Ziekenhuis

Hoi meiden,

Ik kom net thuis van mijn werk. En kom morgenavond pas weer terug om even bij te kletsen, druk druk druk.

Ashley, wat klote allemaal!! Doe het lekker rustig aan meid.

liefs Jane

( oja, Patricia ik heb inderdaad heerlijk geslapen! )

heb even snel gelezen, ben erg moe (kom net uit mijn werk), ga nu naar bed.
Tot morgen

Groetjes Kyra

o ja asley bedankt voor de duidelijke uitleg

Hey meiden,

Hebben jullie een beetje genoten van het mooie weer vandaag?! Het zag er heerlijk uit buiten, helaas moest ik werken.

Ashley, wat een rot bericht van je. Ik had zo gehoopt dat je goed nieuws zou krijgen. Het zit je niet echt mee allemaal. Nou maar hopen dat de cyste weer wegtrekt en het bloeden eens ophoudt. Ik kan mij zo voorstellen dat je het vertrouwen in je eigen lijf zo niet echt houdt. Vanachter de computer geef ik je een dikke.En ga heel hard  op goed nieuws voor jou.
Patricia. blijven de duivels nog steeds weg? Het is te hopen!! Ging het vandaag al weer wat beter met Lisa? Ik vind het altijd zo zielig als die kleine kindjes ziek zijn.
Ashley, heb je al kriebels? Ik vind het toch wel spannend worden hoor.
Onze eerste echte kans. In mijn achterhoofd hoe ik mezelf wel voor dat het gewoon niet zo is, dan valt het niet zo zwaar.Maar ik hoop natuurlijk dat het wel zo is. Eigenlijk wil ik ook niet eerder gaan testen dan na het volgend weekend, maar of ik dat ook vol ga houden is de vraag.
Dames, ik wens jullie een fijne zaterdagavond en zondag toe! Wij hebben vanavond kermis, dus dat word gezellig. En morgen familiedag. Ik hoop dat ik morgenavond weer bij jullie terug ben!!

Liefs Jane

Hoi Jane,

Met mijn dochter gaat het gelukkig beter, wel heeft ze nog hele dunne poep (net water). Vandaag zijn we boodschappen gaan doen en daarna was ze echt bekaf. Ze had nergens meer zin in en was te moe voor alles. De rest van de middag heeft ze lekker op de bank gelegen met een kussen en een deken. Vind het ook altijd erg zielig als kinderen ziek zijn en nog erger als die van mijzelf ziek is.
Voel me eigen vanavond ook niet zo lekker. Ben een beetje misselijk. Denk dat die meid me heeft aan gestoken. Nou ja gaat wel weer over!!! Morgen gaan we gezellig met zijn 3en naar mijn famillie. We hebben er erg vel zin in.

Nou veel plezier van het weekens allemaal
Liefs Patricia

Hey Meiden,

Waar zijn jullie gebleven!!!!!!!!!!!!?????????????

Liefs Patricia

Ja hoor, ze zijn er weer!!!!!
Ze zijn vanmorgen gearriveerd. Wel balen natuurlijk, maar ik sta er eigenlijk niet zo van te kijken. En mijn cyclus was nu 30 dagen!! Dat gaat in ieder geval de goede kant op. Vanmorgen heb ik het ziekenhuis al gebeld om een nieuwe afspraak te maken. En ik kan morgen om 9 uur terecht. Ik moest eigenlijk pas woensdag komen, maar dan moet ik werken. Nou maar hopen dat er niet een of ander ei doorgegroeid is of er een cyste zit, dan kan ik woensdag weer met de Clomid beginnen.

Hoe is het bij jullie? Heeft er al iemand (goed) nieuws!! Ik hoop zo dat het toch voor een van ons raak is deze ronde!!

Liefs Jane

Ahh nee hé Jane wat jammer dat die stomme  er zijn, echt balen.
Nu had je dan eindelijk een eisprong en wordt je ongi.
Bij mij kan het ook nog alle kanten op, alles hier nog rustig.
Heb alleen sinds een week harde ontlasting en last van winderigheid (sorry hoor)
Heb ook steeds zin in eten, en in zoetigheid.
Het wordt wel weer spannend mijn nod is uiterlijk donderdag.
Ik hoop ook dat er eindelijk iemand van ons clubje een pos test heeft binnenkort.

Groetjes Kyra

Hoi meiden,

weer een dag voorbij
@ Jane, balen meid dat die  er toch weer zijn!
@ Patricia, hoe is het met je? Heeft je dochter je idd aangestoken?
@ Kyra, spannend joh! Nog even volhouden en laat die  maar lekker wegblijven! Het klinkt wel hoopgevend zoals je verteld over je "kwaaltjes". Ga je ook testen als je donderdag nog niet ongi bent?

Ik moet morgenochtend weer fijn  bloedprikken en dan s'middags de uitslag. Ben erg benieuwd hoe hoog het hcg nu nog is? De gyn verwacht rond de 40. (vorige week was het 91)
Met m'n buik gaat het redelijk. Ik heb wel constant een beetje zeurend/drukkend gevoel maar echt pijn gelukkig niet. Ik denk dat dat een beetje psygisch is, maar ik heb constant ook het gevoel dat ik die cyste voel? Met zitten en lopen enzo...
Het enige waar ik nu nog een beetje bang voor ben is dat ie niet kleiner aan het worden is, maar juist groter.
Maar ja, daar moet ik nu maar even niet aan denken.

Fijne avond nog allemaal en ik zal morgenavond wel weer even een berichtje typen met de uitslag van het bloedprikken erin!

Liefsss,
Ashley.

Terug
Bovenaan