Zijn er tuurders in de zaal?

Ja ons lijf is maar een vreemd iets eigenlijk he mttm... Maar goed eigenlijk dus nog wel even spannend voor je dus! Wie weet zet het niet door en was het gewoon wat bloedverlies :)

Oeh BenB spannend. Ze zeggen altijd een streepje is een streepje, maar ik snap heel goed dat je nu twijfelt. Morgen gewoon weer testen, eventueel met een test die minder Hcg nodig heeft. 
Bo-Belle bij jou blijft het ook op en neer gaan he. Ik hoop voor je dat je morgen toch een positieve test hebt. 
Mond lichaam is inderdaad raar. Het is inderdaad wel spannend, maar ik wil geen hoop krijgen, want dan is de teleurstelling nog erger. Ik heb namelijk ook het gevoel dat mijn borsten minder gespannen zijn, etc. Dus ik reken nog steeds op een menstruatie. 
Ik vind het overigens fijn dat we zo met elkaar kunnen praten. Ik duim weer voor jullie dat jullie morgen die positieve test hebben. 

Ik kan me aansluiten over vreemde dingen die lichamen doen.
Hiero NOD 1 juni. Maar gisteren bruin- verlies. Maar het zet niet door. Soms bij vegen iets en soms een heel klein beetje in een inlegkruisje.
Daarnaast maken mijn darmen veeeeeeel geluid. Ook sinds gisteren en het is met momenten rustig, maar als ik de televisie zachter zet, kan mijn man het aan de andere kant van de bank horen. Zó romantisch.
En nog pijnlijke borsten, maar dat heb ik voor alle NOD's dus die tel ik niet meer mee.
Dus.. geen touw aan te knopen.
Whyyy zo ingewikkeld, haha!

BenB - spannend joh! Wanneer ga je weer testen?
Mttm - dat langzame opkomen van menstruatie (zoals het nu gaat) herken ik niet. Ik ben ook van de stortvloed en geen twijfel mogelijk. Incl. de bijpassende krampen enzo. Ik snap je hoop niet willen opbouwen zó goed. Hoe doe jij het de dagen voor je NOD en het is nog niet heel duidelijk? Want ik merk dat ik door de maand heen er amper mee bezig ben, maar deze dagen. Waarin mijn lichaam vanalles uit de kast trekt wat ik niet herken, word ik helemaal gek! Hoe ervaar jij dat?
Bo-belle- Toi toi toi! Ik ga voor je duimen!

Daan’tje, de afgelopen maanden ging het best goed. Veel met andere dingen bezig geweest en aangezien mijn cyclus een beetje onregelmatig was, had ik vooral altijd de hoop dat het niet langer dan 35 dagen zou duren. 
Deze keer vond ik het heel moeilijk. Als ik aan het werk ben, hoef ik er niet echt aan te denken, maar verder heel veel op het forum geweest. Vandaag wist ik het echt even niet meer. Zoveel onduidelijkheid met het bloedverlies en krampen in mijn onderbuik die ik de laatste jaren niet meer had. Vanmiddag ben ik dus in bed gaan liggen en gaan slapen. Ten eerste natuurlijk om het gevoel in mijn buik niet te voelen, maar daarnaast om de tijd sneller te laten gaan en te kijken wat de bloeding zou doen. Inmiddels heb ik meer bloedverlies en is het ook rood. Voornamelijk nog steeds bij afvegen, maar het is echt een menstruatie. 
Bruinverlies wordt ook aan een innesteling gelinkt, dus ik hoop het enorm voor je. Rommelende darmen kan ook bij een zwangerschap horen, maar ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb de afgelopen dagen ook rommelende darmen gehad. Ga je zaterdag testen? 

Ik vind het vervelend voor je om te lezen dat je het deze keer moeilijk vond, maar de herkenning is fijn. Ik ben zojuist extra naar de wc gelopen om te kijken of er iets was. Dus herkenning is fijn.
Ik ben in strijd met mezelf. Ik vind dat ik zaterdag moet testen. Maar ik wil morgen al. Dus ik ga morgenochtend heel snel naar de wc en plassen. Dan ben ik te laat met mn ochtendurine, haha. 

Hahaha Daan’tje volgens mij kijken wij best wel op elkaar. Zo denk ik soms ook. In het begin heb ik wel vaker te vroeg getest, maar ik weet fat dat niet helpt. Dus boe moeilijk het nu soms ook vind, ik wil echt niet meer te vroeg testen. Als ik dat deze keer had gedaan, had ik weer een test weggegooid. 
Herkenning is zeker fijn. Kon iemand me maar vertellen wat ik moet doen om zwanger te worden. 

Ooh, jaaaa. Ik vind dat ook zo zonde! Testen en dan dezelfde dag ongesteld worden. Gelukkig heb ik met mijn 'meteen gaan plassen' tactiek best wat onnodige kunnen testen voorkomen. Anders waren de afgelopen 2 jaren duur geworden.
Oh ja, zo'n Ikea handleiding voor zwanger worden voor dummies. Ik teken ervoor.

Terug
Bovenaan