Ziekenhuis

Hey meiden,

Wat is het rustig hier. Zit iedereen in de wacht of zo?
Patricia hoe was het bij de gyn, heb je positief nieuws gekregen? Ik hoop het voor je.
Flora, heb je al getest?! Ik ben zo nieuwsgierig naar de uitslag.

Bij mij  is alles rustig. Ik heb niet echt ergens last van op het moment, alleen ben ik erg moe. Dus vandaag is het een erg relexte zondag. Heerlijk.
Nou nog 2 nachtjes slapen en dan krijg ik mijn echo. Ik vind het heel erg spannend allemaal. Ik zal jullie laten weten hoe het was.

Liefs Jane

hey girls,

alles goed bij iedereen?bij mij wel.
@patricia,ben zeer benieuwd wat de uitslag van de gyn gaat worden.ik duim voor je met 2 handen.
@flora,heb je al getest?ik zou gek worden van spanning.hahaha
Je zei dat je temperatuur 37 graden was nu.is dat hoog?ik doe ook temperaturen maar snap er geen snars van.haha.met ongesteld was mijn temp.37 graden.daarna tussen de 36,7 en 36,9 en nu is ie alweer een week 37.vandeweek zelfs 37,2.moet als het het is de 22e ongesteld worden.hopelijk blijft het natuurlijk weg.haha
voor de rest eigenlijk weinig nieuws.heb net naar de sinterklaasintocht in de haven hier in het dorp geweest met de kinderen van mijn zus.was erg leuk maar wel koud.haha
maar zeker de moeite waard..
dit was het weer voor vandaag.

xxx shenandoah

Hoi Meiden,

Sorry dat ik zo laat wat laat horen, maar het forum doet een beetje raar. De uitslag bij de gyn. Nou het was niet wat ik had gehoopt. De Clomid 50mg slaat niet aan (en daar komen ze nu pas mee) dus de volgende cyclus moet ik 2 pilletjes slikken en hopelijk slaat het dan wel aan. In eerste instantie kon ze mijn rechtereierstok niet vinden en zag ze bij de linker een dominante eicel (ik natuurlijk helemaal blij), gaat ze er een andere gyn bij halen om die andere eierstok te zoeken. Nou hij had hem gelijk gevonden en zag helemaal geen dominate eicel in mijn linker. Lekker dan werd blij gemaakt met een dooie kip!!!! De rest van de cyclus doef ik niet meer naar het ziekenhuis, wel natuurlijk klussen. het is nu dus een gok wanneer ik mijn ei heb. We meten gewoon regelmatig aan de wiebel!! Zodra ik weer mijn ongi heb moet ik weer bellen en dan gaan ze weer kijken wanneer mijn eicellen goed zijn voor de klus en of ik natuurlijk goed reageer op de clomid 100mg.

Verder heb ik een druk weekend gehad, maar wel erg leuk. Gister met mijn dochter en moeder naar de intoch van sinterklaas geweest bij ons in de stad. We hadden om 11 uur afgesproken en we waren pas weer om half 5 thuis. Was echt moe van het slenteren. Later zat ik op MSN met mijn vriendin te chatten en die vroeg of ik weer is ee keertje mee ging stappen. Me eigen snel gedoucht en aangekleed, want ik werd om half 9 opgehaald ne het was al half 8. Het was echt heel gezellig!! En over 2 weken ga ik weer!!! Ik was vanmorgen om 6 uur pas thuis en om half 11 stond ik weer naast mij bedje, helemaal gebroken, maar ja mijn dochter wilde weer naar haar mama toe. Vanmiddag wel weer ff een uurtje saampjes met haar op bed gelegen en net heerlijk ontspannen in bad gezeten met kaarsjes erbij. Heerlijk gewoon!!!
Nou dit was mijn weekend!!!

~Dames de volgende keer reageer ik wel ff op jullie, want ik weet het ff neit meer. Nog een kater van gister denk ik!!!

Liefs Patricia

hoi meiden

zou ik gezellig met jullie mee mogen kletsen.
ik heb net 10 dagen proveria geslikt en nu moet ik afwachten zit nu op dag 3 dus ik zou nu ongi kunnen worden, maar er is nog niks, als ik eenmaal ongi ben dan mag ik aan de clomid 50 mg. dus het is echt afwachten ik moet wel zegen dat ik het allemaal heel erg spannend vind, ik heb ook geen iedee hoe het allemaal gaat lopen.

maar hoe doen jullie dat met je werk als je om de zoveel tijd naar het ziekenhuis moet,
wat zegen jullie,

groetjes sherina

Hoi meiden,

sorry dat ik in de afgelopen dagen zo weinig van me heb laten horen, maar ik  word echt knettergek van het forum
Heb je net een heel bericht geschreven issie weer weg en moet je weer opnieuw beginnen
Maar ja, nogmaals een poging dus.
Hier is alles redelijk rustig. Ik heb weinig last en we zijn iig weer begonnen met klussen.
Ik heb nu twee dagen een ovutest gedaan en gister  zag ik een  dikke streep en een vaag streepje. Ben erg benieuwd of ik hiermee wat duidelijkheid kan krijgen?
Een aantal maanden heb ik het met tempen geprobeert, maar dat gaf niet altijd een duidelijk beeld.  
Nog twee dagen en dan moet ik weer naar de gyn.
Hoop zo dat die cyste weer kleiner is geworden en dat ik weer een kans heb wat betreft een eisprong?!
Ik merk dat ik het er de laatste weken  toch wel moeilijk mee heb (met m'n mk en die cyste) op de een of andere manier viel het in het begin wel mee, maar in de afgelopen weken ben ik zo verschrikkelijk emotioneel en denk veel aan wat er allemaal gebeurt is ...
Maar ja, laten we maar hopen dat ook wij binnenkort weer goed nieuws zullen krijgen!

Ik wilde bij deze ook even welkom zeggen tegen Sherina, veel lees en tikplezier gewenst in dit topic

Iedereen een fijne dag toegewenst

Liefsss,
Ashley.

hello peopltjes..
alles goed met iedereen?met mij gaat het wel.
sharina,welkom op deze fantastische site en chat.aan dit forum heb je tenminste wat als je wat weten wil.kan je niet van elk forum zeggen.
nou,mijn temp is nog steeds hoog,hij staat nu al 3 dagen op 37,1.
maar nou las ik weer datg ie hoog blijft tot de menstruatie.dus zit weer met het idee van tja,ik zal wel weer pech hebben dan.
moet morgen de RDs krijgen,hopelijk blijven ze weg.ben het wachten nu zat.haha
maar neem aan dat iedereen dat wel is.het is frustrerend soms hoor.gelukkig kunnen we e met zijn allen over praten.
Bn weer alleen vanavond.sniksnik.manlief is aan het werk.bah.vind er niks aan alleen.haha
nou jongens,dit was weer ff wat van mij.
tot laters!!!xxxshen

verdorie,stom forum!!ik een heel verhaal typen,zet ie hem er niet op.
Mijn RDs zijn gekomen vandaag.hoge temp hoort dus gewoon bij mij.blijkt ook dat 37,1 nieteens zo hoog is.nou ja dan heb ik maar weer pech.ga morgen het ziekenhuis bellen voor afspraken voor de samenlevingstest.zal dan meteen even melden dat mijn menstruatie dus ook helemaal niet doorzet.verlies de eerste drie dagen geen bloed namelijk.dat zal wel niet helemaal goed zijn.
dus tot horens!xx shen

Hey Meiden,

Hoe is het met jullie????

Sorry hoor dat ik een tijdje niet hb gereageerd, maar werd echt gek van het forum!!!! Ben blij dat hij het weer doet!!!

Hier zijn we lekker aan de wiebel!!!!! Weet niet precies wanneer mijn ei is dus wiebelen we nog wel ff door tot volgende week ofzo!!!

xxx

Terug
Bovenaan