Hoi hoi,
Weer even een update.. (voor die het willen weten)
Gisteren belde een collega op om te vragen hoe het met me was, erg lief! Ze was er bij toen ik naar huis ging. Ze zou vandaag naar mijn chef gaan om even te zeggen wat ze ervan vond.
Vandaag belde ze terug en liet weten dat ze naar mn baas was gegaan. Daar haar zegje gedaan bleek dat hij al een mail had ontvangen van die ándere baas en dus al op de hoogte was. Mijn baas zou binnenkort een gesprek met me aan gaan. Daarna hebben ze, volgens mijn collegaatje, bespreking gehad wat ze elke maandag hebben. Echter duurde het dit keer wel érg lang en ben ik waarschijnlijk besproken, niet ik maar het voorval. lijkt mij . Want op een gegeven moment is er nog een van mijn hogere naar boven gemoeten die dus die dag boos op me was geworden en vertikte vervanging te zoeken. Hij heeft zich dus klaarblijkelijk moeten verantwoorden...
Al met al zit me dus morgen een gesprek te wachten, waar IK dus niet op zit te wachten..
Ik zit er echt doorheen en het huilen staat me nader dan het lachen. Heel de dag hoofdpijn en een opgejaagd gevoel.. Moe in mn hoofd..
Nu kon ik helaas pas donderdag naar de bedrijfsarts en is de bedrijfsarts (vrouw) die ik eerder had helaas niet meer werkzaam daar.. grrr.. Hopelijk krijg ik nu geen stugge boer
Nu zit ik min of meer met het volgende dilemma..
Ik voel me niet goed en wil me het liefst ziek melden, maar dan moet ik me morgen bij mn chef ziek melden en daar schijt ik voor in mn broek (wat een held ben ik nu he?). Ik kan ook gaan werken, de confrontatie aan gaan, en dan naar huis gaan.. Maar dat laatste trek ik nu echt niet. Dat zorgt voor te grote spanningen en durf de confrontatie nu ook nog niet aan. Ik wil eerst even aansterken en ze dan kunnen zeggen waar het op staat! (ipv emotioneel zijn en niet uit mn woorden komen).
Hoe dan ook nu al stress voor het telefoontje voor morgen..
Ik ga morgen dan maar eens de verloskundige bellen, al weet ik niet zo goed wat ze met die info moet..
Verder weet ik het nu eigenlijk ook niet meer.. Baal nog het ergste dat ik in eerste instantie niet heb kunnen genieten van mn zwangerschap omdat ik bang was dat het nu weer fout zou aflopen, en nu maak ik me weer zorgen door mn eigen spanningen. Ik wil me kunnen concentreren op leuke dingen..
En wat mag ik me ondanks alles gelukkig prijzen met mijn twee fantastische mannen thuis!
Dát is toch het allerbelangrijkste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Esmé mv Kay