zijn jullie het ook al zo zat?

Goh, Noah, op die manier is zwanger zijn wel heel erg zwaar. Ik kan me levendig voorstellen dat je blij zal zijn als je bevallen bent. Vind het heel knap dat je het kan opbrengen om dat 9 maanden te moeten ondergaan. Veel succes met de laatste loodjes.

Liefs Bibi

hoi Allemaal!

Weekee, wat herkenbaar zeg! Ik voel ons meisje ook de laatste 2 dagen minder dan de dagen ervoor... en we weten ook best dat het heel normaal is maar je wil toch gewoon even een bevestiging dat ze er nog is he....

als ik zo achter de laptop zit hangt ze een beethe in mijn buikwand... dan voel ik haar ook weer veel beter, t is natuurlijk ook de placenta die aan de voorkant zit, de baby die groter wordt en moeilijker kan bewegen maar toch....

Liefs, Sas

@ Noah: ik vind het nog steeds erg kanp van je hoor. En tuurlijk heb je je huilbuien vast gehad, maar toch dat je er zo positief instaat...tja dat is natuurlijk ook beter voor iedereen en bovenal voor jezelf!

@ Saskia: tja sinds gisteren is ze er weer hoor...pfff dan ben je toch wel blij met elk schopje dat je voelt.

Ik ben vanochtend bij de vk geweest en had het nog even gemeld en toen zei ze al dat wanneer ik haar zo'n 24 uur niet voel ik gewoon mag bellen. Waarschijnlijk is er niets aand e hand, maar is het prettiger voor mezelf wanneer zij me kunnen geruststellen....heeft ze gelijk in natuurlijk. Ik wil gewoon niet te snel bellen...

Weekee, dacht al dat het stilte voor de storm was bij jou haha
Hier ook eentje die minder beweegt, vooral overdag.....
vanmorgen werd ze wel wakker van de wekker van manlief..........die al 5 keer was afgegaan (zucht) ik boos, jij gaat er nu uit! want nu ben ik niet alleen wakker maar zij ook! haha

Wilde het bewegen nog steeds vastleggen met de camera, maar dan is ze aan het bewegen en dan zet ik de camera aan en dan stopt ze, eigenwijsje hahaha
of het is te donker en zie je weinig........

Hier begin ik het ook een beetje beu te raken, dat verschilt bij mij echt per dag, vandaag gewoon even een baaldag! het is weer lekker weer he? hier kleppert de brievenbus zo hard dat het waait!

liefs Daantje

Hai daan, he bah dus ook een vroege dag voor jou? Straks lekker even bijslapen dus?

Tja die stilte voor de storm...dat dacht (en hoopte) ik ook. maar goed, we weten het niet. Ik vind haar nog steeds niet zo druk als anders, maar ja dat zegt weer helemaal niks.

Ehm...wat zei je nou nog meer? Hmm eerst dit maar even posten en dan kom ik weer een ander berichtje typen.

Oh ja! Dat je het beu begint te worden... dat is ook heel normaal zei mijn vk vanochtend. Gewoon omdat je er nu ECHT naar uitkijkt en weet dat het elk moment kan gebeuren. dat heb je niet wanneer je bijvoorbeeld 28 weken zwanger bent. dan weet je dat je nog even moet en heb je er vrede mee.

dat weer, tja..praat me er niet van. Winter here we come!

Ach nog max 4 weken als ik dat zeg lijkt het ineens weer mee te vallen, maar kan gewoon niet zoveel meer, heb toch vaak wel last van pijntjes als ik iets gedaan heb.....

Begin me dus een beetje te vervelen en heb geen zin om een filmpje te kijken of boek te lezen hoor! vanmiddag weer lekker in bad denk ik.........

Wanneer mag je nu weer naar de vk? ik donderdagmiddag weer, zat nu 10 dagen tussen.

liefs Daantje

Ja zoveel dagen had ik er dus afgelopen keer tussen. Nu mag ik aanstaande woensdag weer. "Als het nog nodig is" zei de vk lachend. Ik hoop van niet hahaha.

Terug
Bovenaan