A
Anoniem
Guest
hello people,hier weer een klein berichtje van shenandoah.zou vandaag de rode duivels moeten krijgen,maar heb ze nog niet gehad.ik hoop echt heeel erg dat ze ook niet komen.maarja aan de andere kant,ik voel me goed,voel dus gewoon helemaal niks!dus dan denk ik weer ze zullen of vandaag of anders morgen wel komen.maar of men wat voelt is toch verschillend per persoon.mijn moeder voelde tot de 7e week niks en mijn collega spuugde met week 5 al,(daar zou ik nu inzitten).dus het is afwachten maar..
patricia,heb je al een test gedaan?knap van je dat je zo lang kan wachten.ik kan dat niet hoor,ik ga morgen al testen als ze niet komen.hahahaha
jane,(denk dat jij het was) thanks voor de uitleg over clomid.ik zou denk ik clomid niet krijgen.4 oktober was mijn eitje al 15 mm en mijn eisprong kwam de 8e pas.dus die zit wel goed..ik weet even niks meer..ik blijf voor ieder van jullie duimen hoor!!xxx shen
patricia,heb je al een test gedaan?knap van je dat je zo lang kan wachten.ik kan dat niet hoor,ik ga morgen al testen als ze niet komen.hahahaha
jane,(denk dat jij het was) thanks voor de uitleg over clomid.ik zou denk ik clomid niet krijgen.4 oktober was mijn eitje al 15 mm en mijn eisprong kwam de 8e pas.dus die zit wel goed..ik weet even niks meer..ik blijf voor ieder van jullie duimen hoor!!xxx shen