hoi,
en hoe gaat het met jullie??Nog 1,5 week dan lekker ertussenuit???Hoe lang gaan jullie weg??
Dus dat is wel een succes met een caravan?Wij gingen vroeger eigenlijk altijd kamperen, was heerlijk.
Hier gaat het prima.Dominique is weer wat bijgetrokken wat de poepluiers betreft haha.Hiji lag 3 keer per dag in bad door die luiers.
Hij heeft nu echt het sabbelen op zn vingertjes ontdenkt.We bakeren m tuurlijk nog in, dus dat vindt ie niet zo leuk.Hij is meestal aan het wurmen om zn handje eruit te krijgen.Het liefst geven we alleen de speen, maarja als je dan 'smorgens bij dat bedje komt en die handjes boven de doeken uit ziet komen, snappen we waarom hij zolang stik is.haha
Hoe doe jij dat met Nick.Laat je die gewoon duimen?
Ik denk dat we morgen op het cb te horen krijgen, dat we de doeken af kunnen bouwen.Ben erggg benieuwd, want afgelopen week zijn we een fles minder gaan geven, nu de doeken afbouwen.Er verandert best veel voor zo'n kleintje.
Op het kdv gaat het goed, hij heeft nu een andere speen en drinkt zn flessen weer leeg gelukkig, alleen nu wel reuze snel.Even navragen dus morgen.
Welke luiers draagt Nick nu??We hadden maatje 3 en voor snachts hebben we nu zo'n groen pak van pampers,maar moet zeggen dat zn rompertjes soms nog nat is.,Ik wet niet goed, welk pak/maat ik nu het beste nog kan kopenm.Die in dat groene pak zijn dikker, maar komen niet zo hoog zeg maar....
Nou, werkse weer en tot mails
Groetjes!!