zijn jullie het ook al zo zat?

maar wie weet begint ze vannacht... opruiming van t lichaam is ook vaak een start he...

verdorie, t begint meiden, de datum komt steeds dichterbij en de bevallingen zijn in aantocht!!

ik ga nu lekke rnaar mijn bedje toe en tot morgen allemaal!

Truste...

Slaap lekker allemaal,

Die schoonmaak ken ik nog van de vorige keer.....   en maar denken dat ik iets verkeerds gegeten had.

Hier al lekker onder de douche geweest en gaan nu ook lekker slapen..... tot morgenmiddag!!

Liefs Noah

@Weekee, whahaha !!!! lees net je berichtje en lig echt in een deuk. dat je van zo n drol zo n last kan hebben hé haha. ik slik nu staal tabletten dus kan supermoeilijk naar de plee, dan heb ik wel eens dat ik opeens bang ben dat t kind eruit komt (je kunt t wel een beetje met elkaar vergelijken alleen komt t uit een ander gat hé maar t zit nogal in de buurt bij elkaar) ooow wat een smakelijke verhalen    

groetjes Annemarie

hahaha Weekee, ik ken dat. Dat kan zoooo zeer doen vooraf he. Wat de andere meiden zeggen klopt overigens wel he, je lichaam begint echt al wel met reinigen, leegmaken enzo. Kan een start zijn. Pff nou ik heb besloten er even helemaal niet meer op te gaan zitten wachten. Ik zie het wel. Ik word er zo moe van. Bij elk krampje denk ik ...dit is het. En ik sta gewoon op scherp ofzo geloof ik.

Vandaag rommelt het niet, gisteren was de beeb ook vreselijk druk en vandaag gewoon normaal. 2 mensen op school van mijn kids zeiden vandaag dat mn buik lager hing (net als vorige week haha) maar ik merk het zelf niet echt. Ik ga maar gewoon lekker mn dingen doen vandaag en me voorbereiden op het weekend. Het komt maar gewoon zoals het komt hoor.

@Noah; die moxasticks stinken inderdaad heel erg. De hele nacht stonk het huis er nog na. Alsof er heel veel mensen hebben zitten roken in je huis. Hielp het bij jou? Ik heb ook zoiets van. nooit geschoten, altijd mis.... maar ik vind het zo suf om te doen. En de baby reageert totaal niet. Zou beweeglijk moeten worden, maar niks hoor!!!

@Weekee; wat een verhaal... bevallen van een drol.... Soms zitten die dingen ook zo in de weg, dan krijg ik het ook niet voor elkaar.... en dan te bedenken dat er ook nog een kind uit moet, dan staan de zweetdruppeltjes op mijn voorhoofd! Ik ruik nu dat mijn dochter er geen problemen mee heeft, mag weer een luier gaan verschonen!!

Al die voorweeen en gerommel, echt spannend. Hier nog niets.. maar ik ben dan ook pas eind december uitgerekend. Lekker weekend voor de boeg,  heerlijk vind ik dat. Dan zijn we gezellig met z ´n allen thuis, uitslapen en leuke dingen doen...

Ik ga effe een luier verschonen! Jippie!

Hahaha, meiden, lekker hoor zo'n praatje poep. Ik zit net aan bakje cruesli, heerlijke combinatie hahahaha.
Maar het is waar, zo'n drol kan je flink dwarszitten. Nou, Weekee, ik hoop voor jou dat het niet voor niks is geweest en dat je bevalling snel begint (of misschien al begonnen is).
Peet, je hebt gelijk, als je bij iedere kik denk dit is het, en het is niet zo dan valt het steeds weer tegen. Daar wordt je ook niet   vrolijker van.
Het komt idd zoals het komt.

Hallo allemaal, nou bedankt voor jullie medeleven. Het is inderdaad niet niks.
Maar goed, ik baalde toch wel even.

Vannacht lag ik in bed en was het enorm aan het rommelen...pff hield niet meer op. Ik zat op 2 uur nog op de klok te kijken, want ja..slapen lukt dan niet echt. Vanochtend eerst weer rustig. Ik heb stofgezogen en toen ik de was wilde vouwen kreeg ik ineens pijn/kramp laag in de buik. Ik stond rustig op, en toen kwam ik tot de conclusie dat ik niet rechtop kon staan...zelfs nauwelijks lopen. Ik wilde wel een gat in de lucht springen (als ik dat kon he) want ik dacht, nou ja, als dit het niet is dan weet ik het niet meer.....en hier zitten we dan weer. Afgezien van een beetje gerommel, helemaal niks. *zucht* Ik houd me er vast veel te veel mee bezig.

Oh enne, is dat echt zo? Dat je lichaam zichzelf zeg maar schoonmaakt voordat een bevalling begint?

Terug
Bovenaan