Ziekenhuis

hello people,ik ben nieuw hier.heb vandaag deze site gevonden en ik las zo wat jullie allemaal schreven en ik vond het wel leuk,vooral omdat jullie elkaar helpen en advies geven.dat zie je niet op altijd op forums.
Ikzelf ben ook al ruim 1,5 jaar bezig met proberen en ik loop sinds 4 oktober ook in het ziekenhuis.ze hebben toen mijn bloed geprikt en al die kleine onderzoekjes meer.van daag hebben we het zaad van mijn man weggebracht om onderzocht te worden.was al een keer gedaan via de huistarts maar het ziekenhuis wil dat natuurlijk zelf ook doen.
7 november moetn we dan heen voor de uitslag.ik ben heel zenuwachtig daarvoor en vooral voor de onderzoeken die mij nog te wachten staanl.heb 3 jaar geleden een baarmoeder en eileider ontsteking gehad en ik ben gewoon heel erg bang dat ik helemaal verkleefd zit en de doorgang van eileiders niet goed is.ben heel bang dat ik geopereerd moet worden en zo nog een aantal jaar bezig ben.ik ben 25,das nog wel jong maar mijn man is 34.eerlijk gezegd zie ik het niet zitten om nog 2 jaar bezig te zijn met ziekenhuizen maar ja er zit niks anders op.elke maand hoop ik dat het raak is.maar elke maand mis.a.s maandag moet ik ongi worden.hoop natuurlijk dat ik da niet wordt maar buiten het feit om dat ik vermoeider ben dan anders en stemmingswisselingen kan hebben en sinds me eisprong erg duizelig ben voel ik me goed.dan denk ikweer,ik zal wel weer pech hebben.maar vanaf wanneer krijg je nou die hormoon medicijnen?3 weken terug ben ik begonnen met lijnen nadag ik in 2 jaar tijd 20 kilo ben aangekomen(galblaas is verwijderd,daarna ging het mis).ben nu 3 kilo kwijt.maar ik ben zo bang als ik straks ook hormonen krijg dat ik dan nog zwaarder wordt.het is net wat sommige van jullie ook zeggen,iedereen zegt maar jemoet er niet aan denken maar als je iets zo graag wilt,denk je er onbewust de hele tijd aan,toch??hopelijk hoor ik wat van jullie.xxxx shenandoah

Hoi Meiden,

Hier nog steeds geen nieuws. Ben nog steeds niet ongi. Wil ook geen test meer doen, ben bang voor de teleurstelling. Als ik na het weekend nog niet ongi ben wil ik ff een afspraak maken bij de gyn. Ik heb nog wel DUPHASTON liggen, maar wil eerst zekerheid dat ik niet zwanger ben voor ik dat ga slikken. Hoplijk willen ze een echo maken.

@Jane, Spannend hoor. Hopelijk heb je weer mooie eitjes!!! Ik ga voor je duimen.
@Flora, Ik slik ook Clomid, heb gelukkig weinig last van bijwerkingen. Dacht vorige maand dat ik er haaruitval van kreeg maar bleek dat dat was van een hele week in het chloor water te hebben gezwommen gelukkig.

Shenandoah, Gezellig dat je mee komt kletsen hier. Je kan hier lekker je verhaal kwijt. Je vroeg vanaf wanneer je medicijnen kan krijgen. Nou ik denk dat dat verschilt per persoon per ziekenhuis. Zelf heb ik ze al in ronde 8 gekregen. Ik moest eerst 5 kilo afgevallen zijn voor ik ze kreeg. Moet er wel bij vertellen dat ik al een dochter heb van 3,5jr heb. Bij haar duurde het 18mnd voor ik zwanger was. Heb toen niet aan het ziekenhuis gelopen, het gebeurde spontaan. Omdat ik na het stoppen van mijn pil niet ongi werd heeft mijn HA me toen door verwezen naar de gyn en daar loop ik dus nog steeds bij. Als je alle uitslagen binnen heb van het ziekenhuis en alles is goed (wat ik echt hoop voor jullie) dan zou je het er is over kunnen hebben met je gyn. Je kan het natuurlijk altijd vragen of ze je medicijnen wil en kan geven. Zelf wilde ik ze in eerste instantie niet omdat er dan een verhoogde kans is op een tweeling en aangezien ik al een dochter heb..... Na alles te hebben afgewogen tegen elkaar ben ik ze toch maar gaan gebruiken.

Heel veel succes!!!!

Liefs Patricia

hoi patricia,thanks voor je reactie.wanneer had je ongi moeten worden?hoop voor je dat het nu dan wel gelukt is.na al je verhalen te lezen zit jij toch nog wel vrij vaak in spanning.haha
maar zijn die medicijnen ervoor om meer eitjes aan te maken dan?mijn zus heeft ook clomid gebruikt.die heeft van nature geen eisprong.ze is nu zwanger dankzij eiceldonatie.
maar 7 november moet ik weer naar het ziekenhuis.dan zullen we wel zien wat de dokters zeggen.
xxx shenandoah

Hey meiden,

Ik heb vandaag heerlijk nieuws!! Ik zit nu op dag 11 en heb al een ei van 14 mm. Dit resultaat dad ik de vorige ronde pas op dag 14. Aan de andere kant zaten er ook nog 2 van 10 en 11mm, maar die van 14 ging het waarschijnlijk winnen. Deze ronde krijg ik verder geen echo meer, omdat het er allemaal prima uitzag. Ik ben er helemaal blij mee!!

Shenandoah, welkom bij ons clubje!! Je had een heleboel vragen, maar ik heb nu ff niet zoveel tijd om er antwoord op te geven. Maar ik kom er nog op terug, goed!?

Dames, nog een fijne avond!!

Liefs Jane

@Jane wat een goed nieuws zeg, ga voor je duimen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs Patricia

Hoi Shenedoah,

Ik zit inderdaad vaak in spanning ja. Mijn uiterste NOD was 14 oktober en tot nu toe nog geen RD's te bekennen. Ik heb de Clomid gekregen als extra hormoon om mijn eitjes te rijpen. Zo en zo heb ik een grotere kans op een tweeling van de kant van mijn vriend!!!!
Hoop dat je 7 nov een beetje duidelijkheid krijg!!!!!

Liefs Patricia

@ Jane: super nieuws zeg! Dat geeft echt hoop.

Meiden ik ben een weekje met vakantie dus spreek jullie volgende week weer. Ik zit precies in mijn vruchtbare dagen op vakantie dus daar gaan we gebruik van maken.

groetjes flora

Hé hallo meiden

Hier ben ik weer terug van vakantie.
We hebben het heerlijk gehad, lekker genoten, mooi weer leuke dingen gedaan en heerlijk zitten fantaseren over hoe het over 9 maanden zal zijn.
Ja je leest het goed ik ben gelukkig nog steeds zwanger, en ben er inmiddels al wat aan gewend.
Ik heb het een paar mensen verteld die al van clomid enz afwisten en ik heb vandaag het 1e kaartje al binnen gekregen (deze eerst nog maar even opbergen hihihi)
Soms voel ik me misselijk, en dan meestal tussen 16.00-18.00 uur gekke tijd maar ja.
In mijn borsten vooral li is het een gespannen gevoel en sneller harde tepels wat niet fijn aan voelt.
Tijdens de vorige zwangerschappen luste ik beslist geen koffie meer maar dat is tot mijn grote verbazing nu niet het geval, ik lust het nog steeds maar heb er wel minder behoefte aan.
Voordat we op vakantie gingen het ik de gyn gebelt en heb ik een afsraak voor 13 nov , ik krijg dan een termijn echo.
Volgens mijn eigen berekening ben ik 19 juni uitgerekend, dat gaat nog spannend worden want mijn oudste zoon is 10 juni jarig
Ik hoop voor mijn zoon dat ik niet op zijn verjaardag beval.
Erg hé dat ik daar al mee bezig ben het is nl echt een luxe probleem, zijn we al een tijdje bezig om zwanger te raken en zit ik hier over te zeuren.
Ik ga nog even terug lezen.

Veel liefs Kyra

Terug
Bovenaan