A
Anoniem
Guest
Nou ik heb de test net gedaan en hij was helaas negatief, snap er niks van!! Had echt gedacht dat hij positeif zou zijn. Er zijn ook nog steeds geente bekennen hier ook geen vage klachten dat het eraan zit te komen. Voel me eigen nu echt zo kl*te, kan wel huilen. Er is natuurlijk nog hoop zolang de wegblijven. Later in de week doe ik nog een test en als die ook negatief is en de ongi is er nog niet dan bel ik de gyn ff op. Bij mijn 1ste gaf de test ook pas positief toen ik 6wk zwanger was!!! Moet me eigen er nu ff overheen zetten anders zit ik de hele dag te balen.
Het weekend was erg leuk. Zaterdag ben ik lekker met mijn moeder en dochter naar de stad geweest. Heerlijk in het zonnetje!! Gister ben ik met die meid nar Blijdorp geweest. Heerlijk rustug met zijn 2en. Had ik ook echt ff nodig iets samen doen met mijn dochter. Vandaag is het hier gelukkig ook nog mooi droog weer, moet namelijknog wassen. Daar had ik van het weekend helemaal geen tijd voor.
Liefs Patricia
Het weekend was erg leuk. Zaterdag ben ik lekker met mijn moeder en dochter naar de stad geweest. Heerlijk in het zonnetje!! Gister ben ik met die meid nar Blijdorp geweest. Heerlijk rustug met zijn 2en. Had ik ook echt ff nodig iets samen doen met mijn dochter. Vandaag is het hier gelukkig ook nog mooi droog weer, moet namelijknog wassen. Daar had ik van het weekend helemaal geen tijd voor.
Liefs Patricia