Ziekenhuis

Hoi hoi,

eindelijk weer eens normaal in één keer op het topic komen en een berichtje plaatsen

Hier is het precies zoals bij patricia, we wiebelen lekker verder, heb namelijk geen idee waar ik precies in mijn cyclus zit.
Vorige week do. zei de gyn dat ze kon zien dat ik nog voor m'n ei zat.
Ben toen begonnen met ovutesten, maar daarop zie ik nog steeds alleen één dik streepje en één vaag streepje dus nog niet positief ...
Moet wel eerlijk zeggen dat ik die ovutesten niet echt vertrouw, dit is ook pas de eerste keer dat ik ze gebruik, ben gewoon erg benieuwd of ze iets zullen aangeven?
Ik heb van de gyn een formulier meegekregen voor bloedonderzoek die ik mag gebruiken als ik wil weten of ik een eisprong heb gehad, maar wil die ook niet te vroeg gebruiken.
Ondertussen klussen we dus lekker verder

Fijne dag allemaal!

Liefsss,
Ashley.

Hoi meiden,

even een snelle update van mijn kant.
Na een heleboel negatieve ovutesten gister (rond dag 22 van cyclus) een tweede streep erop!!!
Meteen natuurlijk geklust en nu maar afwachten of het wat gaat worden.

Hoe is het met jullie? Al nieuwe "ontwikkelingen"?

Liefsss,
Ashley.

Hey Meiden,

Daar ben ik ook weer!!!! Heb niet zoveel te vertellen hoor, behalve dan dat ik druk ben met sinterklaas kado's kopen.

@Ashley, Wat fijn dat de test 2 streepjes aangaf. Gezellig klussen dan bij jullie!!!
@Jane, Hoe is het met je. Voel je al wat?????

Hier zijn we ook lekker aan de klus. Weet niet precies wanneer mijn ei is, maar we klussen gewoon gezellig door.

Liefs

@ Shen, Heb je nog een afspraak gemaakt in het ziekenhuis voor de samenlevingstest?????De RD's alweer weg!!!!

xxx

@Flora, Hoe is het met jou??? Heb al een tijdje niets van je gehoord. Ook druk met de sinterklaas????

@Shirina, Ik ben misschien een beetje laat maar gezellig dat je ook bij dit topic leest en tikt!!!!! Hoe is het bij jou???

Liefs

Hey meiden,

Hoe is het allemaal?! Is iedereen weer flink aan het klussen geslagen. Ik hoop dat het deze ronde wat opleverd voor jullie!!!

Met mij is alles goed. Ik heb op 20 november een echo gehad en ben inderdaad in verwachting. Ze konden nog niet precies zeggen hoe ver ik ben omdat de echo daar nog te vroeg voor was. Dus we zagen alleen een zwarte ovale vlek met een witte stip hierin. Wel raar hoor om te bedenken dat dat je kindje is.
Over anderhalve week mag ik weer een echo laten maken, op 11 december, en dan kunnen ze ook zeggen wat mijn uigerekende datum zal zijn.  
Verder ben ik erg moe en af en toe flink misselijk. Maar we klagen niet hoor! Volgende week ga ik al voor een zwangerschapsbroek kijken, want de broek die ik met mijn werk aan heb begint al behoorlijk te knellen. Echt raar dat je al zo snel aan het uitdijen gaat. Dat had ik niet verwacht.

Meiden ik duim  voor jullie!!!!!

Liefs jane

hey girls,
hier weer ff wat van mij.
ja patricia,de RDs zijn weg,na een week pas!haha werd er gek van.
Me bekken en rug zijn afgelopen maandag rechtgezet en daarna liep ik ff helemaal leeg.volgens mijheeft het klem gezeten ofzo,want alles is mogelijk als je rug niet goed staat.
moet donderdag 6 en maandag 10 december naar het ziekenhuis voor de samenlevings test.normaal moet je drie keer heen maar uiteraard heb ik de pech weer dat alles vol zat.8 dec.moet me eisprong komen volgens de berekening.maar ik zeg dat die test dan dus geen nut heeft.in november hebben ze 1 dag voor de eisprong een test gedaan en toen was ie negatief,laat staan dat het dan nu wel positief is,2 dagen voor en 2 dagen na de eisprong.maarja,we wachten af en we gaan gewoon verder met klussen..

xxxx shen

Hoi Meiden,

Zo het is echt stil hier zo!!! Hoe is het met jullie????
Hier gaat het ff niet zoals ik had gehoopt. Mijn NOD was eigenlijk tussen 13 en 19 december, helaas ben ik gister ongi geworden. Dacht eerst nog ff dat het een innesteling was maar helaas het is echt door gezet. Heb nu erge last van mijn buik. We gaan dus op naar ronde 13. Een zondag ga ik weer beginnen met clomid 100mg. Verder gaat alles zijn gangetje, we klussen geregeld en er ligt geen druk meer op. We doen het nu omdat we het willen doen en niet omdat het moet. Is erg fijn zo!!!! We kunnen weer genieten van elkaar en dat is toch wle erg belangrijk!!!
Ga zo lekker stappen!!! met de meiden. Daar heb ik ook weer erg zin.

@Jane, blij te horen dat alles goed gaat met je en met de zwangerschap. Nog een paar daagjes en dan weet je hoever je bent, SPANNEND!!! Laat je het ons nog wel ff weten als je weer voor de echo bent geweest.

Liefs xxx

Terug
Bovenaan