Hey meiden,
Hebben jullie een beetje genoten van het mooie weer vandaag?! Het zag er heerlijk uit buiten, helaas moest ik werken.
Ashley, wat een rot bericht van je. Ik had zo gehoopt dat je goed nieuws zou krijgen. Het zit je niet echt mee allemaal. Nou maar hopen dat de cyste weer wegtrekt en het bloeden eens ophoudt. Ik kan mij zo voorstellen dat je het vertrouwen in je eigen lijf zo niet echt houdt. Vanachter de computer geef ik je een dikke.En ga heel hard op goed nieuws voor jou.
Patricia. blijven de duivels nog steeds weg? Het is te hopen!! Ging het vandaag al weer wat beter met Lisa? Ik vind het altijd zo zielig als die kleine kindjes ziek zijn.
Ashley, heb je al kriebels? Ik vind het toch wel spannend worden hoor.
Onze eerste echte kans. In mijn achterhoofd hoe ik mezelf wel voor dat het gewoon niet zo is, dan valt het niet zo zwaar.Maar ik hoop natuurlijk dat het wel zo is. Eigenlijk wil ik ook niet eerder gaan testen dan na het volgend weekend, maar of ik dat ook vol ga houden is de vraag.
Dames, ik wens jullie een fijne zaterdagavond en zondag toe! Wij hebben vanavond kermis, dus dat word gezellig. En morgen familiedag. Ik hoop dat ik morgenavond weer bij jullie terug ben!!
Liefs Jane