Ziekenhuis

Hoi Meiden,

Daar ben ik ook ff. Ben gelukkig weer opgeknapt en Lisa ook, nu is papa ziek. Heb vandaag lekker mijn huis gesopt, soort van grote schoonmaak. Morgen moet ik alleen de slaapkamers nog doen, want ja manlief lag te slapen en Lisa zat heerlijk in haar kamer te spelen. Verder is er nog geen verandering

@Jane, wat kl*te dat de  er zijn. Hopelijk heb je volgende ronde beter nieuws en weer een pracht van een ei.
@Kyra, spannend, wanneer ga je testen????

Nou ik ga weer
Liefs Patricia

hoi dames

Mijn nod is 10 of 11 okt en ik heb bedacht dat ik vrijdag ochtend 12 okt ga testen want dan is mijn man vrij, omdat we 's middags op vakantie gaan.
En dan moet ik misschien wel clomid mee en dat recept moet ik dan nog  inleveren bij de apotheek.
Het is inderdaad spannend allemaal.

Asley ik ben beniewd wat de uitslag van het bloed is

Patricia ik duim mijn duimen haast blauw voor je, hopelijk blijven de rd weg!!

Jane hoe gaat het nu met je, of ben je te depri om te reageren

Groetjes van Kyra

hoi jane hoe was het in het ziekenhuis, was er wat te zien op de echo?

Groetjes van Kyra

Hoi Hoi,

Nou vandaag is dus mijn uiterste NOD, maar nog niks van krampen of van zere benen te bekenen. Verder werd ik vanmorgen wel wakker van de misselijkheid. Nou ik ga als de RD's van het weekend er nog niet zijn pas testen. Nog f wachten dus, word niet goed van al dat wachten trouwens.
Hoe is het verder met jullie???

@Kyra, Ga voor je duimen hoor dat je een positest heb een vrijdag.
@Jane, Hoe was het in het ziekenhuis????
@Ashely, Hoe is het nou met je.

Liefs Patricia

Oooh, Patricia en Kyra wat houden jullie ons in spanning zeg!! Ik hoop zo dat het voor jullie allebei raak is. Kyra ik hoop voor je dat je met een positive test op vakantie gaat!!

Nou bij mij is alles goed en mag ik morgen weer met mijn Clomid tabletten gaan beginnen. Ik had vanochtend een mannnelijke gyn  (voor het eerst) met mijn echo. En een co-assistent erbij. En ik weet het, het is  gewoon hun werk, maar doe mij maar een vrouw. En geen pottenkijkers erbij. Je zou denken dat je er onderhand aan gewend zou zijn, iedere keer die echo's. Zucht.
Oja, ik heb ook de uitslag van mijn uitstrijkje en alles was goed. Nou moet ik pas weer als ik een oproep krijg via het bevolkingsregister. Dus pas over 2 jaar. Dus daar ben ik voorlopig vanaf.
Ik ben eigenlijk niet echt depri van de rode duivels. Alleen mijn mannetje, die kon het niet geloven. Hij was er echt van overtuigd dat het deze ronde raak zou zijn. Dat was wel zielig. Maar niewe ronde, nieuwe kansen!!
Gister heb ik ook nog even via internet ovulatie-testen van matcare besteld. Deze waren vandaag al binnen. Leve het internet! Het is de eerste keer dat ik ze ga gebruiken, dus ik hoop dat ze mij deze maand goed gaan helpen.

Ashley hoe was jou uitslag? Ik hoop voor je dat het positief is, je hebt al zoveel tegenslag gehad.

Liefs Jane

Hoi meiden

Ik ben flora, 26 jaar en wij gaan voor ons eerste kindje. Ik ben in april gestopt met de pil en sindsdien niet meer ongi geworden. Uit onderzoek is gebleken dat ik een heel lichte hormoonafwijking heb waarvoor ik nu eerst primolut (ben ik nu mee bezig) en daarna clomid 50mg ga gebruiken.
Ik hoef pas over 6 weken weer bij de gynaecoloog te komen voor vervolgafspraak. In tegenstelling tot wat ik vaak lees hoef ik dus niet tussendoor op controle.

Ik zou graag met jullie meekletsen omdat ook niemand in mijn omgeving weet dat we bezig zijn voor een kleine.

groetjes flora

Hoi Flora,

Welkom bij ons clubje!!! Al had je natuurlijk liever bij een ander clubje gezeten, dan bij het ziekenhuis. Wel fijn dat ze zo snel zijn met de medicijnen voor jou. Je hoort heel vaak dat je eerst een half jaar moet wachten voordat er iets gedaan wordt.
Ik hoop dat je goed op de primolut reageerd en dat die rode duivels maar snel komen. Dan kun je tenminste vooruit.
Gezellig dat je mee komt kletsen. En als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Liefs Jane

Flora van harte welkom gezellig dat je er bent.

Patricia hoe is het met je ben zooooooo benieuwd of ik je kan feliciteren
Ga nu eten en dan zwemmen tot vanavond

Groetjes Kyra

Terug
Bovenaan