Ziekenhuis

hello people,hier weer een klein berichtje van shenandoah.zou vandaag de rode duivels moeten krijgen,maar heb ze nog niet gehad.ik hoop echt heeel erg dat ze ook niet komen.maarja aan de andere kant,ik voel me goed,voel dus gewoon helemaal niks!dus dan denk ik weer ze zullen of vandaag of anders morgen wel komen.maar of men wat voelt is toch verschillend per persoon.mijn moeder voelde tot de 7e week niks en mijn collega spuugde met week 5 al,(daar zou ik nu inzitten).dus het is afwachten maar..
patricia,heb je al een test gedaan?knap van je dat je  zo lang kan wachten.ik kan dat niet hoor,ik ga morgen al testen als ze niet komen.hahahaha
jane,(denk dat jij het was) thanks voor de uitleg over clomid.ik zou denk ik clomid niet krijgen.4 oktober was mijn eitje al 15 mm en mijn eisprong kwam de 8e pas.dus die zit wel goed..ik weet even niks meer..ik blijf voor ieder van jullie duimen hoor!!xxx shen

nou mijn rode duivels zijn vanmorgen gekomen.zat al klaar met me test toen ik pijn in me buik voelde.dus dat was niet meer nodig.dus ik raak nu ook echt in de medische molen.zit er dus niet op te wachten maar ja dat zit niemand natuurlijk.ik ga er dus geen 5 jaar voor opzetten.geef er 3 jaar voor.ben nu al bijna overspannen van dit gedoe allemaal.vandaar die moeheid misschien,van spanning.zie er dus echt zwaar tegenop om al die onderzoeken te ondergaan.

Hoi Shenandoah,

he meid, balen joh! Dat zul je altijd zien, zit je klaar om te gaan testen en komen die rot duivels er aan.
Neem even de tijd voor jezelf, al die spanning is niet niks.
Ik kan je wel zeggen dat ik er ook verschrikkelijk tegen op zag om naar de huisarts en de gyn te stappen, maar het is me alles meegevallen!
Tuurlijk is het even over een bepaalde schaamte heen komen om zo'n echo/onderzoek te ondergaan, maar het heeft bij mij nog nooit pijn gedaan of heel vervelend geweest.
Sterkte meid

Liefsss,
Ashley.

Hoi Meiden,

Balen zeg Shen dat de RD's er zijn!! Ik moet zeggen dat het mij echt meevalt hoor bij de gyn. Moet ook eerlijk zijn dat ik er totaal geen moeite mee had dat ik een beetje hulp nodig heb van het ziekenhuis, doormiddel van medicatie. Het enige wat ik wel vervelend vind zijn de inwendige echo's. Niet dat het zeer dat hoor, dat helemaal niet. Vind het alleen erg vervelend dat er dan door een arts zo'n ding naar binnen word geduwd  en dat ze ales gaan bekijken. Voel me dan zo'n bezienswaardigheid, snap je. Daar zet ik me eigen altijd overheen, ze zijn er om je te helpen.

Heb vanmorgen een test gedaan en helaas hij was negatief. Voelde me eigen best wel klote om het zo maar ff te zeggen. Hoop dat het gauw vrijdag is en dat alles goed is. Geen rare dingen zoals een lege eicel ofzo. Denk zelf dat ik weer Duphaston krijg om mijn ongi op te wekken. Nou ja we zien het wel weer. Hoop nog steeds dat ik dit jaar zwanger ben!!! Dat zou ik erg leuk vinden.

Hoe is het met jullie???

Liefs Patricia

hallo,

patricia,vreemd dat je nog steeds geen rode duivels hebt en toch een negatieve test.ga je naar de gyn vrijdag?(dacht dat het vrijdag was)?ben benieuwd wat die zegt.

Asley,heb jij ook een baarmoeder foto gehad?ik heb al verschillende malen gelezen dat een baarmoederfoto vrij pijnlijk is.maar mijn zus ze vriendin zegt dat dat wel meevalt.dat is het enige waar ik tegenop zie.dat ik in het ziekenhuis loop vind ik op zich niet zo heel vervelend,behalve dat je steeds heen moet en alles zo lang duurt.moet nu dus donderdag bloed gaan prikken,de derde dag van mijn cyclus.en temperaturen.daar snap ik helemaal niks van.hahaha patries,ik hoop ook heel erg dat ik dit jaar nog zwanger raak.hopelijk jij ook(tegelijk!hahaha).

ohja,LM,tegen mij wordt ook steeds gezegd dat ik me ervanaf moet zetten en er niet zo mee bezig moet zijn en dat het dan wel lukt.ik vind dat onzin want ten eerste doet je lijf toch zelf wat het wil en ten tweede,als je iets zo graag wilt kun je je moeilijk vanaf zetten.
Ik ben nu ook aan het lijnen geslagen.ben nu 4 weken bezig en nog maar 3,5 kilo kwijt.ik doet het bewust niet zo snel want dan komen de kilos er ook weer sneller aan.hahaha
dus ik zou zeggen goodluck!!

xxx shen

Hoi Shenandoah,

ik weet niet of het hetzelfde is als een baarmoederfoto, maar ik heb tot nu toe alleen nog maar een aantal keer een echo (inwendig) gehad waar de baarmoeder op te zien was.
Ik heb dit geen enkele keer als pijnlijk ervaren, alleen maar een beetje genant zoals je daar met je benen uit elkaar in die stoel moet zitten/liggen
Maar erg vervelend vind ik het ook niet, vind het wel  mooi om mee te kunnen kijken op het scherm en te horen wat er allemaal te zien is!
Het bloedprikken en de echo geven je wel een goed beeld van je cyclus en je vruchtbare dagen en dat is volgens mij wel een groot voordeel.

Succes in de komende tijd

Groetjesss,
Ashley.

@Shen, Die LM, dat ben ik Patricia. Ik zit ook op een ander forum en dat is daar mijn naam. Vandaar dat ik dat de eerste keer onder mijn berichtje had gezet. Het is inderdaad beter als het er wat langzamer af gaat ipv snel. Ik moet ook echt weer gaan beginnen, maar ja als ik steeds overtijd ben kom ik aan.Een vrijdag hoop ik meer te weten.

Ik heb ook geen baarmoederfoto gehad. Wel steeds een inwendige echo. Vind het ook erg vernederend en helemaal niet fijn. Kijk er is in vandaag gevoel geeft het mij!!! Snap er trouwens nooit wat van wat er dan te zien is op het scherm. Tegenwoordig kijk ik er niet eens meer naar, In het begin dacht ik steeds als ik iets zag dat ik zwanger was. Beter dus dat ik maar niet meer meekijk.

Verder hoop ik dat he snel vrijdag is. Ben echt mega zenuwachtig. Hoop ook echt dat ik een vrouw heb en geen man. Een vrouwelijke arts begrijpt je met dit soort dingen toch beter dan een manlijke arts heb ik het idee.

Nou meiden welterusten en tot morgen.
Jane hoe is het met jou???

Liefs Patricia

Terug
Bovenaan