Zijn er tuurders in de zaal?

Daan’tje, zeker. Eerst dacht ik deze keer dat het me niet zoveel deed, maar ik heb me toch wel even shit gevoeld. Ik zie iedereen maar zwanger worden en kindjes krijgen (zo lijkt het). 
Ben jij al eens bij de dokter geweest? 

Jaaa, dat laatste heb ik gevoelsmatig ook. Maar het is ook wel echt een feit in mijn omgeving. Ik heb de afgelopen maanden iedere week mijn man geappt dat wéér iemand zwanger is. Dat kan soms heel moedeloos voelen. 
4 juni heb ik mijn allereerste afspraak ooit staan! Wel al langs de huisarts geweest. Geen SOA's en mijn mans zaad is goed.

Is ook om moedeloos van te worden. Vooral dat je die waaromvraag niet kunt beantwoorden. 
Ik hoop voor je dat je die afspraak niet meer nodig hebt en anders dat ze snel kunnen helpen. 

Is ook om moedeloos van te worden. Vooral dat je die waaromvraag niet kunt beantwoorden. 
Ik hoop voor je dat je die afspraak niet meer nodig hebt en anders dat ze snel kunnen helpen. 

Jullie berichten zojuist gelezen en komt me allemaal erg bekend voor. Mijn nod is in principe 1 of 2 juni. Maar dinsdag 28mei had ik ineens bruin/roze verlies, belachelijk vroeg (19mei had ik een positieve ovu test). Vandaag is het alweer donderdag (de dagen zijn nog nooit zo langzaam gegaan) maar menstruatie heeft nog steeds niet doorgezet. Heb ook geen inlegkruisje nodig gehad. Het is af en toe bij afvegen en vaak ook niet. Maar ik heb het even onderzocht daar beneden, en dan merk ik dat er dus wel bloed zit, maar minimaal. Het lijkt wel of mijn lichaam dinsdag al wilde laten weten je hoeft geen hoop te hebben hoor? Dus ik ben nog in afwachting van het doorbreken van mijn menstruatie.
 Ik duim voor jullie!

Noorr, ik weet niet hoelang je al bezig bent en hoe goed je je eigen lichaam kent. Als de hoeveelheid niet toeneemt, er zit geen stijgende lijn in, dan zou ik toch nog hopen op een innesteling. Bij mij wordt het namelijk steeds meer en steeds donker. Daarnaast ook krampen in mijn buik. Als het morgen niet doorbreekt, zou ik toch een restje doen als ik jou was. 
Succes!

Haha Daantje ik moet juist morgen mijn plas inhoudden tot de winkels open zijn en mijn belafspraak voorbij is :') mijn dag liep vandaag zo chaotisch dat ik helemaal geen test meer heb gehaald maar ik wil morgen perse testen omdat waar ik naar toe ga in Spanje best afgelegen ligt.. Bovendien zit ongezien een test kopen er daar niet in.
Tenzij ik vanacht natuurlijk ongesteld zou worden. Wat zou kunnen want ik voel het nooit aankomen, ik ben het gewoon ineens. En het gebeurt ook vaak 's nachts zo tegen een uurtje of vier 's ochtends. Spannend nachtje dus hier ;) 

Daantje: hahaha die tactiek van heel snel gaan plassen in de ochtend ken ik, doe ik ook vaak haha!
Mttm: wat shit dat het nu echt je menstruatie lijkt te zijn... idd wisten we maar waarom het niet lukte, soms word ik er echt moedeloos van. Hier ook slecht nieuws, mijn temp is zwaar gedaald en heb krampen, dus ik ga er vanuit dat ik vannacht of morgen ongesteld word :-(
Super jammer, want komende ronde beginnen we met IUI ivm Clomid, had zooo gehoopt dat het niet nodig was. Je hoort immers wel vaker dat mensen vlak voor een behandeling toch spontaan zwanger worden.. naja waarschijnlijk niet voor ons dus.
Bo-Belle, kun je niet gewoon een paar testen meenemen? Sterkte met ophouden morgenvroeg!!
En wauw BenB, beiden een streepje zien klinkt zoooo goed! Hopelijk snel een duidelijker streepje!

Terug
Bovenaan