Wupsie/M.L

O en wat betrefd de vakantie het is maar net hoe graag je het wil ik zie niet op tegen het gesjouw .
Maar je hoeft niet perse toch alsje het thuis lekker naar je zin hebt is het toch ook goed.
Ik ben er altijd wel meer uit als ik ook echt weg ben anders blijf ik aan de gang met poetsen en heb ik nog niet echt vakantie dat is dus de reden dat wij weg gaan.

Groejtes
 
hoi,
en hoe gaat het met jullie??Nog 1,5 week dan lekker ertussenuit???Hoe lang gaan jullie weg??
Dus dat is wel een succes met een caravan?Wij gingen vroeger eigenlijk altijd kamperen, was heerlijk.

Hier gaat het prima.Dominique is weer wat bijgetrokken wat de poepluiers betreft haha.Hiji lag 3 keer per dag in bad door die luiers.
Hij heeft nu echt het sabbelen op zn vingertjes ontdenkt.We bakeren m tuurlijk nog in, dus dat vindt ie niet zo leuk.Hij is meestal aan het wurmen om zn handje eruit te krijgen.Het liefst geven we alleen de speen, maarja als je dan 'smorgens bij dat bedje komt en die handjes boven de doeken uit ziet komen, snappen we waarom hij zolang stik is.haha
Hoe doe jij dat met Nick.Laat je die gewoon duimen?

Ik denk dat we morgen op het cb te horen krijgen, dat we de doeken af kunnen bouwen.Ben erggg benieuwd, want afgelopen week zijn we een fles minder gaan geven, nu de doeken afbouwen.Er verandert best veel voor zo'n kleintje.

Op het kdv gaat het goed, hij heeft nu een andere speen en drinkt zn flessen weer leeg gelukkig, alleen nu wel reuze snel.Even navragen dus morgen.

Welke luiers draagt Nick nu??We hadden maatje 3 en voor snachts hebben we nu zo'n groen pak van pampers,maar moet zeggen dat zn rompertjes soms nog nat is.,Ik wet niet goed, welk pak/maat ik nu het beste nog kan kopenm.Die in dat groene pak zijn dikker, maar komen niet zo hoog zeg maar....

Nou, werkse weer en tot mails
Groetjes!!
 
Hoi

Hoe gaat het , ook weer weekend?

Ik wel erg lekker heb giga hoofdpijn van te weinig slaap Nick is snip verkouden had gisteren koorts, nu niet meer.
En omdat hij gisteren maar weinig gegeten had was hij vandaag erg vroeg wakker, aan 4 flessen dus toch niet meer genoeg morgen maar eens nutrix halen.

Ik moet pas volgende maand weer naar het buro i.v.m onze vakantie.

Sinds gisteren heb ik voor de nacht nr 4 van pampers en moet er goed op letten dat alles
 goed aansluit en de randjes naar buiten zitten anders heb ik 'smorgens ook ee vieze romper.

Nog 3 en halve dag werken en dan vakantie lekker hoor.

En wat zeiden ze op het buro over de grote van de speen, ik heb ook een 3 speen gekocht maar die was toch nog te groot binnen 5 min zijn fles leeg en daarna verder zuigen op zijn vingers.
Hoe groot is Dominique nu?

Ik laat Nick gewoon duimen nu , was er eerst geen voorstander van maar een speen wil hij pertinent niet en zijn duim pakt hij ook maar heel af en toe.
En om er nou steeds die duim uit te halen zie ik ook niet zitten , een speen is ook niet heel makkelijk af te leren hoor.

fijn weekend!

Groetjes Marielle
 
Hoi,
haha dus het is nu gelukt om via hyves te reageren..achja, ik moest eerst ook effe zoeken hoor.
Gisteren zijn we naar het cb geweest;Dominique weegt 7.816 gram en is 66 cm lang!
Hij heeft voorlopig zn laatste spuitjes gehad nu.
Vanavond gaan we voor het eerst niet inbakeren, we gaan het afbouwen en moeten daarmee beginnen met zn nachtslaapje.
Erg spannend vind ik.Hij gaat dan in een slaapzakje.Als het ong 20 gr in Nick zn kamertje is, wat geef je m dan aan onder de slaapzak en doe je er alleen een lakentje over of deken of helemaal niks?

Als ik reageer op je mail ben ik vaak al de helft vergeten wat je evt gevraagd had.lastig he, dat je het niet even na kunt lezen terwijl.
Is Nick weer helemaal opgeknapt?

Oja, de pampers 4 is dat de baby dry;groene pak??Deze heb ik nu ook gehaald.

Vanavond voetbal kijken???Wij wel, lijkt me wel leuk.Verder kijken we nooit hoor.

Fijn weekend en tot mails
 
Hoi

Ik heb niks van het voetbal gezien lag met 40 graden koorts in bed nu weer over erg vreemd .
Voor Nick ook het groen pak nr 4 voor de nacht gekocht,overdag de 3 nog aan.

Hoe ging het zonder inbakeren?
Nick en Lisa zijn beide weer opgeknapt.

Wat zei het het cb van het het snelle drinken?

NIck hoeft pas 17 juli naar het cb hij weegt rond de 7 kg nu hij doet het volgens mij prima hoor.
Wel vind ik dat hij veel slaapt zeker in vergelijking met zijn zus die sliep nooit zo veel.

Is inderdaad lastig dat je niet terug kunt lezen ik vergeet ook vaak wat je zei of vroeg.

Groetjes
 
Dat bedoel ik dus , Nicvk krijgt onder zijn slaapzakje een romper met lange mouwen aan en hij heeft een dikke slaapzak als het frisser is en als het warmer is een dunne.
 
hoi,
nog steeds alles ok, geen zieken???idd gek, dat je ziek was en de dag erna weer helemaal opgeknapt..is er misschien sprake van een anti-voetbal griepje??haha
of vind je het wel leuk om te kijken?

Over het snelle drinken; geen probleem, zolang Dominique er maar geen last van heeft.Dus we blijven de grote speen gebruiken.Er is ook verteld dat we mogen bijvoeden met rijstebloem.Misschien had ik dat al gemaild, mag na 4 mnd.Wij blijven de fles geven tm 6 mnd, of het moet echt zo zijn dat hij ons eten uit de mind kijkt.

We waren gisteren op mn moerders verjaardag.Daar zag ik mn tantes.Zij hadden Dominique nog steeds niet gezien, behalve op foto's.We hebben eigenlijk in het begin de visite afgekapt ivm het krijsen van D.Daardoor hebben we nauwelijks mensen ontvangen.Nou vind ik dat niet zo erg hoor, maarja ..NU komen er afentoe nog mensen maar de meesten komen gewoon niet meer, zoals tantes.Dus tijdens een verjaardag moet er dan geshowt worden natuurlijk.Leuk hoor!!!

Ga zo naar de sportschool, fijne zondag en vaderdag.
Oja, ik had een fotoboekje gemaakt voor mn man z'n eerste vaderdag.Boooordenvol foto's van onze Dominique
 
Hoi

Hier alles weer ok hoor gelukkig , het was geen voetbal griepje hoor ik vind het wel leuk om te kijken .

Nick eet nu de ene dag 4 en de andere dag 5 flessen maar op de dagen van 4 flessen roept hij de andere dag al om 6 uur,van 19.30

Ik doe in zijn avond fles al wel Nutrix hij vind het erg lekker.

Afgelopen week al een paar keer fruit gegeven ook dat vond hij wel lekker, ik geef het nog niet iedere dag maar zo nu en dan een half potje.

Nog anderhalf dagje werken en dan lekker vakantie pffff erg lekker hoor.
Ligt Dominique nog in de wandelwagenbak?
Nick sinds vandaag niet meer hij vindt het wel erg leuk om rond te kijken, we hebben een nieuwe buggy gekocht een mutsy spider hij ziet er leuk uit en rijdt super we merkte toch dat onze kinderwagen een beetje slechter reed en moeilijker in te klappen was.

Ik heb hem net verkocht op marktplaats eerste keer dat ik daar iets op gezet had en nog snel verkocht ook.
Ben daar normaal niet zo van maar dacht laat me het eens proberen.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan