Wupsie/M.L

hi,
nou, gisteren weer begonnen.Met Dominique is het erg goed gegaan op het kdv zeiden ze.Ik moet er nog erg aan wennen hor; als ik daar aankom en de kids over de grond zie gaan, helemaal vies van het zand enzo..ja, hier is tuurlijk alles schoon en hoef ik alleen hem maar aandacht te geven, maar daar...lopen er nog 10 rond.
maarja..
Wat betreft mijn werk;ahum, de pc deed het niet, lekker handig als je niet weet welke patient je uit de wachtkamer moet halen en wat hij/zij mankeert..dus ben gistereavond nog even op een andere locatie van ons alles gaan bijwerken op de pc.Woon in hetzelfde dorp dus is geen probleem.
En bij jou alles goed??

 
Hoi

Ja ze leren wel om te delen op een k.d.v en dat is wel moeilijk voor moeder om te zien denk ik dat je kind daar niet altijd nr 1 is en dat is hij in jou ogen toch he, toch worden ze daar niet slechter van.

K.d.v bij ons is wel schoon hoor kids komen er netjes vandaan en zien er nooit ongelooflijk smerig uit met uitzondering als ze in de zandbak spelen maar dan houdt je ze zelf ook niet schoon .
1 keer ging ik Lisa halen en zag ze echt zwart zij had het zwarte zandbakzand ontdekt de leidsters verondschuldigde zich terwijl ik dat niet nodig vond ze zag er erg grappig smerig uit.
Terwijl ik toch echt een pietlut wat betrefd vies ben!!

Met mij en de kids gaat het goed alleen het werk valt me momenteel zwaar en kost veel negatieve energie!!! is veel gebeurt en hangt negatieve sfeer en kan je vertellen dat dat niet prettig is , ben ook wel aan het rondkijken naar iets anders wel in de zorg maar minder uren en miner verantwooding met name verantwoording over dingen die andere niet goed doen en die dan in mijn schoenen geschoven worden.
Maarja dat is middekader he je zit er midden in krijgt de ellende van boven en van beneden.

Goed we overleven het wel maar is wel heavy nu merk ik.

Van hoelaat tot hoelaat slaapt jullie kleine man nu? en is hij ook zo moe na een dagje k.d.v??

groetjes
 
Hoi,
rot voor je, dat het niet echt gezellig loopt allemaal op je werk.maarja, vaak wordt de verantwoordelijke aangesproken op vanalles en nog wat.Niet altijd leuk tuurlijk.

deze week gaat het wat minder met Dominique.Ik vertelde maandag al mn patienten trots dat het superrr gaat, maar hij huilt echt veel meer en drinkt niet of na erg lang de fles leeg.
Ik snap, dat ie moet wennen bij het kdv, maar zou het ook een sprongetje kunnen zijn??Ik heb net op internet gezocht, maar kon niet vinden wanneer die normaal optreden.
Staat in het boek oei, ik groei, maar dat hebben we niet.
Weet jij het misschien??

Vandaag zijn we weer gaan zwemmen.In dit zwembad kregen we echt super leuke begeleiding.45 minuten in het bad, daarna zette hij het op een huilen, niet normaal.Ook thuis nog, maar uiteindelijk viel Dominique in een diepe slaap..was dus erg moe.

De laatste tijd proberen we om half 11 de laatste fles te geven en dan hoor ik m meestal iets over 7 voor het eerst.Maar meestal geef ik uieindelijk om 8 uur de fles (op mn vrije dagen) omdat ie dan weer wat in slaap valt en later weer gaat brabbelen.Als ik moet werken, haal ik m voor 7 eruit.Dat was maandag voor het eerst en toen sliep hij nog.En Nick??We geven nog steeds 5 flessen en jullie??

groetjes en werkse weer!
 
Hoi

Hoe is het afgelopen week gegaan? Weer een beetje gewned aan het werkende leven?
Hoe ging het met Dominique op het k.d.v is wel wennen he voor die kleintjes als die prikkels en die drukte.
Nick is nadien altijd doodmoe.

Nick krijgt meestal 4 flessen ,op de dagen dat hij naar het k.d.v gaat krijgt hij er soms 5 omdat ik 19.00 voor de laatste fles te vroeg vind en als hij om 7 uur op het k.d.v is krijgt hij meteen een fles en wkker is bij Nick meteen eten.

Ach nog twee weekjes en dan lekker vakantie dan kan ik gaan proberen er een beetje vaste slaaptijden in te krijgen nu is het nogal rommelig wat slapen betreft.

Fijn weekend
 
Hoi!
wat een leuke foto van jullie Nick zeg!
En wat een bos met haar, Dominique heeft niet zoveel haar hoor.Z'n vader ook niet, misschien scheelt dat.hahah

Krijgt Nick z'n eerste fles op het kdv bij jullie??Bij ons moeten ze nl gedronken hebben vorrdat je ze brengt.En de openingstijden zijn van half 8 tot 6, dus niet echt lang.lang genoeg voor ons, maar dat komt omdat we beiden in het dorp werken.
Afgelopen week ging het niet zo lekker met Dominique.Hij dronk vanaf maandag zn flessen niet meer leeg, terwijl hij ze normaal echt in no time leeg had.daarnaast had hij veel dunne luiers..geel ipv groen.Aan hemzelf merkte je niks, maar ik vond het tuurlijk maar niks.
Op het cb hebben ze toen geadviseerd de laatste fles niet meer te geven.Ik tuurlijk zenuwachtig die eerste nacht;stel dat ie halverwege de nacht komt..lag om half 4 nog wakker..maarre..niks gehoord hoor.Nu al 3 dagen met een fles minder en moet zeggen dat het goed gaat.Dus 3 keer 180 en 1keer 210.


Afgelopen week is het goed gegaan hoor op het werk.je zit er gelijk weer in zeg maar.veel zijn er blij dat ik het weer overgenomen heb, dus dat is leuk om te horen.
Toen ik dinsdagavond groepslessen moest geven, is mn man nog met de kleine en beschuitjes gekomen.Erggg leuk!

En hoe gaat het bij  jou op het werk????Gelukkig nog 2 weken voor je.
Ik heb het met mn man wel over vakantie gesproken, maar weet niet goed of we nog gaan of niet.Liefst naar de zon, maar is dat wel handig, al dat gesjouw en die kleine uit de zon houden enz enz.Hoe is jouw ervaring????

Veel groetjes en een prettige zondag nog!

 
Hoi

Bij ons kdv is er de mogelijkheid om gebruik te maken van veruimde openingstijden van 7 tot 7 en als je ze om 7 uur brengt hoeven ze geen eten te hebben gehad. Nick gaat vanaf 7 uur ik moet Nick weg brengen en moet om 7.30 beginnen ik red dat net.

Vreemd hoor die cb Nick moest van hun 5 flessen hebben maar eigenwijs als ik ben geef hem er meestal 4 vandaag 5 anders kwam hij voor zijn laatste fles op 19.00 en dat vind ik dus wel erg vroeg , slaat eigenlijk nergens op anders slaapt hij meestal ook van 20.00 tot 8 als wij hem niet wakker maken vanmorgen was hij voor 7 uur wakker.

Nick zijn papa heeft ook niet zo veel haar hoor die is jaloers op Nick nu, wel hebben ze allebei zijn haar lekker stijl ik heb krullen van mij zelf al hoewel toen ik 4 was was mijn haar ook stijl dus kannog veranderen wat ik wel verwacht bij Lisa.

Hoe het op vakantie gaat zullen we wel zien , goed insmeren en een parasolletje doen wonderen hoor, met Lisa het eerste jaar gewoon in nederland gebleven.
Daarna 2 jaar in een hotel en nu voor het 2e jaar in een caravan die op ons staat te wachten .
Klein badje mee voor Lisa  en Nick kan dan ook af en toe eens in zijn bedje en wij bij de caravan luieren we zullen zien.

Ga nu nog ff de strijk weg werken brrrrr heb ik zo,n hekel aan en mijn man wil veel doen maar strijken helaas niet .

Groetjes
 
Terug
Bovenaan