Ziekenhuis

Nou ik heb de test net gedaan en hij was helaas negatief, snap er niks van!! Had echt gedacht dat hij positeif zou zijn. Er zijn ook nog steeds geente bekennen hier ook geen vage klachten dat het eraan zit te komen. Voel me eigen nu echt zo kl*te, kan wel huilen. Er is natuurlijk nog hoop zolang de wegblijven. Later in de week doe ik nog een test en als die ook negatief is en de ongi is er nog niet dan bel ik de gyn ff op. Bij mijn 1ste gaf de test ook pas positief toen ik 6wk zwanger was!!! Moet me eigen er nu ff overheen zetten anders zit ik de hele dag te balen.

Het weekend was erg leuk. Zaterdag ben ik lekker met mijn moeder en dochter naar de stad geweest. Heerlijk in het zonnetje!! Gister ben ik met die meid nar Blijdorp geweest. Heerlijk rustug met zijn 2en. Had ik ook echt ff nodig iets samen doen met mijn dochter. Vandaag is het hier gelukkig ook nog mooi droog weer, moet namelijknog wassen. Daar had ik van het weekend helemaal geen tijd voor.

Liefs Patricia

@ Kyra: Super gefeliciteerd meid!!!!! Geniet ervan en ik heb zeker een paar glitters gevangen.

@ Patricia: balen joh, maar het is wat je zegt zolang er geen RD's zijn is er hoop! Maar ik kan me goed voorstellen dat je op dit moment enorm teleurgesteld bent.

Bij mij goed nieuws: 1 dag na het stoppen met de primolut al ongi geworden. Ik ben nog nooit zo blij geweest met de RD's. Woensdag start ik met clomid. Heb echt het gevoel dat ik eindelijk een echte kans op zwangerschap heb.

groetjes Flora

Hoi dames,

Patricia, wat balen dat de test negatief was. Dan heb je het zolang vol gehouden om niet te testen en dan nog een negative uitslag. Maar zolang die rode duivels er nog niet zijn, heb je nog steeds kans. En als je bij de 1e ook pas bij 6 weken positief hebt getest zou ik de moed nog niet opgeven hoor!!!
Flora, wat heerlijk dat de medicijnen hun werk goed hebben gedaan! Ik kan mij helemaal voorstellen hoe blij je was toen die duivels er waren. Je doet weer mee en je gaat voor het eerst een kans maken op een zwangerschap!! Super.

Dames ik ga nog ff verder met mijn was. Fijne avond!!

Liefs Jane

Hoi Meiden,

Hier nog steeds geen RD's te bekennen. We geven inderdaad de moed niet op, zolang de RD's er niet zijn is er kans!!! Na het weekend wil ik pas weer gaan testen en als de test dan weer negatief is en de RD's er nog niet zijn ga ik ff een afspraak maken bij de gyn voor een echo.

Hoe is het met jullie??????????????
Liefs Patricia

Hallo allemaal,

@Patricia, jeetje meid, nu nog een week langer in spanning zitten dus! Heb je verder wel enige klachten die wijzen naar een mogelijke zwangerschap?

Ik ben net naar de gyn geweest voor een contrlole-echo voor die cyste.
Er is goed nieuws en wat minder fijn nieuws.
Eerst het mindere nieuws dan maar en dat is dat ie maar heeeeel langzaam kleiner aan het worden is.
Twee weken geleden was ie 10,5 cm bij 7,1 en nu is ie 9.4 cm bij 6 cm. Het zal dus nog wel even duren voordat ie helemaal weg zal zijn
Het goede nieuws is dat ie dus wel kleiner aan het worden is!  Daar maakte ik me dus het meest zorgen over, ik was bang dat ie groter was geworden.
Ook zag voor de rest alles er goed uit op de echo, baarmoeder was zo goed als schoon en in mijn linker eierstok waren al weer wat blaasjes aan het groeien!
Zodra al het hcg uit mijn bloed is kan ik dus gewoon weer een cyclus met een eisprong verwachten.
Meteen weer bloedgeprikt en daar kan ik maandag over bellen.
Omdat het er voor de rest rustig en goed uit ziet hoef ik pas over een maand weer terug naar de gyn voor een echo. (22 nov)
Het was zelfs zo dat we deze ronde gewoon mogen proberen om weer zwanger te worden
Die cyste zou geen invloed moeten hebben op dat proces omdat mijn linker eierstok gewoon moet kunnen functioneren.

Ik vind het allemaal wel weer erg spannend, maar ben iig super blij dat we verder kunnen!!!

Iedereen een fijne dag nog

Liefsss,
Ashley.

Hoi Ashely,

Wat een goed nieuws zeg dat je het weer mag proberen deze ronde. En ja de cyste gaat langzaam, maar hij is weer kleiner, gelukkig. Hopelijk is snel al het HCG uit je lijf en kan je weer lekker gaan klussen.

Ja ik zit hier nog wel minstens een week als het meezit op het wachtbankje. We merken het wel. Heb nog alle hoop zolang ik niet ongi ben.

Liefs Patricia

Hey meiden,

Ashley, wat een fijn nieuws! Het is mischien wel jammer dat de cyste zo langzaam verdwijnt, maar hij verdwijnt. En wat een goed nieuws dat je deze ronde gewoon weer aan de klus mag. Dan heb je tenminste weer het idee dat je meedoet. Het is al rot zat wat er gebeurd is en je wilt natuurlijk ook een keer verder.

Patricia, heb je al klachten van het een of het ander? Of laat je lijf nog niks merken. Ik hoop echt dat je na het weekend positief nieuws hebt!! Ik blijf voor je duimen.

Flora, Vandaag dan eindelijk aan de clomid. Je gaat nu waarschijnlijk de 1e ronde in waarin je eindelijk kans maakt op een kleintje! Wanneer heb je je 1e echo?

Morgen heb ik mijn 1e echo weer om te kijken hoe het met mijn eitjes staat. Ik vind het toch altijd weer fijn als je weet wat zich in je lichaam afspeelt. Ik moet wel gelijk door naar mijn werk, dus kan ik jullie morgenavond pas verslag doen.
Meiden nog een fijne avond!!!!

Liefs Jane

Hoi meiden

@patricia: Heb je al wat meer duidelijkheid of nog in spanning?

@Jane: Spannend een echo, lijkt me idd fijn om een beetje bij te kunnen houden of de medicijnen hun werk doen. Ik krijg geen echo's voorlopig. In principe leek er niet echt iets mis met eierstokken of baarmoeder. Bij mij zat er alleen een heel kleine afwijking in mn hormonen. Gynaecoloog denkt dat het ligt aan lang pil gebruik en dat ik (hoop ik) maar 1 of 2 keer de clomid hoef te slikken en dat mn lichaam het dan wel weer zelf zal doen. Hoef alleen maar over 6 weken terug te komen. Verder nog geen klachten van de medicijnen dus dat is fijn. Voel jij wel iets van de clomid of heb je ook geen klachten?

groetjes Flora

Terug
Bovenaan