Bo-Belle, mijn menstruatie komt wel rustig op gang, maar wel al meteen zichtbaar in mijn maandverband. Heel snel wordt het dan erger. Wat ik nu heb, heb ik 1x eerder gehad. Geen idee hoe dat kan. Deze keer ben ik wel begonnen met teunisbloem en zit ik nog echt voor mijn nod. We gaan het zien. Ik ga nog steeds van een menstruatie uit, maar als het morgen niet doorgebroken is, kan ik alsnog testen.
Wij zijn ongeveer anderhalf jaar bezig. Ik moet daar wel bij zeggen, dat we niet elke maand effectief hebben benut. We willen het zelf proberen tot het eind van het jaar en dan eventueel naar een dokter gaan. Ik maak me overigens niet heel veel zorgen, maar ik merk wel echt verschil tussen sommige maanden. Vandaar dat ik denk dat bij die maanden (2) de innesteling misschien niet goed is gegaan. Maar is maar een gok he.
Wat vervelend dat je slecht slaapt. Is toch wel belangrijk. Ik heb de afgelopen dagen ook niet zo goed geslapen. Dat van die onrustige benen ken ik en idd vroeg wakker. Ik moet wel zeggen dat ik gisteren tot halverwege de nacht onrustig sliep. Toen ben ik naar het toilet gegaan en had ik roze aan mijn papiertje. Het leek wel alsof toen de spanning van me af gleed en toen heb ik als een roosje geslapen. Afgelopen nacht helaas weer iets minder goed.
Ik ben echt benieuwd of je een positieve test hebt morgen??