Komt jouw ongesteldheid altijd langzaam opzetten mttm? Bij mij is het echt ineens een extreem pijnlijke soort van zondvloed 🙁
En qua innesteling... Ik heb gelezen dat maar de helft van alle innestelingen goed gaat. Dus daar gaat nog best vaak iets mis. Maar volgens mij is het ook heel normaal om van alles te voelen, onze geest is behoorlijk sterk en mijn lijf heeft me ook echt vaak dingen laten voelen die me helemaal in verwarring brachten. Een trekkend, zeurend gevoel in m'n buik, pijnlijke borsten, duizelig. En elke ronde weer anders, waardoor je elke keer denkt "oh maar nu is het écht anders dan de vorige x. Dan is het dit x misschien wel een echt symptoom!“ zo gemeen eigenlijk!
Hoe lang ben je ook alweer bezig? Je kan natuurlijk altijd de huisarts bellen als je echt twijfelt, want als je je er veel zorgen over maakt is het sowieso niet bevorderlijk.
Hier trouwens nu al 2 dagen heul vroeg wakker. Ik slaap ook hartstikke beroerd (onrustige benen, elk half uur wakker), niet echt wat voor mij want ik heb normaal echt m'n uren wel nodig. Maar nu lig ik alweer even naar 't plafon te staren. Wel een lange dag zo, jammer dat stofzuigen om dit tijdstip niet echt acceptabel is 😛