Ziekenhuis

Hoi Hoi,

Flora, gezellig dat je komt meekletsen!!!!!

Nou ik weet dus nog niets. Ga voorlopig ook nog niet testen. Heb gisteravond ff mijn cycluskaart gecheckt en ik heb dus ook weleens een cyclus van 40 dagen en dat is dan dus een zondag. Als ik dus maandag of dinsdag nog niet ongi ben dan ga ik pas testen. Hoop dat ik het volhou om nog tot na het weekend te wachten, ben namelijk ook erg nieuwsgierig.

Hoe is het met jullie????

Liefs Patricia

Hoi meiden

Dank voor het warme welkom!

@Jane: Ik was idd heel blij dat mijn ha mij zo snel doorstuurde. Nu ben ik zelf verpleegkundige en weet ik dus wel een beetje hoe die dingen gaan dus denk dat ik best door heb gezeurd.
@ Patricia: Super spannend zeg! Het lijkt mij heeeeeeeeel moeilijk om je nieuwsgierigheid te kunnen bedwingen.

Nog 2 dagen primolut en dan wachten op ongi. Ik heb nu al onwijs buikpijn dus denk dat het niet zo lang zal duren. En dan eindelijk onze eerste echte kans op zwangerschap.

groetjes Flora

hé flora ik ben   ook verpleegkundige, werk jij ook in het ziekenhuis?

Groetjes Kyra

Hoi meiden,

hier weer een teken van leven van mij
Ten eerste Flora welkom bij ons "clubje" van ziekenhuisgangers! Het is helaas net zoals Jane al zei niet echt fijn dat je in dit topic mee kan schrijven omdat dat betekent dat het bij jullie ook niet "vanzelf" gaat, maar zoals ik het ervaar is het wel erg fijn om  je ervaringen en vragen  hier  kwijt te kunnen  en te delen met anderen die zo goed als in het zelfde schuitje zitten!

@ Patricia, wat hou je ons toch in spanning  gaat het nog steeds goed? Nog geen teken van die RD  ? Ik hoop toch zo voor je dat het raak is!
@ Jane, goed nieuws voor jullie dus, alles ziet er goed uit en je kunt weer beginnen met clomid. Suc6 deze ronde!
@ Kyra, hoe gaat het nu meid? Alles ok?
@ Flora, ik hoop voor je dat je de afspraak van over 6 weken niet nodig hebt! Dat je dan al fijn een positieve test in handen hebt. Hoe is je cyclus normaal gesproken zonder de clomid?

Nou, van mijn kant redelijk goed nieuws. Uit het bloedonderzoek van afgelopen dinsdag kwam dat mijn hcg nu op 20 zit. Dat is dus lager dan de gyn had voorspeld vorige week. Gaat het gelukkig toch nog iets sneller dan gedacht werd!
Ook heb ik het gevoel dat ik gister ongi geworden ben??? Ik verlies meer en anders bloed dan de afgelopen weken door de mk. Ik heb ook een beetje ongi gevoel dus denk toch echt dat dat het is. Zit me nu af te vragen (en hoop er eigenlijk op) dat als deze ongi voorbij is dat het bloeden dan ook helemaal stopt. Zou echt wel erg fijn zijn als dat zo is, want dat zou betekenen dat we deze ronde weer kunnen proberen mits die cycte aan het kleiner worden is. Dat hoor ik a.s. woensdag bij de gyn.
Spannend spannend spannend maar weer allemaal

Iedereen een hele fijne dag vandaag!

Liefsss,
Ashley.

Patricia het blijft spannend zeg, wat knap trouwens dat je niet eerder gaat testen.

Asley gelukkig dat je redelijk goed nieuws hebt, nu maar hopen dat ook de cyste snel weg gaat zodat ook jullie verder kunnen met de volgende ronde.

Hier is nog alles rustig geen rd te bekennen, en hopelijk blijft dat zo natuurlijk
Kom net weer uit het zwembad met mijn jongste zoon gezwommen.
Had wel een blunder gemaakt zeg ben ik in het zwembad ben ik mijn badpak vergeten, gelukkig was mijn man nog thuis dus hem gebeld en die is hem snel komen brengen, wat een schatje hé.
Gisteren aqua arobic gedaan nu erg veel spierpijn in mijn rug, maar ja gaat wel weer over.
Morgen testen en dan lekker op vakantie, ik laat wel even weten wat er uit de test is gekomen.

Liefs Kyra

@ Ashley: Voor de clomid had ik geen cyclus. Ik ben na het stoppen met de pil niet meer ongi geworden. De gynaecoloog dacht dat mijn lichaam door 9 jaar pil gebruik gewoon niet meer weet hoe het het zelf moet doen. In principe kwam er nl niks uit alle onderzoeken waarom ikniet gewoon een eisprong zou kunnen hebben. Dat hoop ik dan maar want dan valt het allemaal nog mee.

@ Kyra: ik werk idd in het ziekenhuis (met heel veel plezier trouwens want ik vind dat ik de leukste baan van de wereld heb (ondanks alle negatieve geluiden soms uit de zorg))

@ Patrica: heb je je nieuwsgierigheid nog kunnen bedwingen ????

groetjes Flora

Hoi Meiden,

Hier nog geen tekenen van de RD's. Het word wel steeds spannender. Vanmiddag moest ik ff naar kruidvat voor deo, ben mooi niet naar binnen gegaan. Anders had ik denk ik een test gekocht en dan kan ik me eigen niet inhouden om hem te laten liggen. Nog een paar dagen en dan als de RD's dan nog weg zijn ga ik testen. Ben wel erg misselijk en steeds licht in mijn hoofd, we wachten het nog maar ff af. Kan natuurlijk ook tuusen de oren zitten

Liefs Patricia

@Ashley, goed nieuws, hopelijk is de cyste ook snel weg zodat je weer naar de volgende ronde kan.
@Kyra, Ooooh wat spannend zeg, ik hoop echt dat je morgen dan goed nieuws heb. Niet vergeten ons te vertellen he. Hoop dat hij positief is de test.Lekker makkelijk zonder badpak naar het zwembad, wel geluk dat je mannetje hem kon komen brengen. Anders had je in je blote billen gemoeten, hihihi
@Jane, Waar ben je ???????Alles goed???
@Flora, de enigste reden dat ik mij nieuwsgierigheid kan bedwingen is omdat ik bang ben voor weer een teleurstelling. Aan de ene kant wil ik dol graag testen, maar aan de andere kant helemaal niet!!!!

Liefs Patricia

Terug
Bovenaan