Zijn er tuurders in de zaal?

@Mttm Ik ben niet zo heel lang bezig, al lijkt het voor mij een eeuwigheid omdat ik al langer een kinderwens heb, maar mijn man wilde nog even wachten. Dit is nu ronde 3. Vorige ronde was het ook zo en toen had ik een positieve test in handen, maar een paar uur later brak mijn menstruatie door.. bleef nog een aantal dagen positieve testen houden die drn afliepen, een hele vroege miskraam. Als het morgen niet is doorgebroken ga ik een testje wagen. 
@mandereintje ik heb op meerdere forums gelezen dat het voor veel stellen ineens raak is voor ze het traject in gaan. Dus wie weet!!

Mandareintje, balen dat het waarschijnlijk door gaat breken. Ik snap dat je echt wel hoop had, want je hoort het vaker. Ik ben dan wel altijd zo eerlijk, als ik dan toch niet zwanger ben, laat dat bloed dan ook maar komen. 
Bo-Belle, wat spannend zeg en dan ook nog je plas op moeten houden. Succes! 
Noorr, ieder lichaam is natuurlijk anders dus ik weet niet wat het bij jou betekent, maar in ronde 3 zou ik zeker nog hoop houden op een innesteling. 
Hier is het nu echt doorgebroken. Gisteren en eergisteren deed het toch wel pijn. Deze maand voelde zo anders en ik heb al wat maanden meegemaakt. Nu maar weer op naar de volgende ronde. Ik lees nog even mee wat er bij jullie gaat gebeuren en daarna verlaat ik het forum weer even. Wellicht dat ik er daardoor ook te veel mee bezig ben geweest. 

BenB. Het kan nog steeds joh. Kan toch innesteling of iets dergelijks zijn. 
Sorry, kom hier even lekker gluren, ik vond het ook zo spannend voor je! Zat bij je topics toen je zwanger werd. 
Hou je het hier op de hoogte? Ben nog steeds erg benieuwd of je stiekem gewoon zwanger bent. Hang in there!!

Citrus, dat is lief! Hoe gaat het bij jou? Ik plas sinds een paar dagen aan de lopende band. Ik durfde nu niet meer te gaan plassen, maar kon het niet meer ophouden. Geen bloed met afvegen en niets in mijn inlegkruisje. Net even met mijn vingers naar binnen gegaan, maar geen verkleurde afscheiding. Dit is echt niet goed voor je hoofd! Hoe gaat het met jou?

Ahhh zo spannend!! Ik had ook een tuurlijntje, 3 dagen lang..pfff en ineens werd hij toch donkerder. 
Paar keer bloedverlies gehad, bij 12, 18, 24 weken. Stom gedoe ook. 
Hier gaat ie lekker, bijna 28 weken inmiddels, buik groeit enorm, babyboy is ontzettend druk en sterk, maar ach... Haha. Naast de standaard zwangerkwaaltjes voel ik mij goed gelukkig. 
Ik duim nog even mee, morgen een donkerdere streep hoop ik! Dat geeft je wat meer vertrouwen. 

Ohhh BenB zo spannend, misschien was je eisprong iets later en is dit de innesteling. Ik hoop dat er over een paar dagen een donkere streep is. 

Terug
Bovenaan