewoner die vorig jaar is overleden niet  maandelijks maar zo nu en dan.

En met de ene heb je toch meer als met de ander ja wij zijn toch ook maar mensen hoe profesioneel ik me op stel ik heb natuurlijk ook mijn voorkeuren.

OP mijn werk gaat het goed ben druk met alles in orde te krijgen voor hkz certificering pffff.
Zit geregeld te denken maar gewoon weer uitvoerend in de zorg te gaan maar denk dat dan de uitdaging zo weg is.
Sfeer op het werk is momenteel niet zo maar komt ook wel weer goed .

Die Nick verraste mij daar straks door vanuit buiklig op zijn rug terug te draaien Nick doet het goed,is echt een lekker ventje.
Ach als Dominique straks gaat kruipen lopen enz is het babyvet er zo af joh.
Lisa weegt nu pas 15 kg dat is niet veel voor een meisje van 4 maar ze eet goed dus is gewoon haar bouw .

Van schoonouders krijg ik steeds te horendat nick dik is maar dat komt omdat ze hem met hun andere kleinzoon vergelijken die onder de onderste lijn zit.

Ieder kind doet het op zijn eigen manier ik laat die opmerkingen tegenwoordig maar langs mee heen gaan , ik trok me eerst alles aan en daar ben ik mee gestopt het zijn mijn kindjes en ik doe het hoe ik denk dat goed is.
En ik ben super trots op mijn twee kanjers.

Ik ga hier og maar een wasje weg werken en lekker op tijd mijn bed weer indat moet ik echt doen, vanacht was Nick weer enorm aan het hoesten zo erg dat wij dachten dat ie er in zou stikken vanaf 4 uur niet meer geslapen.

Als je zo moe blijft evenlangs de huisarts en vragenof je hb gecontroleerd kan worden, je weet maar nooit.

Groetjs
 
Hoi,
en hoest Nick nog steeds of was het eenmalig, hoop ik voor je.
Ik zou ook gaan liggen luisteren en niet meer slapen..

Alles goed verder??
Hier wel hoor.We zijn gisteren naar baby-zwemmen geweest voor de eerste keer.Leuk hoor.
De begeleiding viel me alleen tegen.We waren maar met 5 kids, 3 grote en 2 baby's.
Dus de groepen werden samengevoegd.met als gevolg dat er oefeningen werden gedaan, die onze baby's nog niet konden doen en we verder geen uitleg kregen over wat wel te doen.
waarschijnlijk ga ik binnenkort naar een ander dorp om daar eens te kijken en dan kan ik altijd nog gaan vrij zwemmen.


Ben jij trouwens alweer een beetje in je oude doen??
Ik ben inmiddels weer ongesteld geworden.Stel je w=voor, dat ik alweer zwanger zou zijn.hihi


Groetjes he en een goed weekend, als ik je niet meer tref!!
 
Hoi

Nick heeft een nacht flink liggen hoesten het hoesten is nog niet weg maar 'snachts is het minder gelukkig dankzij de ui onder zijn bed.

Ik ben al een maand geleden ongesteld geweest en na het plaatsten van het spiraaltje nog steeds een beetje dit al een hele maand brrrrr.
En er moeten nog wel kilo's af in het begin ging het goed maar nu sta ik al een poosje stil.
Verder gaat het hier prima Nick lacht overal waar hij is en heeft al vele harten gestolen.

Nick slaapt sinds deze week van ongeveer 20.00 tot 8 uur krijgt nog maar 4 flessen het buro was er dan wel niet zo blij mee maar of ik nu 5 flessen van 150 geef of 4 van 200 dat maakt qua hoeveelheid niet uit.
En moet zeggen dat ik het 's avonds ook wel lekker vind even tijd voor me zelf of tijd voor de was te hebben.

Heb je al een beetje zin om te gaan werken schiet al wel op nu, in ieder geval succes als ik je hier niet meer zie voor je eerste dag.

Fijn weekend

 
Hoi,
nou morgen is het dan zover; weer werken.Op zich heb ik er best wel weer zin in hoor.
Maar zie er nog een beetje tegenop ivm de vermoeidheid weet je wel.
Ben weer 3 keer naar de sportschool geweest en ik moet zeggen dat het best lekker gaat.

Best lekker dat Nick al vanf 20.00 slaapt.Ik ben erg benieuwd of Dominique ook langer zou slapen, als we geen flesje meer geven na half 8.maar hoe het nu gaat vind ik het prima hoor.Morgen zal ie wel wat eerder uit bed moeten, anders red ik het niet met mn werk.

Jiji ook weer veel succes met werken morgen en tot mails!!
 
Terug
Bovenaan