Zit er even doorheen...

Heel goed Esmé, laat je niet kisten op je werk! En fijn dat je collega's / chef hebt die het ook een rare situatie vinden!! En al bijna verlof is toch een lekker vooruitzicht! Denk daar maar aan iedere keer als je weer naar huis rijdt en er weer een dagje op hebt zitten!

Lisenka mv Tessa en Meike

Bah Esmé,wat balen allemaal.
Het legt zo'n druk op je als je werk je niet bevalt.
Vervelende situatie zo hoor.
Hopelijk wordt je chef wat milder na enige malen aangesproken te zijn door je collega's want dit kan écht niet hoor!
Doe rustig aan,voor zover dat mogelijk is en laat niet op je kop zitten hoor,jij en die kleine frummel zijn het belangrijkste nu!
Liefs Tanja

Hoi Esmee

Ik heb je verhaal helemaal gelezen.
Wat een ellende op je werk zeg en wat een ongelooflijke eikel je chef.
Ik wil je alleen zeggen dat ziekmelden niet alleen met koorts kan.
Als jij er nu zo doorheen zit, ben je ook ziek hoor. Je hebt een prachtig klein mensje in je buik en die heeft een Mama nodig die ontspannen is. Dat zwemt veel lekkerder in dat warme water bij je.  Je hebt  al zoveel verdrietige momenten meegemaakt door de miskramen. De teleurstellingen, het verdriet. Je  verdient nu een  gelukkige tijd.
Dus kies voor jezelf hoor! Het werk is inderdaad belangrijk op financieel vlak, maar je lijf blijft  echt voor gaan. Je kunt je altijd na een week weer beter  melden. Je bent als je uitgerust bent ook beter opgewassen tegen  je  chef.
En harde buiken zijn een heel duidelijk teken van je lichaam dat je die rust nodig hebt. Dus luister naar je lichaam.
Heel veel succes bij de huisarts vandaag en daarna op je werk. Een beetje goede arts zegt jou dat werken niet belangrijk is als je zwangerschap daardoor te zwaar wordt.
En als je ziek bent....kunnen ze je niet ontslaan hoor!!
Denk aan jezelf en je kleine wondertje hoor.

Heel veel succes en hou je taai!
dikke X Pascal

jeetje wat een rotsituatie.... En als je zelfs tijdens je vakantie nachtmerries hebt van je werk dan is het echt niet tof.
Ik vindt dat ze gewoon rekening met je moeten houden, en ik denk dat ze het zelfs verplicht zijn!! Het gaat om je gezondheid en je kleine wonder in je buik!!
Sjeetje... en ff een andere baan zoeken terwijl je zwanger bent is ook niet makkelijk.
Wat een vreselijke eikel die baas grrrrrrrrrrrrr

Meid, heeeel veel sterkte !!!!
Ik kom zelf ook uit het wereldje waar jij nu in werkt en dat is vaker ruk dan leuk. Daarmee bedoel ik niet werk zelf maar wel sommige mensen die erbij zitten (zoals je baas bv)

dikke kus
di silva

wat een eikel zeg!! ongeloofelijk.

zal ik straks eens wat eieren tegen jullie bureau aangooien, of pak je me dan op
(werk ook in eindhoven)
nee, alle gekheid, dit is natuurlijk geen normale situatie!
je hebt al een moeilijke tijd gehad en dan zal je baas even je geluk komen verstoren.
daarnaast heb je het al druk met die kleine boef in huis, waardoor je je rust tussendoor goed moet gebruiken ipv zorgen te maken!
ik ben zelf bijna 16 weken zwanger, en het is soms best zwaar met een boefje van 2 die ook aandacht nodig heeft!

gelukkig hebben andere het wel ingezien dat dit niet zo door kan gaan..en hopelijk komt er snel een oplossing!!!

succes meid!

Terug
Bovenaan