Ziekenhuis

Hoi Kyra,

Gezellig dat je er weer bent. Je blijft toch wel af en toe hier komen he om ons te laten weten hoe het is!!! Lijkt me erg gezellie.
Blij te horen dat je een fijne vakantie heb gehad. Vind het echt zo fijn dat je zwanger bent en ik hoop je gauw te volgen hoor. Wat leuk zeg al een kaartje!! Wel een beetje vroeg ja, maar wat maakt het uit. Dta is inderdaad een luxe probleem ja, maar zal best wel goed komen. Ik was ook rond de verjaardag van mijn nichtje uitgerekend en heb toen gevraagt of ik me kon laten strippen als we te dicht bij die datum kwamen en dat mocht. Geluukig kwam ze toen uit zichzelf op de 20ste van mei en niet op de 23ste. Had het anders erg sneu gevonden voor mijn nichtje er komt toch al bijna niemand meer naar haar verjaardag en dan hadden ze natuurlijk allemaal naar mij gekomen. Gelukkig is dat niet gebeurt.
Nou meid ga lekker genieten he. Je 1ste echo de 13de, altijd leuk, toch?? Eigenlijk zouden ze dat standaard om de 2 mnd ofzo moeten doen. Kan je lekker iedere keer spieken naar de baby.

Liefs Patricia

Hier nog steeds geen RD's te bekennen. Ga denk ik geen test meer doen, maar na het weekend gelijk een afspraak maken bij de gyn. Verder gaat alles zijn gangetje. Ik zal wel wat minder op het forum zijn, want mijn kind heeft vakantie en we gaan dus leuke dingen doen met haar. Morgen ben ik de hele dag we. S'middags naar de markt met mijn moeder en zus en onze kids en sávonds viert mijn vader zijn verjaardag. Het word dus een latertje. Zondag heb ik weer een verjaardag van mijn nichtje, hoop dat ik daar neit al te vroeg hoef te zijn en dat ik nog lekker ff kan uitslapen!!!!!!!!!!!!!!

Liefs Patricia

Hoi Patricia

Bedankt voor je lieve berichtje, en tuurlijk blijf ik hier gezellig meekletsen, anders mis ik jullie veel te veel.
En ben ik erg nieuwsgiereig hoe het verder met jullie gaat.

Nou zeg je houd ons wel erg in spanning ook je zelf natuurlijk, ik ben heel hard voor je aan het duimen dat je snel met een positieve   test in je handen staat.

Liefs Kyra

Hoi Meiden,

Gister had ik een verjaardag van mijn vader. Daar was ook iemand (soort tante)die ik eigenlijk alleen maar op zondag zie en dan alleen s'winters. Het is al een wat oudere vrouw, ik geloof 70 ofzo. Nou ze vroeg gister dus heel voorzichtig aan mij of ik misschien zwanger was. Ik nee, misschien ben wel overtijd.Nou toen zei ze dus nou ik denk van wel ik zie het aan heel je houding!!! (Nou heeft ze zelf 6 kinderen, en heel veel kleinkinderen en achterkleinkinderen,) Ze zei ook volgens mij ben je een maand of 2. Ben nu echt super nieuwsgierig, nog meer dan ik al was. Zou ze het echt aan mij kunnen zien!!!!Helaas pindakaas heb ik geen test in huis. Anders had ik er ff een gedaan. Ga morgen toch maar ff een test halen voor ik een afspraak maak bij de gyn. Dit geeft mij toch weer hoop. Misschien dom, maar kan het niet helpen. Dit moest ik ff vertellen. Nou ik ga, ik heb een verjaardag. Misschien tot laters...

Liefs Patricia

Hoi meiden,

fijn weekend achter de rug allemaal?
Leuk dat je ook mee komt kletsen Shenandoah

@Jane, jeeeeeeej meid, wat een goed nieuws zeg, nu al 14 mm!
@Patricia, oooow wat zou het fijn zijn als die mevrouw het goed heeft hè! Heb je je nog kunnen bedwingen om vanmorgen een test te kopen of niet
@Kyra, hoi meid, fijn om te lezen dat jullie vakantie zo geslaagd is geweest! Via jou kunnen wij nu ook alvast een beetje "voorpret" meebeleven, dus blijf maar lekker meekletsen hoor  

Ik heb na het redelijk goede nieuws van vorige week eindelijk nog meer goed nieuws.
Het nabloeden is in het weekend gestopt (heb al weer behoorlijk wat wit/doorzichtig slijm) en vanmorgen bij m'n belafspraak te horen gekregen dat mijn hcg van vorige week op 4 zat. De gyn had gezegd dat als het onder de 5 zou komen mijn lichaam de miskraam te boven zou zijn en er een grote kans was dat ik weer een cyclus ging krijgen via de linker eierstok. Gister voor het eerst weer geklust (tijdens het navloeien en dat gedoe met die cyste durfde ik het niet zo goed) en het was heerlijk! Ik had totaal geen pijn of last van die cyste. Was daar namelijk best een beetje bang voor omdat ie nog steeds zo groot is, maar gelukkig voelde ik er niets van. Dat betekent dus ook dat we hebben afgesproken dat we deze ronde gewoon weer willen gaan proberen!
Vanaf vandaag ook maar weer temp. opgenomen en hopelijk kan ik dan net als vorige cyclus mijn ei ontdekken.
Ben zo blij dat we weer verder kunnen!!!

Meiden ... we gaan er weer voor deze ronde

Liefsss,
Ashley.

Hoi meiden,

Hoe is het met jullie? Hier zitten we midden in onze klusdagen!! Iets wat m'n mannetje niet zo erg vind,hihi. Ik ben met ovulatietesten begonnen, maar heb nog geen ei op kunnen speuren. Dus nog ff geduld hebben.

Shenadoah,( ik hoop dat ik je naam goed schrijf) zijn de rode duivels er al? Of is het allemaal nog rustig. Je vroeg aan ons wanneer je Clomid krijgt voorgeschreven. Nou bij mij hebben ze bij de gyn bloed geprikt en daar kwam in naar voren dat ik geen spontane eisprong heb. Het is bij een hormonen kwestie, dat wil zeggen dat ik te weinig van een bepaald hormoon aanmaak om zelf een eitje te kunnen kweken. De clomid helpt mij daar dus bij. Bij 50 mg reageerde ik wel en maakte ook een ei aan, maar deze sprong niet. Nu zit ik op 100mg en gaat het wel goed. Ik hoop dat ik je vraag zo beantwoord en anders hoor ik het wel.
Kyra, wat fijn om te horen dat het zo goed met je gaat. En ook leuk dat ons nog ff lekker op de hoogte houdt.
Ashley, hoe is het met je. Je kunt nu niets anders als afwachten natuurlijk. En klussen voor de zekerheid,hihi.
Patricia, Wat houdt jij ons in de spanning!!! Heb je al een test gehaalt en gedaan? Wel apart als je zo de vraag krijgt of je zwanger bent! Laten we hopen dat ze gelijk heeft!

Dames nog een fijne dag!!

Liefs Jane

Ashley, wat een heerlijk nieuws!! Je doet tenminste weer mee. Nu maar hopen dat je lichaam een mooi eitje aan het maken is!! Echt helemaal top meid!

Liefs Jane

Hoi Meiden.

Nog steeds geen RD's hier te bekennen. Heb nog geen test kunnen halen, mijn dochter is nog moe van het weekend en wilt echt niet naar buiten en  aangekleed worden,  dus die gaat zo ff naar bed toe. Hopelijk is mijn vriend optijd terug van zijn werk en kan ik alsnog een test halen. De gyn heb ik ook nog niet gebeld, we waren te laat uit ons bed, je moet voor een bepaalde tijd bellen om een afspraak te maken. Ben nog steeds erg zenuwachtig en haal de gekste dingen in mijn hoofd, moet echt proberen om met bijde benen op de grond te blijven staan!!! Hoop echt dat die tante gelijk heeft, maar goed nog ff afwachten dus hier!!!

Liefs Patricia

Terug
Bovenaan