Ziekenhuiskoffer/-tas

ik heb pas nog wel een biefstukje gegeten hoor! Wel doorbakken natuurlijk en dan was t geen probleem heb ik begrepen...

T zit em voornamelijk in rood en rauw vlees zeiden ze.. Maar als je normaal wel graag filet. lever enz eet kan ik begrijpen dat je dat wel eens kan missen hoor. ben blij dat ik dat toch al niet lekker viind

hihi hier weet ik al wat ik wil gaan eten zodra ik bevallen ben ja.
eerst bruin hard broodje met filet americain, 's avond vooraf carpaccio, hoofdgerecht biefstuk met roquefortsaus en een glas Rioja mmmmm en dan na een koffie met een calvados mmmm
haha erg he?

liefs daantje

ps ik ben normaal een echt wijnliefhebber, verzamel ook wel wat dus verwacht eigenlijk dat er veel mensen op kraamvisite zullen komen met een fles wijn haha

OOH Daantje.... dat is ook wel een heel lekker menu hoor!  

Een wijntje.... mjammie.... zeker nu in de winter... openhaardje aan... lekkers op tafel.... vrienden erbij en ons avondje kan met een flesje wijn niet meer stuk.

We zijn afgelopen zomer naar Hongarije op vakantie geweest in een wijngebied... Er liggen dus nog een aantal flessen in de kelder.  Bij de wijnboeren daar opgehaald.  Heerlijk. Vriendlief doet heel goed, vrijwillig,  met mijn anti-alcohol mee. We gourmetten met kerst altijd bij mijn ouders en die hebben ook al een wijntje klaarliggen. Erg hè, terwijl we toch niet heel vaak drinken buiten de zwangerschap om. Bier gaat hier altijd over datum .

Liefs Noah

Ik kwijl al bij de gedachte aan een italiaanse bol filet americain...maar mag je dat wel hebben bij borstvoeding? Hm dat zoek ik nog wel een keer uit.

ha Weekee carpaccio mag ook dus filet ook hoor!!!!!

Raar he ik associeer dat wijntje nu ook echt met een gezellig avondje haha
manlief drinkt nog wel maar let wel op dat ie nog mag rijden haha
anders stap ik dus niet in de auto bij hem en dat weet ie........
neem weleens een slokje van hem, ben benieuwd of me dat straks smaakt hoor
zo'n eerste wijntje, zal eerst champagne worden hebben hier nog een hele dure
fles (was cadeau) in de ijskast liggen mmmmmm

liefs Daantje

Kijk! Dat hebben wij nu ook. We hebben al een paar keer gehad dat ie wel een biertje wilde, maar ja...wat als ik net op DAT moment..of in ieder geval DIE avond beval? Wij doen niet aan drinken en rijden, dus dat geeft problemen. Dus hij heeft al tijden geen biertje gehad. Gelukkig is het niet zo'n bier drinker van zichzelf en zul je hem waarschijnlijk blijer maken met een groot glas cola, maar toch!

Gelukkig zijn er een hoop dingen die je nu niet mag, die ik niet lust. Filet, carpaccio enzo is aan mij niet besteed. Ook alcohol drink ik zelden, hooguit een rosé als het heel warm is bij de bbq.

Ik ben ook niet zo'n alcoholdrinker hoor, maar filet...mmmm. Ach... en toch valt het me reuze mee allemaal. Als er werd gezegd dat ik nooit meer filet mocht hebben als ik kinderen zou krijgen, nou dan maar geen filet!

Terug
Bovenaan