zijn er al november moeders?

hoi hoi,

ik denk ook dat ik naar het november forum ga. ik weet nog niet hoelang ik zwanger ben.
ik dacht eerst zelf nu 7 weken. maar het blijkt waarschijnlijk 5 te zijn. maar ik weet vrijdag hoop ik meer. dan krijg ik weer een echo. bij mij liep het in het begin van de zwangerschap niet zo lekker. ik dacht zelf erst aan een bbz. vandaar dat ik al gelijk een echo heb gehad. op de eerste echo was toen niks te zien. een dag later wel een kleine stip in mijn baarmoeder. dus er zat wel wat. gelukkig geen bbz. drie dagen later weer voor controle. en toen was het vruchtzakje veel en veel duidelijker. nu moet ik morgen weer. en dan hoop ik dat ze me kunnen vertellen hoever ik ben. dus ik denk zelf 5 weken.en dan zou het betekenen dat ik begin november ben uit gerekend.

maar hoe meld ik me daarop aan. welk forum? misschien een rare vraag hoor!

ik laat jullie het wel weten hoe het vrijdag is gegaan. zie bericht: voor dag droomertje.daar staat de info...

xx dd

ik ben op 5 nov. uitgerekend volgens mijn eigen berekening. Krijg over twee weken een echo om t precies te bekijken! Spannend! Ik voel me moe en misselijk maar vooral heeeeeeeeeel gelukkig en bevoorrecht ( ben pas eind jan. gestopt met de pil en had de eerste week van feb. mijn menstruatie en nu, de eerste week van maart meteen een maand zwanger!!!) Maar t verklaart wel waarom ik van ons eerste zoontje ongepland zwanger was. (wel super gewenst hoor!) We zijn blijkbaar een vruchtbaar koppel. Had dit keer eigenlijk ingecalculeerd dat als ik zou stoppen met de pil ik binnen een half jaar zwanger zou worden. Dat t zo snel zou gaan is voor ons natuurlijk een aangename verassing!   Zodra er een November forum   komt verhuis ik daar naar toe.
Oh en natuurlijk ben ik ook bezorgt. Het feit alleen al dat t tot 12 wkn een risico gebied is.... maakt t ook wel heel spannend allemaal!

Liefs mama Lina

Ook ik weet sinds vandaag dat wij een tweede kindje verwachten.
Tis allemaal nog erg pril (slechts een dag overtijd) maar een  vaag streepje  gaf aan dat er toch echt wat zit.
Wij hebben al een zoontje van nu 1,5 jaar en toen ik zwanger was van hem heb ik hier op het forum heel wat uurtjes doorgebracht. Ik heb nu nog steeds contact met een groep van ongeveer 10 moeders uit die tijd. Erg leuk!
Ik hoop dat het november-forum snel komt!

groet,
Jinny

Weet pas sinds kort dat ik zwanger ben maar volgens mijn eigen berekening ben ik rond 8 november uitgerekend maar kan week eerder of later zijn heb maandag afspraak bij een arts om te kijken hoever ik ben

Hallo november-mama's!
Ik heb het net ontdenkt. Zwanger van de 2e. Waarschijnlijk is 8 november de uitgerekende datum.
En de eerste kwalen beginnen al. Ik heb een vreselijke vraatzucht (of heb ik nu gewoon een excuus om me te laten gaan?)
gr. Anne

'ontdekt' dus. (spellingsproblemen horen niet in het rijtje kwalen thuis)

hallo marieke

ik heb eergisteren een test gedaan en nou blijkt dat ik zwanger ben van m,n eerste kindje , het was gelijk in de roos.
ik vindt het allemaal erg spannend en toch ook wel eng, verder voel ik me goed alleen toch wel wat last van m,n borsten .
volgens de gegevens ben ik 3 november uitgerekend.

ik hoop dat ik op deze site met meer vrouwen in gesprek kan komen, die ook in deze periode uit zijn gerekend.

mvg bernadette

hoi hoi
hier nog een november moeder,als het goed is ben ik 6november uitgeteld.we hebben al 5kinderen van 10,9,4,2 en 9maand ,maar dit wordt echt onze laatste kindje.
dus exstra genieten maar,al gaat dat moeilijk als je zo beroerd als een hond bent,hahaha.
liefs sil

Terug
Bovenaan