zijn jullie het ook al zo zat?

Klopt, dat ideaalbeeld heb ik losgelaten, het is even die klik in je hoofd. Nu ik die klik gemaakt heb, ben ik er ook superrustig onder (dat was gisteren wel anders)

ik ben het ookk helemaal beu. Mijn zwangerschap verliep al moeizaam en ik ben zoooo benieuwd naar die muppet. We weten niet wat t wordt. Ik ben ook een adhd-er dus ik kan nu mijn energie amper kwijt, dat is lastig.. maar goed met nog een week of 4,5 te gaan... ff doorbijten maar...

Lees hier zo af en toe wat mee en reageer maar heel zelden (eigenlijk moet ik het toch maar eens wat meer gaan doen....)
maar zag dit topic...ben jij het zat...en kon het niet laten om toch te reageren....

ben blij dat ik niet de enige ben.....

Ik ben het dus echt helemaal zat!!! Moet officieel nog 5 weken maar van mij mag het met een week of 3 al wel komen.
Ons meisje is al aan het indalen en merk echt die druk op het schaambeen etc. doet soms gewoon ff pijn.
Daarbij ook nog heel wat kilootjes mee te sjouwen (ben ongeveer 18 kilo aangekomen maar dat is voor mij vrij normaal, had ik bij de 1e ook)
Last van de rug, slaap vreselijk slecht, loop ook echt te waggelen (net een pinguin volgens  onze zoon van 5)  etc etc dus JA IK BEN HET ZAT.

Kan ook zo weinig doen, terwijl ik nog zoveel wil doen.... We zijn half oktober verhuisd dus er is nog zat te doen hier, maar gelukkig is sinds afgelopen weekend de babykamer zo goed als klaar...alleen nog hemeltje ophangen en de gordijnen korter maken maar dat kan ik erin strijken dus da's zo klaar (hop ik)
Heb echt gezegd dat ze wat mij betreft de week na sinterklaas mag komen......
moet helaas nog wel een kadootje halen voor sinterklaas maar dat hoop ik donderdag ff te gaan doen, als ik me goed genoeg voel.....en dan zijn we daar ook mee klaar.

Heerlijk om hier ff te kunnen klagen....doet een mens soms ff goed

Ben echt benieuwd wanneer ze van plan is om te komen, onze 1e is 12 dagen te vroeg geboren dus stiekem hoop ik ook een beetje dat deze ook te vroeg zal zijn maar'ja is niets van te zeggen...

Meiden, jullie ook allemaal heel veel succes met de laatste loodjes!!!!!

liefs,

bianca

Hoi hoi,

De laatste loodjes kunnen soms vreselijk zwaar zijn. Toch ben ik het nog niet helemaal zat alhoewel ik het heerlijk zou vinden als het gewoon nu spontaan zou beginnen.

Mn buik zit voor bepaalde dingen wel echt in de weg en slapen is vaak een ramp en toch....ik weet dit is de laatste keer en dan zal ik dat getrappel nooit meer voelen. Dat is een heel vreemde gewaarwording.

Klaag maar lekker hoor, hier mag het. En als je het spuugzat bent dan is het einde in zicht....toch?....hoop het voor de mensen die er echt helemaal doorheen zitten dat het snel gaat gebeuren. Het valt echt niet mee met pijn rond te lopen en ook nog slapeloze nachten.

Succes iedereen met de laatse weken. Gelukkig gaat het echt voorbij en hebben we straks onze kindjes gewoon lekker in onze armen.

Liefs Peet

Geen punt, Bianca, kom maar lekker klagen. Knapt een mens echt van op .
We hebben allemaal momenten dat we het zat zijn, we zitten tenslotte in hetzelfde schuitje, haha. Ik hoop ook dat ik de week na Sinterklaas kan bevallen. Ik moet morgen naar de gyneacoloog, mijn kleintje ligt in een stuit en ik heb gekozen voor een keizersnee. Ik hoop morgen gelijk af te kunnen spreken wanneer ik ga bevallen. Da's wel een raar idee, hoor, dat je dat nu van tevoren kan bespreken, heel apart.

Groejtes
Bibi

Dit ken ik dus echt helemaal niet van de andere twee zwangerschappen, daar genoot ik echt van. Nu dus niet meer. ik hoop echt dat dit kindje heeel snel komt, maar aangezien de andere twee ook lekker op zich lieten wachten. 11 dagen en 5 dagen overtijd en deze zwangerschap nog het meest op de eerste lijkt, vrees ik het ergste. Maar het is op dit moment echt van uur tot uur de dagen doorkomen.
'k ben geen zeur normaalgesproken en ik weet dat de laatste loodjes het zwaarst wegen maar dit is niet leuk meer. Volgende week ga ik toch echt met de vk overleggen of ze me in elk geval niet overtijd willen laten lopen. Want dan ben ik echt bang dat ik zover achterop raak dat het herstel na de bevalling ook niet meer lukt. Mijn bekken doet echt zo vreselijk zeer. Even naar de winkel, normaal gesproken niet meer dan een kleine tien minuten lopen, kost me nu een half uur. (en dan moeten we ook nog meer terug)
Nou ja, 't zjin de laatste loodjes, nog vier weken en dan hebben we weer een lief kindje in onze armen.

Iedereen nog heel veel succes met de laatste loodjes

groetjes lies
36+2wk

Hoi,

O heerlijk effe lekker klagen.
Hier nog iemand die het behoorlijk zat is.
Ik moet nog 5 weken ongeveer.
Zit al 10 weken thuis omdat ik teveel harde buiken had en mijn ijzer te laag was en steeds kortademig was.
Ook prik ik al vanaf het begin van mijn zwangerschap bloedverdunners omdat ik factor V homozygoot ben.
En alsof dat nog niet genoeg is heb ik ook nog fibromylogie en dus erg veel last van mijn spieren.
Op dit moment zak ik erg veel door mijn heup heen en slaap ik amper.
Zodra ik op sta om drinken te pakken ben ik al buiten adem.
Als ik effe praat heb ik een kwartier nodig om bij te komen.
En doen al mijn spieren zeer.
Heb ook al last van voor weeen.
Mijn buik is helemaal beurs van de prikken en doet zeer.
Maar het ergste van alles vind ik nog dat ik een heel lief klein meisje thuis heb lopen van bijna 2. En waar ik op dit moment dus niet meer alleen voor kan zorgen.
Elke dag dat mijn man er niet is moet ik oppas regelen of hulp.
Gelukkig draait hij wissel diensten.
Maar toch is het zo een naar gevoel dat je niet meer voor je eigen kind kan zorgen.
Daar komt bij dat zij zaterdag jarig is en wij haar dat niet willen afnemen.
Maar man lief gaat alles regelen en ik hoef niks te doen.
Maar machteloos toe kijken is ook erg moeilijk.
Ik hoop dus echt dat deze kleine niet te lang op zich laat wachten en dat we weer snel een normaal leventje hebben.
Mijn dochtertje kwam een week te vroeg dus ik hoop dat deze ook die plannen heeft.
Omdat deze zwangerschap zo zwaar is ben ik ipv aangekomen 3 kilo lichter als voor mijn zwangerschap. Gelukkig heb ik voldoende reserves.
De baby doet het trouwens ondanks alles erg goed en is al 6 ¨pond.
En ergens mag ik nog niet klagen een vriendin van mij zou er een moord voor doen om zich zo te voelen als ik. Zij is helaas na meerdere pogingen van IVF nog niet zwanger.
En dat zeg ik dan maar steeds tegen mijzelf zodra ik weer een dipje heb.
Zo dat lucht best even op .
Veel sterkte allemaal nog!

Liefs

Terug
Bovenaan