Zijn er tuurders in de zaal?

Ik ben vannacht ongesteld geworden. Sinds vannacht regelmatig roze afscheiding bij het afvegen. Balen, maar ik had het verwacht. 
BenB ik hoop voor jou nog steeds op een positieve test. 

Oh shit mttm! Toch even balen zeg :(
Nou je maakt het wel spannend BenB... Nog even doorduimen dus!
IK heb het testen even gelaten want ik voel me eigenlijk helemaal niet zwanger haha. Die vroege testdrang die ik had heb ik dus na een aantal testen weer geparkeerd. Ik voel me vooral mega verkouden. Word gek van dat oor dat nog steeds dicht zit >.

Was inderdaad even shit. Het blijft nu een beetje bij roze bij het afvegen, maar ik weet uit ervaring dat het echt wel door gaat breken.
Soms vraag ik me echt af of bij mijn innesteling iets fout gaat, want vooraf voel ik soms echt allerlei dingen. 
Ik duim nog steeds voor jullie. Alles is nog mogelijk.

Komt jouw ongesteldheid altijd langzaam opzetten mttm? Bij mij is het echt ineens een extreem pijnlijke soort van zondvloed :(
En qua innesteling... Ik heb gelezen dat maar de helft van alle innestelingen goed gaat. Dus daar gaat nog best vaak iets mis. Maar volgens mij is het ook heel normaal om van alles te voelen, onze geest is behoorlijk sterk en mijn lijf heeft me ook echt vaak dingen laten voelen die me helemaal in verwarring brachten. Een trekkend, zeurend gevoel in m'n buik, pijnlijke borsten, duizelig. En elke ronde weer anders, waardoor je elke keer denkt "oh maar nu is het écht anders dan de vorige x. Dan is het dit x misschien wel een echt symptoom!“ zo gemeen eigenlijk!
Hoe lang ben je ook alweer bezig? Je kan natuurlijk altijd de huisarts bellen als je echt twijfelt, want als je je er veel zorgen over maakt is het sowieso niet bevorderlijk.
Hier trouwens nu al 2 dagen heul vroeg wakker. Ik slaap ook hartstikke beroerd (onrustige benen, elk half uur wakker), niet echt wat voor mij want ik heb normaal echt m'n uren wel nodig. Maar nu lig ik alweer even naar 't plafon te staren. Wel een lange dag zo, jammer dat stofzuigen om dit tijdstip niet echt acceptabel is :p

Bo-Belle, mijn menstruatie komt wel rustig op gang, maar wel al meteen zichtbaar in mijn maandverband. Heel snel wordt het dan erger. Wat ik nu heb, heb ik 1x eerder gehad. Geen idee hoe dat kan. Deze keer ben ik wel begonnen met teunisbloem en zit ik nog echt voor mijn nod. We gaan het zien. Ik ga nog steeds van een menstruatie uit, maar als het morgen niet doorgebroken is, kan ik alsnog testen. 
Wij zijn ongeveer anderhalf jaar bezig. Ik moet daar wel bij zeggen, dat we niet elke maand effectief hebben benut. We willen het zelf proberen tot het eind van het jaar en dan eventueel naar een dokter gaan. Ik maak me overigens niet heel veel zorgen, maar ik merk wel echt verschil tussen sommige maanden. Vandaar dat ik denk dat bij die maanden (2) de innesteling misschien niet goed is gegaan. Maar is maar een gok he.
Wat vervelend dat je slecht slaapt. Is toch wel belangrijk. Ik heb de afgelopen dagen ook niet zo goed geslapen. Dat van die onrustige benen ken ik en idd vroeg wakker. Ik moet wel zeggen dat ik gisteren tot halverwege de nacht onrustig sliep. Toen ben ik naar het toilet gegaan en had ik roze aan mijn papiertje. Het leek wel alsof toen de spanning van me af gleed en toen heb ik als een roosje geslapen. Afgelopen nacht helaas weer iets minder goed. 
Ik ben echt benieuwd of je een positieve test hebt morgen??

Mijn man en ik lijken allebei een heeeeeeel licht streepje te zien, maar zo ontzettend licht dat we bijna bang zijn dat we dingen zien die er niet zijn. Morgen nog maar een testje wagen. Ben wel erg misselijk, maar kan ook van de spanning zijn.
Mttm, hopelijk mag het snel raak zijn!
Bo-Belle, jij nog nieuws?

Oh wauw BenB! Als je 'm samen ziet dan moet het haast wel toch! Heb je er een foto van? :)
Hier nog geen nieuws, ook geen test meer gedaan ga ze zo even halen voor morgen. Ik heb sinds gisteren toch best wel pijnlijke tieten weer, beetje spierpijnachtig en ze zijn ook nog niet ingezakt zoals normaal voor nod. Ook zit m'n oor nog steeds dicht en word ik inmiddels knettergek van oorsuizen en slaap ik dus slecht. Dus morgen toch maar testje wagen... 

Ben benieuwd Bo-Belle! Het streepje is zo ontzettend licht, dat ik het niet eens op de foto krijg. Ik ben nog steeds moe en sinds kort ook misselijk. Verder totaal geen klachten. Heel anders dan de vorige rondes. Ik blijf nog even voor ons duimen!

Terug
Bovenaan