Daan’tje, de afgelopen maanden ging het best goed. Veel met andere dingen bezig geweest en aangezien mijn cyclus een beetje onregelmatig was, had ik vooral altijd de hoop dat het niet langer dan 35 dagen zou duren.
Deze keer vond ik het heel moeilijk. Als ik aan het werk ben, hoef ik er niet echt aan te denken, maar verder heel veel op het forum geweest. Vandaag wist ik het echt even niet meer. Zoveel onduidelijkheid met het bloedverlies en krampen in mijn onderbuik die ik de laatste jaren niet meer had. Vanmiddag ben ik dus in bed gaan liggen en gaan slapen. Ten eerste natuurlijk om het gevoel in mijn buik niet te voelen, maar daarnaast om de tijd sneller te laten gaan en te kijken wat de bloeding zou doen. Inmiddels heb ik meer bloedverlies en is het ook rood. Voornamelijk nog steeds bij afvegen, maar het is echt een menstruatie.
Bruinverlies wordt ook aan een innesteling gelinkt, dus ik hoop het enorm voor je. Rommelende darmen kan ook bij een zwangerschap horen, maar ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb de afgelopen dagen ook rommelende darmen gehad. Ga je zaterdag testen?