Lees hier zo af en toe wat mee en reageer maar heel zelden (eigenlijk moet ik het toch maar eens wat meer gaan doen....)
maar zag dit topic...ben jij het zat...en kon het niet laten om toch te reageren....
ben blij dat ik niet de enige ben.....
Ik ben het dus echt helemaal zat!!! Moet officieel nog 5 weken maar van mij mag het met een week of 3 al wel komen.
Ons meisje is al aan het indalen en merk echt die druk op het schaambeen etc. doet soms gewoon ff pijn.
Daarbij ook nog heel wat kilootjes mee te sjouwen (ben ongeveer 18 kilo aangekomen maar dat is voor mij vrij normaal, had ik bij de 1e ook)
Last van de rug, slaap vreselijk slecht, loop ook echt te waggelen (net een pinguin volgens onze zoon van 5) etc etc dus JA IK BEN HET ZAT.
Kan ook zo weinig doen, terwijl ik nog zoveel wil doen.... We zijn half oktober verhuisd dus er is nog zat te doen hier, maar gelukkig is sinds afgelopen weekend de babykamer zo goed als klaar...alleen nog hemeltje ophangen en de gordijnen korter maken maar dat kan ik erin strijken dus da's zo klaar (hop ik)
Heb echt gezegd dat ze wat mij betreft de week na sinterklaas mag komen......
moet helaas nog wel een kadootje halen voor sinterklaas maar dat hoop ik donderdag ff te gaan doen, als ik me goed genoeg voel.....en dan zijn we daar ook mee klaar.
Heerlijk om hier ff te kunnen klagen....doet een mens soms ff goed
Ben echt benieuwd wanneer ze van plan is om te komen, onze 1e is 12 dagen te vroeg geboren dus stiekem hoop ik ook een beetje dat deze ook te vroeg zal zijn maar'ja is niets van te zeggen...
Meiden, jullie ook allemaal heel veel succes met de laatste loodjes!!!!!
liefs,
bianca