Ziekenhuiskoffer/-tas

Ik ben vandaag ook zo bezig met als ik maar niets vergeet pfff heb hier al zoveel lijstjes gehad haha maar moet er maar gewoon vanuit gaan dat alles geregeld is en ik niets vergeet he?!

Vanavond eigenlijk visite maar afgezegd, opluchting hoor! even lekker met de beentjes omhoog en niets hoeven..............
We zijn ook nog maar een paar weekjes met zijn tweetjes en dan voortaan met zijn drietjes he?

liefs Daantje

ps ik weet ook niet of ik dit nu al geschreven had haha zou makkelijk zijn als je de reacties terug zou kunnen zien he? waarom houden ze hier op het forum geen rekening met die dementie hihi

hahaha ja schrijf een brief aan het jonge Geznning Forum!

ja gek idee he? Gisteren zijn we even met zijn tweetjes uit eten geweest. Dat hadden we al afgesproken, omdat we gisteren gewoon zo'n drukke dag zouden hebben en dat wilden we dus even lekker afsluiten...maar goed, toen zaten we daar en toen bedachten we ons ineens dat dit toch wel eens het laatste "uit etentje' kan zijn voor ons 2-en. ja misschien gaan we na de bevalling ook wel weer eens met zijn 2-en uit eten, haha, maar dan is ons meisje toch echt al bij ons... *zucht* Ik weet nog dat we allemaal nog maar net zwanger waren en moet je ons nu allemaal kijken!

Je het cliche dat het snel gaat is echt waar he? het lijkt gisteren dat ik die zwangerschapstest in mijn handen had..........
maar nu begin ik wel ongeduldig te worden hoor..................

en nog even lekker met zijn tweetjes uit eten geweest, ja dat staat hier ook nog op de planning maar of het er nog van komt............

liefs Daantje

Hier nog een geval van dementie.... Ben vandaag 3 keer naar het dorp geweest voordat ik mijn boodschappen compleet had.... dan word je best wel moe van jezelf.....

Dat uiteten staat hier ook op de planning. Oppas is geregeld in het weekend dat ik 37 wk ben. Vriendlief weet nog niets, kan ik nog bedenken of ik het een verrassing laat, of dat ik hem van tevoren inlicht. Kan hij ook nog mee beslissen waar we gaan eten.

Heb de tas zo goed als klaar staan. Kon niet echt kiezen welk setje baby kleding ik mee nam, dus heb er eerst maar 3 in de tas gedaan . Alleen de toilettas moet nog, maar die gebruik ik dagelijks, dus die kan ik er zo ingooien als het begonnen is.

Liefs Noah

aww lekker hoor, allemaal nog even uit eten.

Oh en Noah, dat heb ik ook hoor! ik heb 3 setjes in de tas zitten hihi. En bij mist ook nog de toilettas, verzekeringspas en legitimatie, maar goed die laatste twee heb ik altijd bij me wanneer ik op stap ga dus die gooi ik dan wel even snel in de tas.

Oh, die dementie, hou op, ik word er gek van. Vergeet zelfs verjaardagen waar ik dan een maand !! later pas achter. Ik schaam me rot. Maar ja, ik kan er niks aan doen.
Maandag ga ik aan die tas beginnen.

Kan ik ook alvast een heerlijke verse  italiaanse bol met filet american in de tas doen.... Heb hier al tijden zin in. Is helemaal psychisch natuurlijk, omdat het nu niet mag.
Vlakbij het ziekenhuis is een lekkere broodjeszaak, dus als ik echt wil, kan degene die in het ziekenhuis al op kraamvisite komt altijd nog even een broodje meenemen.

Haha, ja dat soort dingen heb je natuurlijk ook nog. Ik heb trek in een lekkere biefstuk met wit brood. Nog eventjes wachten.........

Terug
Bovenaan