Ziekenhuis

Ola

@ Jane, hoe is het met je meid? al een beetje gewend aan het idee? al iets leuks gekocht voor het minimensje?
@ Patricia, jeetje meid, eerst komen die duivels niet en nu dus in grote  hoeveelheid  Sterkte ermee en laten we hopen dat ze weer snel weg zullen zijn!
@ Flora, spannenddddd hoor, ik zal voor je duimen
@ Senandoah, ik moet je helaas vertellen dat het zo kan zijn dat je ei idd niet gesprongen is, maar geef de moed niet op hoor! Je ei kan ook nog komen natuurlijk, dus als ik jou was lekker blijven klussen

Hier zijn volgens mij eindelijk die duivels zo goed als vertrokken. Het klussen kan weer rustig aan beginnen
Ik ben van plan om (voor de eerste keer) ovulatietesten te gaan gebruiken vanaf dag 10. Iemand van jullie hier verder ervaring mee?
De 22e naar de gyn, dat zou volgens mijn berekening ong. dag 14 van mijn cyclus zijn. Ben erg benieuwd hoe het met die cyste staat?! En of ik weer een blaasje zal hebben dat groot genoeg is.

Fijne dag allemaal

Liefsss,
Ashley.

Hoi meiden

@ Ashley: spannend hoe de afspraak bij de gyn zal verlopen. Hey lijkt me wel prettig dat je goed in de gaten wordt gehouden. Ik ben 1 keer geweest en toen ben ik helemaal onderzocht en is er bloed geprikt. Er bleek een heel kleine hoormoonafwijking maar verder geen bijzonderheden. Ik kreeg gelijk clomid 50 voorgeschreven en hoefde niet op controle te komen. Dat maakt me best onzeker want heb dus geen idee of het helpt. Qua temperatuur lijkt het erop dat ik een eisprong heb gehad en we hebben toen flink geklust.
Ben nu dus 2 dagen overtijd (als de mn berekeningen kloppen) en heb allerlei verschijnselen maar daar wil ik niet teveel op letten. Mn temp blijft ook hoog 37.0 dus vind het echt super spannend.
Gelukkig moet ik vanavond werken dan denk ik er niet teveel aan!!!!!

groetjes Flora

hoi mensen,
hoe gaat het allemaal?
@ashley,ben blij dat je even meldde dat het mogelijk is dat mijn ei niet is gesprongen.want iedereen zegt dat ie wel moet springen als ie al zo groot is.maar wat gebeurt er dan mee als ie niet springt?sterft ie dan ofzo?want volgens mij springen ze niet zo heel vaak bij nu jij dit hebt gezegd.ik twijfelde steeds maar jij geeft bevestiging.vind ik raar.zou het volgende maand even melden aan de gyn.volgens mijn zus wordt je namelijk ook niet ongesteld als je geen eisprong hebt maar volgens mij wel.vanmorgen was me temperatuur pas weer hoog.36,9 en was steeds 36,6.ben benieuwd of ie nou hoog blijft.als ie weer gaat zakken,zou ik dan het ziekenhuis kunnen bellen voor een afspraak?ik vind dit vervelend dat ik steeds niks weet..en zo onzeker als de pest wat die eisprong betreft.ja,ik weet dat ie groeit tot 17 mm maar of ie daarna verder groeit weet men natuurlijk niet.
bah,al dat wachten ben ik zat..over 10 dagen pas weer RD dus dat duurt ook nog zo lang.

xxx shen

Hoi meiden,

@ Flora, hoe staat het er nu voor? Bij mij was het ook raak na de eerste keer clomid gebruiken! Laten we hopen dat dat bij jullie ook zo is  Ook ik werd voordat ik clomid gebruikte meer in de gaten gehouden en de cyclus waar ik clomid bij gebruikte niet? Zal misschien komen doordat ze er vanuit gaan dat als je clomid gebruikt dat de kans dan groter is dat je idd een eisprong zal hebben? Heb je verder al kwaaltjes ofzo wat je gevoel versterkt? Spannend hoor, ik ben bijna zenuwachtig voor jullie

@ Shenandoah, tja ik weet het natuurlijk niet zeker, ben geen gyn, maar dat is wat mijn ervaring is en wat ik van mijn gyn heb gehoord. Dat een ei dus niet altijd hoeft te springen, het wordt dan gewoon weer opgenomen door het lichaam volgens mij. Ik had voordat ik aan de clomid ging regelmatig een cyclus waarbij ik geen eisprong had maar wel gewoon weer ongi werd?! Ook is natuurlijk ieder lichaam anders en ieder heeft een eisprong op een ander moment in haar cyclus, het kan vroeg maar ook laat zijn, dus wie weet is die van jou deze cyclus later? Je kan natuurlijk altijd even bellen met de gyn om het te vragen.

Ik heb helaas te vroeg gejuigd ben ik bang ... verlies nog steeds wat bloed, dus "ongi" is nog niet over
Ik wacht morgen nog even af en ga dan ook even bellen met de gyn. Wil nu toch wel weten of dit "normaal" is? Verlies nu alweer 11 dagen bloed ...

Nou meiden, fijne dag allemaal!

Liefsss,
Ashley.

Hey meiden,

Hier is alles goed. Ik ben niet meer echt misselijk, ik heb alleen s'avonds last van een opgezette buik. Dan is ie heel erg gespannen, alsof ik een 6-gangen maaltijd opheb. Maar verder niks te klagen. Over een week heb ik de echo al. Ik ben wel heel erg blij dat ik niet tot de 10 weken hoef te wachten. Als je ziet dat er "iets"zit ben je toch wat meer gerust gesteld. Ik heb in het verleden Clamidia gehad (een soa) en daar kunnen je eileiders van gaan verkleven. Ik ben dus heel erg blij als het gewoon in mijn baarmoeder zit en dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is.

Patricia, heb je al minder last van je ongie of loop je nog steeds leeg.
Flora, heb je al getest?!!!! Ik ben zo benieuwd.
Shen, het kan inderdaad zo zijn dat je een ei van 17 mm hebt en dat deze vervolgens niet springt. Dit heb ik zelf in de 1e ronde met de clomid gehad. Toen was mijn ei 18 mm. Als ie niet springt word ie weer opgenomen door je eigen lichaam. En als je ongesteld word dan is dit het baarmoederslijmvlies. Dit bouwt je lichaam namelijk ook iedere maand op om een bevrucht eitje te gaan verwelkomen. En word dus ook weer afgfebroken als er niets is gekomen.
Ashley, wat balen dat je nog steeds niet van je ongie af bent. Je vroeg of dat er iemand ervaring had met ovulatietesten. Zelf heb ik via internet de testen van matcare besteld. S'morgens besteld en de volgende dag al in huis. Het was een setje van 10 ovu-testen en 2 zwangerschapstesten voor +/- 18 euro. Je krijgt er een gebruiksaanwijzing bij. En bij heeft het goed geholpen. Wij hebben de dagen rondom dat ik positief getest heb goed geklust en dat heeft geholpen.
Oja ik heb al een knuffel van mijn moeder gekregen voor de kleine, zo lief. En zelf heb ik vandaag een kei leuke buikband gekocht voor maar liefst 1 euro!! Verder wil ik nog ff wachten of alles goed is met de echo en dat zal er vast wel meer gaan volgen.

Dames alvast een fijne avond!!

Liefs Jane

Hoi meiden

Ik heb nog niet getest. Had gister helemaal het gevoel dat ik ongi ging worden maar is tot op heden nog niets gebeurd. Ik heb nu ook geen kramp meer. Heel vreemd allemaal. Ik heb nu besloten om vrijdag te testen als er nog geen RD's zijn want dan is mn vriend ook vrij en kunnen we samen testen.

groetjes Flora

Hoi meiden

Hoe is het met iedereen?
Hier nog geen RD's. temp blijft 37.0 en geen ongi klachten, vind het echt super spannend om morgen te testen. ergens durf ik het haast niet want je gaat toch echt hopen dat het raak is en als je dan niegatief test is het zo'n teleurstelling.

groetjes Flora

Morgen is het zover, dan kan ik weer naar de gyn. Ik hoop echt dat het deze maand raak is. Word gek van al dat wachten en vind het nu weleens tijd worden voor een positievetest. Nog maar ff afwachten dan. Als we groen lucht krijgen van de gyn voor het klussen gaan we er dit keer volop tegenaan, hihihi
@Jane, Gelukkig ben je niet meer zo misselijk en ziek. Dan kan je tenminste lekker gaan genieten van het kindje in je buik. Wanneer moet je nou naar de vk voor de 1ste controle. Hoop voor je dat het goed zit. Ga voor je duimen!!!! Zo en je hebt ook al dingetjes gekocht. Leuk hoor. Toen ik de 1ste keer zwanger was ben ik ook gelijk gaan shoppen. Dat vond ik toch zo leuk. En nu nog steeds trouwens, ik koop liever iets voor mijn kind dan voor mijzelf, hihihi.
@Flora, Spannend hoor. Hoop voor je dat je morgen een positest in handen hebt. Ga voor jou ook duimen hoor.
@Hoe is het met de rest???Wat is het hier stil zeg!!!!

Nou ik ga weer ff Prison Break kijken en daarna naar Babyboom (die heb ik opgenomen)
xxx

Terug
Bovenaan