zijn er al november moeders?

Hallo allemaal,

Hier weer een november moeder. Ik ben uitgerekend op 7november. We hebben al een zoontje van 2,5 jaar. Ben helemaal gelukkig maar nog wel wat een onwerkelijk gevoel. Nou we spreken elkaar...
Groetjes Cath07

Weten jullie wanneer het november forum in de lucht gaat....
Groetjes Cath

Hallo dan

We hebben vandaag getest op de verjaardag van mijn man en POSITIEF!!!!!
Ik ben 7 november uitgrekend!!!!!!!!!

Hallo Allemaal,

Ook ik zal een november moeder worden, als alles goed gaat ben ik 6 november uitgerekend van ons 3e kindje, we hebben twee geweldig lieve jongens van 4 en 2

Gr. en tot horens Linn

Hallo allemaal,

Mijn naam is Lies en ik ben sinds januari 2006 moeder van een hele lieve en vrolijke dochter. Nu heb ik dit weekend getest en ik ben weer zwanger. Superblij en kan niet wachten totdat het weer zichtbaar gaat worden! Mijn uitgerekende datum zal rond 9 november zijn, maar ik pin me qua datum nergens meer op vast, want de vorige keer liep ik ruim 2 weken over de datum.

Meiden, tot snel onder het november-forum!

Groetjes,
Lies

Hallo allemaal,

Op dit moment zou ik 6 weken zwanger zijn van onze 2e en dus 4 november uitgerekend zijn. Ons eerste kindje is nu 3 jaar en is al aan het oefenen met zijn knuffels.

Zijn er meer zwangere van een 2e? Ik ben nu af en toe misselijk maar mijn buik is al aan het uitzetten...bij de eerste begon ik met 10 weken al te groeien.

Groetjes

Hoi hoi,

Ik ben sylvia en ben in principe 3 november uitgerekend.
De termijnecho ga ik krijgen op 10 april.
Dus ben heeeeel benieuwd of die datum nog gaat veranderen.
En of het er geen twee gaan worden want dat zit bij ons aan beide
kanten in de familie.
Nou ja spannend dus. Kan niet wachten tot het 10 april is.

Groetjes,
en succes met jullie zwangerschap.

Sylvia

Hallo allemaal

Ook ik ben zwanger van de 2e. De oudste is 2,5. Het was ook gelijk raak. Ik voelde het vooral aan mijn borsten. Ben gelukkig nog niet misselijk, dat heb ik de 1e keer wel gehad. Vind het ook nog heel onwerkelijk. MOrgen komt er iemand van moders voor moeders en die doet nog een keer een test. Misschien dat ik het dan wel kan geloven. BEn echt superblij. Vind het alleen wel moeilijk om alles zo lang voor me te houden. Vorige keer had ik nog bloedingen en dacht ik dat ik ongi was. Was al 8 weken toen ik de test deed, dus toen was het nog maar 4 weken.
Heb het wel tegen 2 vriendinnen vertel, moest het even kwijt. Ik vond dit forum vorige keer ook erg leuk dus ik hoop hier nog vaak te zitten. En ook dat we snel een eigen linkje krijgen.

Terug
Bovenaan