Zelf inseminatie

Ja die is dus helaas heel onregelmatig. If was dat iig de vorige keer.. Van 26 t/m 42 dagen.. Nu pas weer eerste ronde, dus spannend nog hoelang het nu weer gaat duren!
Ja soms buikkrampen, maar het lijkt wel of iedereen daar last van heeft die het aan het proberen is hahaha. Verder niks dit keer.. Vorige keren hield mijn lichaam mij altijd heel erg voor de gek. Ik heb wel iets meer energie trouwens dan normaal... En met mijn ziekte kan het zijn dat de ziekte tijdens de zwangerschap weg is... Maar het zal wel toevallig zijn haha

Hoi MimiRosie,
ik heb nu de derde ronde van zelfinseminatie achter de rug. Ik probeer zwanger te worden met een bevriend homostel. Wij laten het potje idd ook altijd 10 min staan (wel vasthouden zodat het op lichaamstemperatuur blijft) en ik heb vandaag een positieve test gedaan! Wel met een vaag streepje nog dus nu natuurlijk allemaal twijfels in mijn hoofd! Het is wel echt een mindfuck hoor vind ik, dat zwanger willen worden!
hoe is het nu bij jou?

Gebruik je geen ovulatie testen? Spannend hoor! 
Ik heb afgelopen vrijdag mijn eisprong gehad denk ik. Ik had donderdag eind van de middag een smiley op de clear blue test. Dus mag nu 2 weken op het wachtbankje plaats nemen. 
wauw gefeliciteerd gebruiker!! Zwanger worden is idd echt een mindfuck! Dat getuur steeds naar die stomme streepjes. ? 
ga je nog een clear blue test doen evt?? Zo jammer dat die altijd zo duur is. 

Jaa mega spannend allemaal! Heb een clearblue liggen idd maar wil nog even een dag of 2 proberen te wachten... maar ik beloof niks ??? 
wij hebben afgelopen maanden echt geleefd van ovulatie naaf menstruatie en weer door. Testen en twee apps om zeker te weten dat we het goede moment te pakken hadden. En voor de zekerheid 2x per eisprong insemineren... dag 14 en dag 16 in mijn geval.. 

Terug
Bovenaan