Zelf inseminatie

Dat wachten is zo stom.. ik ging vorige maand sochtends heel snel plassen zodat ik geen tijd had om een test te pakken? 
ik duim voor je mee dat je test nog donkerder word. 
Deze keer hebben wij ook 2x gedaan. En ook zonder slangetje. Vorige maand wel met slangetje alleen dat ging niet altijd goed.?

Wachten is echt akelig ja. Maar hopelijk allemaal voor het goede doel!
dat slangetje heb ik nooit zo goed begrepen, een penis is ook niet zo lang en buigbaar en daarmee lukt het ook gewoon ? 
vind zo’n spuitje al genoeg gedoe eigenlijk. Had het wel onderschat wat het met me zou doen allemaal, voel de hele tijd van alles en ben er super veel mee bezig terwijl ik normaal altijd best relaxed en nuchter ben! Hopelijk zakt dit straks als ik wat meer zekerheid heb! 

Ik vind het vooral zenuwslopend als de eisprong er is. En dan het wachten tot nod. ☺️ elke dingetje wat je dan voelt in je buik dan denk ik; zou het?  Maar ja, wachten is het enige wat we kunnen doen 
jaa spuitje alleen al is genoeg idd. ☺️ het slangetje had weinig toegevoegde waarde vond ik. 
Dit is je 3ronde? Vorige rondes ook ovulatietesten gebruikt? Ik heb afgelopen week die van clearblue gebruikt, is was het turen naar de streepjes zat ?

Pff ja die wachtweken zijn stom! 
Wat ik deed was eerst met goedkopere (maar gevoeligere) ovu testen van 2Bsure testen, vanaf dag 12 of zo en dan rond dag 15 en 16 ook die van clearblue erbij. Eerste maand alleen clearblue gedaan en toen vond ik mijn eisprong niet. Ander erbij gepakt van 2Bsure en die was wel positief. Toen zelfs nog met clearblue gebeld en die vertelde me dat clearblue minder gevoelig is en daardoor soms een eisprong mist. Fijne van clearblue vind ik wel dat je een smiley ziet. dus idd geen streepjes hoeft te gaan vergelijken. Gelukkig kon ik met de app en de testen zo vrij makkelijk beetje zicht krijgen op de cyclus en ik kon het ook een beetje voelen! 

Zelfde als mij met de testen. Vorige 2 maanden voelde ik ook duidelijk mijn eisprong. En ik gok dat hij nu snachts is geweest. Sliep heel onrustig. Paar keer wakkerr geweest. 
Ze konden beter een belletje laten rinkelen als het raak is ?

Ow wauw wat super leuk dat je op die manier zwanger gaat raken! En dan dus Co ouderschap of? Wat fijn dat jullie dat voor elkaar willen doen

Ow en ook voor jou Duimpje dat je het voelde! Hahaha ja dat belletje zou ideaal zijn! Of desnoods altijd een heel klein beetje bloed.. 

Terug
Bovenaan