Zelf inseminatie

Jaa idd met co-ouderschap constructie. Alles bij de notaris vast laten leggen. Zulke lieve jongens! Echt bijzonder. Hoop zo dat het een echt streepje was wat we zagen vanmiddag! Ik vind die ovu testen van clearblue wel duidelijker omdat ze dus een smiley geven maar idd wel minder gevoelig dus dan toch maar dubbelop testen! 
Wel opvallend hoor dat je zoveel klachten hebt... kan toch ook van alles betekenen denk ik dan! Hou je ons op de hoogte? 

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? En ben jij alleen of? Ja ik hoop het ook echt voor jullie dat het een streepje is!
Ja zeker spannend... Mijn lichaam heeft mij vaker voor de gek gehouden, maar niet zo heftig als nu. En bloedend tandvlees en koortslip zijn feiten en geen verzinsels van mijn brein haha. 
Ja sowieso als het opeens positief is de test dan laat ik dat zeker weten! Houd jij ons ook op de hoogte? 

Jaa je lijf kan je wel lekker foppen idd maar koortslip lijkt me toch wel iets lichamelijks! 

Wij hebben elkaar leren kennen via meer dan gewenst, een stichting voor “wensouders”. Eerst veel tijd genomen om elkaar goed te leren kennen en in juni begonnen met proberen. 
Heel fijn hoe het gegaan is. Heb een aantal nare relaties achter de rug dus beetje mannenmoe momenteel ? maar wel 34 en al jaren een kinderwens dus dan ga je toch verder kijken. Voordeel vind ik ook echt dat ik er niet helemaal alleen voor sta en stiekem ook dat ik straks ook een weekendje “vrij” ben! 

Wat super stoer van je het samen met ze te doen idd! Heb daar ook wel eens over nagedacht mocht ik alleen zijn op een bepaalde leeftijd! 
En idd je hebt soms even ‘vrij’, gewoon lekker tijd voor jezelf! 
Is er al een whatsappgroepje? 

Wat super dat dat bestaat Anne en dat dat zo op die manier kan! Wonen ze in de buurt? En ja dat is zeker prettig! Eigenlijk zouden alle singel mams dit zo moeten doen voor hun eigen best wil. Wel stoer hoor dat je het verder alleen gaat doen, respect!
Ja Duimpje. Ik zit er zelfs al in 4 hahaha.(geen leven en ik haar WhatsApp groepen normaal, maar echt dit is zo fijn!) eentje is gister pas gestart en daar kunnen er nog 2 bij. Dus Duimpje en Anne, als jullie willen mail dan even je nummer naar MimiRosie90@hotmail.com dan voeg ik jullie toe in de groep! 

[quote quote=10235214]Jaa je lijf kan je wel lekker foppen idd maar koortslip lijkt me toch wel iets lichamelijks! Wij hebben elkaar leren kennen via meer dan gewenst, een stichting voor “wensouders”. Eerst veel tijd genomen om elkaar goed te leren kennen en in juni begonnen met proberen. Heel fijn hoe het gegaan is. Heb een aantal nare relaties achter de rug dus beetje mannenmoe momenteel maar wel 34 en al jaren een kinderwens dus dan ga je toch verder kijken. Voordeel vind ik ook echt dat ik er niet helemaal alleen voor sta en stiekem ook dat ik straks ook een weekendje “vrij” ben![/quote]
Wat bijzonder! Heel erg fijn dat jullie je kinderwens op deze manier kunnen vervullen!

Ik heb zelf ook meerdere bijeenkomsten van Meer dan Gewenst bijgewoond en heb, samen met mijn vrouwelijke partner, via hun website (oproepjes) een donor gevonden waar het goed mee klikt. We liggen echt met elkaar op één lijn over alle afspraken. We zijn nu bezig om met de notaris alle afspraken vast te leggen en willen dan over een paar maanden, als mijn partner en ik getrouwd zijn, beginnen met insemineren. Heel erg spannend! Voor ons is dit dus ook een handig topic met bruikbare tips. :)

Ik ben ook echt blij met Meer dan Gewenst! Ook een keer naar een bijeenkomst geweest en via hun site dus uiteindelijk de papas gevonden ? vanochtend opnieuw getest en dit keer was er geen twijfel over het streepje! Het was gewoon een dikke vette plus! ????

Terug
Bovenaan